Ahoj Danieli!
Mám určité obavy ohledně procesu ověřování Royal Panda. Již několik týdnů se začleňuji do ověřovacího týmu z Royal Panda a vyžádali si několik dokumentů, výplatních lístků, bankovních výpisů, různých ID, dokladu o adrese, o kterém vím, že je vyžadován zejména doklad o adrese a IDS. Když jsem však byl požádán, abych uvedl svůj zdroj příjmu a bankovní výpisy za poslední 3 měsíce, které obsahovaly VŠECHNY transakce, tým se mě začal ptát na velmi osobní otázky, na které jsem odpověděl, jak nejlépe jsem mohl, a stále jsem své peníze nedostal.
Ověřovací tým mě včera kontaktoval a uvedl, že jsem neposkytl dostatečný zdroj dokladů o příjmech, i když jsem to ve skutečnosti udělal, takže si nejsem jistý, jak bych měl postupovat, protože mám pocit, že pokaždé, když mluvím se zákaznickým servisem prostřednictvím chatu a ověřovacího týmu, dochází k nedorozumění . co mám dělat? Myslím, že tento proces začal 26. listopadu.
Hi Daniel!
I have some concerns regarding the Royal Panda verification process. I have been incorporating with the verification team from Royal Panda for a few weeks now, and they have requested several documents, paystubs, bank statements, various IDs, proof of address which I understand is required especially the proof of address and IDS. However when I was asked to provide my source of income and bank statements from the last 3 months showing ALL transactions the team started asking me very personal questions to which I have answered to the best of my ability and I still have not received my money.
The verification team contacted me yesterday stated that I did not provide sufficient source of income documents when in fact I did so I am not sure how I should proceed because I feel there is miscommunication every time I speak with customer service via chat and the verification team. What should I do? This process started on November 26th I believe.
Automaticky přeloženo: