Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Royal Planet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Vyhrál jsem 101 dolarů a žádám o výplatu v bitcoinech, berou mi navždy lži Myslím, že tuhle malou změnu nikdy nedostanu, ale chtějí, abyste vložili a hráli o to, co když vyhrajete, své peníze nedostanete
I won 101 dollars and ask to be paid in bitcoin they are taken forever keep telling me lies I think IL never get this little change but they want you to deposit and play for what if you win you can't get your money
Ahoj,
jak dlouho prosím čekáš? Řekl bych, že možnost platby kryptoměnou by měla být nejrychlejší.
Věnujte prosím pozornost své stížnosti:
https://casino.guru/royal-planet-casino-player-has-not-received-their
Děkuji.
Hello,
for how long have you been waiting, please? I'd say that the cryptocurrency payment option should be the quickest.
Please pay attention to your complaint:
https://casino.guru/royal-planet-casino-player-has-not-received-their
Thank you.
6 měsíců a stále jsem neobdržel výplatu bitcoinů ve výši 341 $. Posílal jsem jim neustále zprávy a stejné obtékání. hodně štěstí při získávání výplaty
6 months and still have not received my bitcoin payout of $341. i messaged them continuously and the same runaround. best of luck to you with getting your payout
Ahoj,
Zkontroloval jsem vaši stížnost a jsem docela ohromen, že stav výběru stále čeká na vyřízení.
Doufám, že vám budeme moci pomoci.
Hello,
I checked your complaint and I'm quite impressed that the withdrawal status is still pending.
I hope we will be able to help you.
Ahoj,
takže je skvělé, že jste stížnost již odeslali, přesto si ji mohu procházet pro další podrobnosti, je příliš čerstvá na to, abych ji mohl zobrazit. Každopádně, máte tušení, co by mohlo způsobit tak obrovské zpoždění?
Vysvětlilo vám to někdy kasino?
Bohužel kasino nemá licenci a také jsem našel nějaké nedávné nevyřešené stížnosti . 🙁
Doufejme v to nejlepší!
Hello,
so it's great that you submitted the complaint already, yet I can browse it for more details, it's too fresh for me to be able to view it. Anyway, do you have any idea what could cause such a huge delay?
Has the casino ever explained this to you?
Sadly, the casino is unlicensed and I also found some recent unresolved complaints. 🙁
Let's hope for the best!
Mám pocit, že hodnocení Royal Planet Casino by mělo být na této stránce sníženo kvůli počtu lidí, kteří si stěžují na nedodržování výplat.
Také je třeba podat více stížností na společnosti zabývající se herním softwarem, které používá Royal Planet, jako je Rival.
I feel like the rating of Royal Planet Casino should be lowered on this site due to the number of people complaining of payouts not being honored.
Also, more complaints need to be made to the gaming software companies used by Royal Planet like Rival.
Už jste to dostali? Já sám čekám 8 měsíců. Chci, aby byli zavřeni.
Did you receive it yet? I have been waiting for 8 months myself. I want them to get shut down.
Mám pocit, že hodnocení Royal Planet Casino by mělo být na této stránce sníženo kvůli počtu lidí, kteří si stěžují na nedodržování výplat.
Také je třeba podat více stížností na společnosti zabývající se herním softwarem, které používá Royal Planet, jako je Rival.
I feel like the rating of Royal Planet Casino should be lowered on this site due to the number of people complaining of payouts not being honored.
Also, more complaints need to be made to the gaming software companies used by Royal Planet like Rival.
Z tohoto důvodu bylo na web s recenzemi přidáno několik varování:
Jeho reputace je snížena počtem černých bodů získaných ignorováním stížností, takže hráče zahříváme přímo, toto kasino uplatňuje to, čemu říkáme „Zásady bez reakce". Věřím, že každý hráč, který se podívá na recenzi, dostane zprávu.
Je smutné, že mnoho hráčů recenzi přeskočí – tak touží po vkladu a vyhrát 🙁 právě teď. V takových případech jakákoli nevyřešená stížnost znamená pro kasino další černé body.
For this reason, several warnings have been added to the review site:
Its reputation is lowered by the number of black points gained by ignoring complaints, so we warm players directly, this casino applies what we call a "No reaction policy". I believe every player who glances at the review will get the message.
Sadly, many players skip the review - so eager to deposit and win 🙁 just now. In such cases, any unresolved complaint means additional black points for the casino.
Ahoj, koukám, že nejsi jediný, kdo měl s kasinem negativní zkušenost.
Také jsem si všiml, že se vám podařilo podat stížnost na toto kasino, což si myslím, že je v této situaci vhodné. Podle stížnosti čekáte několik týdnů na svůj výběr a kasino stále hlásí, že má technické problémy. Je to jediná informace z kasina?
Věřím, že jste zatím udělali vše, co jste mohli, abyste svůj případ posunuli kupředu a nám nezbývá než čekat. Náš tým se pokusí vaši situaci vyřešit a zjistit, co se přesně děje.
Pokud však zjistíte nějaké nové informace, můžete nám dát vědět na fóru a informovat také Petronelu, aby bylo v reklamaci vše aktuální.
Přeji Vám hodně štěstí. ☘
Hi, I see you are not the only one who had a negative experience with the casino.
I also noticed that you managed to file a complaint against this casino, which I think is appropriate in this situation. According to complaint you have been waiting for several weeks for your withdrawal and the casino keeps saying that it has technical problems. Is that the only information from the casino ?
I believe that so far you have done everything you could to move your case forward and we have no choice but to wait. Our team will try to resolve your situation and find out exactly what is going on.
However, if you find out any new information, you can let us know on the forum and also inform Petronela so that everything is up to date in the complaint.
I wish you good luck. ☘
Kasino s nízkým bezpečnostním indexem a opožděnou platbou. Další důvod, proč být vybíravější, myslím.
Vážně, kasino má nyní méně než 4 dny na to, aby bylo rozumné . Doufejme v to nejlepší!
Casino with a low safety index and delayed payment. Another reason to be more picky, I guess.
Seriously, the casino now has less than 4 days to be reasonable. Let's hope for the best!
Pořád se mi to dařilo a oni se pořád jen vymlouvali, jak se vracím z technických potíží queti zpět do queti a myslím, že jsme zpátky u technických potíží, tihle kluci jsou falešní af. Od 12.7.23 se snažím získat legitimní odpověď
I've still been getting the runaround and they just keep cycling the excuses as I go from being on the queti technical difficulties back to theque and I think we are back at technical difficulties, these guys are bogus af. I've been trying to get an answer that's legitimate since 7/12/23
Znovu k technickým potížím poté, co jsem byl znovu ve frontě, myslím, že být ve frontě s kasinem Royal planet znamená, že nedostanete zaplaceno, co jste dlužili, rád bych viděl, aby toto kasino bylo okamžitě a nadobro uzavřeno.
Back to technical difficulties again after I was on the queue again, I think being on the queue with royal planet casino means your not getting paid what your owed, I'd love to see this casino shut down promptly and for good.
Nechte toho kámo , můj výběr už přes rok čeká , neplatí . Je to špatné, ale je to podvodné kasino. Zde by měli mít nižší hodnocení. Mělo by to být 0
Let it go dude , my withdrawal has been pending for over a year , they don’t pay . Sucks but it’s a scam casino . They should have a lower rating on here . It’s should be 0
Pořád se mi to dařilo a oni se pořád jen vymlouvali, jak se vracím z technických potíží queti zpět do queti a myslím, že jsme zpátky u technických potíží, tihle kluci jsou falešní af. Od 12.7.23 se snažím získat legitimní odpověď
I've still been getting the runaround and they just keep cycling the excuses as I go from being on the queti technical difficulties back to theque and I think we are back at technical difficulties, these guys are bogus af. I've been trying to get an answer that's legitimate since 7/12/23
Upřímně mě to nepřekvapuje:
https://casino.guru/Royal-Planet-Casino-review
Alespoň díky vaší stížnosti je nyní hodnocení o něco nižší, ale řekl jsem, že to není bezpečné místo pro žádného hráče.
Bez licence je tato společnost prakticky nedotknutelná 🙁, omlouvám se, že to musím říct!
I'm honestly not surprised:
https://casino.guru/Royal-Planet-Casino-review
At least, thanks to your complaint, the rating is a bit lower now, but I said this is not a safe place for any player.
Without a license, this company is virtually untouchable 🙁, I'm sorry to say that!
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.