Ahoj, moc se omlouvám. Na základě bezpečnostního indexu kasina bych dospěl k závěru, že to nebyla nejlepší volba zde hrát, protože je poměrně nízký.
Vidím však, že jste již stihli podat stížnost a dodal bych, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, než náš tým zasáhne. Už jste na konci tohoto časového limitu, takže pokud se nic nezmění, dejte vědět Nickovi a případně zde.
Kromě toho, řeklo vám kasino, proč ještě nemáte své peníze nebo jaký je důvod, proč už jsou to téměř dva týdny?
Hi, I'm so sorry. Based on the casino's safety index, I would conclude that it wasn't the best choice to play here, because it's quite low.
However, I see that you have already managed to file a complaint and I would add that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal before our team intervenes. You're already at the end of that time limit so if nothing changes be sure to let Nick and alternatively here know.
Besides, did the casino tell you why you don't have your money yet or what is the reason why it's been almost two weeks ?
Automaticky přeloženo: