Ahoj,
Chápu to správně, že váš účet již byl ověřen a kdy?
Pokud mohu hádat, řekl bych, že výběr možná vyvolal nějaké další kontroly účtu.
Jste si jisti, že jste od kasina neobdrželi žádný e-mail?
Myslím, že se pravděpodobně nejedná o nějakou technickou chybu, ale přesto existuje několik obvyklých „technických" tipů:
vymazání mezipaměti\cookies,
spuštění kasina z různých zařízení nebo v režimu inkognito v prohlížeči Chrome,
případně pomocí jiného prohlížeče.
Dejte mi laskavě vědět.
Hello,
Do I understand correctly that your account has been already verified yet and when?
If I may guess I would say that the withdrawal possibly triggered some additional account checks.
Are you sure you have not received any email from the casino, please?
I think that this is probably not some sort of technical bug, but still, a few usual "technical" tips:
clearing the cache\cookies,
launching the casino from different devices, or in incognito mode in the Chrome browser,
alternatively by using a different browser.
Kindly let me know.
Automaticky přeloženo: