Ahoj, koukám, že nejsi jediný, kdo měl s kasinem negativní zkušenost.
Také jsem si všiml, že se vám podařilo podat stížnost na toto kasino, což si myslím, že je v této situaci vhodné. Podle stížnosti čekáte několik týdnů na svůj výběr a kasino stále hlásí, že má technické problémy. Je to jediná informace z kasina?
Věřím, že jste zatím udělali vše, co jste mohli, abyste svůj případ posunuli kupředu a nám nezbývá než čekat. Náš tým se pokusí vaši situaci vyřešit a zjistit, co se přesně děje.
Pokud však zjistíte nějaké nové informace, můžete nám dát vědět na fóru a informovat také Petronelu, aby bylo v reklamaci vše aktuální.
Přeji Vám hodně štěstí. ☘
Hi, I see you are not the only one who had a negative experience with the casino.
I also noticed that you managed to file a complaint against this casino, which I think is appropriate in this situation. According to complaint you have been waiting for several weeks for your withdrawal and the casino keeps saying that it has technical problems. Is that the only information from the casino ?
I believe that so far you have done everything you could to move your case forward and we have no choice but to wait. Our team will try to resolve your situation and find out exactly what is going on.
However, if you find out any new information, you can let us know on the forum and also inform Petronela so that everything is up to date in the complaint.
I wish you good luck. ☘
Automaticky přeloženo: