DomůFórumKasinaRoo Casino - všeobecná diskuze

Roo Casino - všeobecná diskuze

 od kevin20156
|
2 469 zobrazení 18 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Roo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Právě jsem viděl, co říkáš! Roo Casino je uzavřeno a již nefunguje? Podivný! Velmi se snažím, skákám přes obruče, abych dostal výplatu výher z této stránky ve výši 4500 au $. Pokud je pravda, co říkáte, nemám šanci je získat! Přesto berou peníze!

Automaticky přeloženo:

Zřejmě si změnili jméno. Nyní používají

https://www.roocasino531.com/en

Upraveno
Automaticky přeloženo:
kevin20156

Oh, to je obvykle to nejhorší, co vás může potkat...

Řekl bych, že uzavřené kasino znamená, že nejsou přijímáni žádní noví hráči, ale aktivně brát peníze? To je hrozné!

Umíte také hrát nějaké hry? Chci říct, že se nemohu dostat na stránku pomocí VPN - nefunguje to. 🤔



Automaticky přeloženo:

Ne, ve skutečnosti se mračí na použití maskování polohy, tj. pomocí VPN. Pokud jde o hry, ano, mohu získat plný přístup ke všem hrám, pokud to nejsou hry, které nejsou povoleny kvůli bonusovým pravidlům.

Automaticky přeloženo:

Jak jsem řekl na začátku, vložil jsem $40au, dostal jsem 50% bonus za vklad, ze kterého jsem vyhrál více než $5000au, nakonec jsem vložil a stále věřím, že dostanu 2x výběry 1x za $2500au druhý za $2000au.

všechny mé ověřovací dokumenty byly vyjmuty a schváleny. Pak přišlo velké Oddělení podvodů označilo váš účet! A je potřeba další identifikace! Takže jsem musel použít všechny své ověřovací položky, ale dát je jako obrázky a já je držím!!

Požádali také o předchozí kartu. Bohužel jsem s tím nemohl nic dělat, protože mám novou kartu a ta byla zničena.

Automaticky přeloženo:

Zřejmě si změnili jméno. Nyní používají

https://www.roocasino531.com/en

Automaticky přeloženo:

Dobře, tohle mi taky funguje!

Již jsem informoval náš tým o aktualizaci recenze. Podle mě je zatím nejlepší krok reklamovat.

Neváhejte a odešlete stížnost, mohla by se vám hodit pomoc, ne?

Použijte tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Doufám, že souhlasíte s mým návrhem.


Automaticky přeloženo:
Radka

Myslím, že to ještě neuplynulo dostatečně dlouho na to, aby bylo možné reklamovat! Pokud se mi to nepoštěstí ani další týden, pak je neplatná, co budu dělat! Jak to je, je to jen asi 5 dní.

Automaticky přeloženo:
kevin20156

OK žádný problém. Váš hovor. 🙂

Pokud se něco změní, dejte mi vědět, chci zajistit, aby vše skončilo dobře.

Automaticky přeloženo:

poslal jsem to e-mailem před 5 hodinami! Zatím žádná reakce?? Obvykle se vrátí za 1 hodinu?

měl jsem pravdu nebo špatně jsem položil tuto otázku??


22. července jsem zahájil 2x výběr

V té době jsem byl požádán o předložení ověřovacích dokumentů! Což jsem udělal. Poté jsem obdržel oznámení, že můj účet byl zkontrolován oddělením pro podvody, ale byl označen pro další kontrolu!

Ale můj účet byl plně zkontrolován!

Od té doby jsem odeslal vše možné k vaší kontrole a obdržel jsem oznámení, že můj účet byl aktualizován.

Je 28. července a stále nic?

Dostanu od vás někdy toto stažení nebo se budeme dál točit v kruzích???


Kevine.

Automaticky přeloženo:
kevin20156

Kevin - nejsme chat nebo fórum Roo Casino, omlouvám se.

Souhlasím, že máte právo se zlobit, ale bohužel pro vás nemohu udělat nic kromě stížnosti, jak jsem již naznačil. Doufám, že teď rozumíš. vy?


Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, já vím! Ke konci tohoto týdne projdu reklamačním řízením.

Automaticky přeloženo:
kevin20156

To je skvělé, opravdu bych byl rád, kdyby se vám dostalo pomoci.

Automaticky přeloženo:
Radka

Právě jsem obdržel oznámení, že část mého výběru byla úspěšně zpracována? 2500 dolarů, stále čekám na dalších 2000 dolarů. Bude vás informovat


Kevine

Automaticky přeloženo:
kevin20156

Dobrý dobrý dobrý!

Děkuji moc, na základě této aktualizace bych řekl, že by to mělo být ok.

Ale počkám na tebe!

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Obdržel jsem první platbu 2 500 $, dostal jsem ji 2 dny poté, co ji odeslali!

stále čeká na další stažení

vás bude průběžně informovat


Kevin

Automaticky přeloženo:
kevin20156

Téměř tam! 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka

Šťastné dny!

poslední část mého odstoupení od Roocasina byla zpracována a byl jsem informován, že byla uvolněna.

děkujeme za podporu Radko 😏

vysoce ceněné

Kevine.

Automaticky přeloženo:
kevin20156

Jsem tak ráda, že! ✨

Bylo mi potěšením, pokud mě budete ještě někdy potřebovat - dobře, víte, co máte dělat. 🙂

co máš teď v plánu? Získalo kasino vaši plnou důvěru? Nebo trochu váháte, zda tam zůstat?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky