DomůFórumKasinaRizzio Casino - všeobecná diskuze

Rizzio Casino - všeobecná diskuze

661 zobrazení 20 odpovědí |
před týdnem
|
1 2
Přidat příspěvek
před týdnem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rizzio Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před týdnem

Zcela podobná zkušenost s neoprávněnou zabavením výhry jako jiný Fin, který podal stížnost. Obdržené e-maily měly úplně stejný obsah, takže se to jeví jako systematický podvod. Byl jsem okraden o 890 eur na výhře.

Automaticky přeloženo:
Ukjaa
před týdnem

Ahoj, mohl bys mi prosím říct, proč ti kasino zabavilo výhru? Co konkrétně ti řekli, že jsi porušil/a?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Milý Mikko


Rádi bychom vás informovali, že váš výběr byl zrušen platebním oddělením a částka 894,35 € byla z vašeho zůstatku odečtena z důvodu porušení následujících obchodních podmínek:

12.10 Společnost si vyhrazuje právo dle vlastního uvážení zrušit jakékoli výhry a propadnout jakýkoli zůstatek (výhry a vklady) na vašem sázkovém účtu, ukončit Smlouvu a/nebo pozastavit poskytování Služeb nebo deaktivovat váš účet, pokud: i) zjistíme, že jste jakýmkoli způsobem zamaskovali, narušili nebo podnikli kroky k zamaskování nebo narušení IP adresy jakéhokoli Zařízení používaného pro přístup na naše Stránky (například pomocí virtuální privátní sítě „VPN") ii) zjistíme, že zákazník během ověřovacího procesu nebo v jakémkoli okamžiku platnosti Smlouvy použil padělané dokumenty (fotografie, naskenované dokumenty, snímky obrazovky atd.) iii) existuje důvodné podezření, že jste se dopustili nebo se pokusili zneužít bonus, ať už sami nebo jako součást skupiny iv) jste zapojeni do jakékoli podvodné, tajné, manipulační nebo jiné nezákonné činnosti v souvislosti s Vaší účastí nebo účastí třetích stran, nebo používáte jakékoli softwarově asistované metody či techniky či hardwarová zařízení pro Vaši účast v jakékoli ze služeb poskytovaných Společností.

Nakonec upozorňujeme, že částka vašeho posledního vkladu (25,00 €) zůstává na vašem účtu.

Neváhejte nás kontaktovat, pokud budete potřebovat jakoukoli pomoc.

S pozdravem,

Tým zákaznické podpory


Tuossa siis syy, ja tarkempaa kuvausta siitä, mitä ehtoa noista olin rikkonut, en ole saanut useista pyynnöistäni huolimatta. Siis tuomittu ilman mahdollisuutta puolustautua ja edes saamatta syytettä tiedoksi

Automaticky přeloženo:
Ukjaa
před týdnem

Díky za e-mail od kasina. Myslíš, že jsi nic z toho neudělal? Musel jsi se ověřit? Hrál jsi s bonusem?

Pokud si myslíte, že se nic z toho na vaši situaci nevztahuje, podám stížnost a náš tým zahájí vyšetřování.

Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

@Ukjaa

Kdy vám byly výhry zabaveny? Nyní jsem ve fázi, kdy po 3 dnech čekání na výběr byl výběr zrušen a byl znovu vyžádán jiný dokument. Kolik dokumentů od vás bylo požadováno? Ptám se, abych se mohl připravit. Měl jsem podobný případ před pár lety s jiným kasinem, které používalo taktiku zdržování a trvalo dobré tři týdny, než jsem s pomocí poskytovatele licence obdržel své peníze. Toto „kasino" funguje velmi podobným způsobem.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Naprostý podvod a teď ani neodpovídají na e-maily ani nereagují na stížnost, kterou jsem zde podal. Všechno proběhlo přesně jako u ostatních. Vklady byly úspěšné a první potvrzení. Pak jsem vyhrál asi 600 eur ze sázení a musel jsem poslat další doklad totožnosti, tj. selfie s pasem. Když i to bylo schváleno a po pár dnech zpoždění jsem výběr nezrušil, peníze mi byly strženy s odvoláním na nějaká pravidla, která jsem neporušil. Tato podvodná stránka by měla nést odpovědnost.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Bylo by dobré slyšet tipy, jak se můžu pokusit získat peníze zpět prostřednictvím poskytovatele licence? Už je to několik týdnů, co mi peníze byly ukradeny.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Je vtipné, kolik stránek s recenzemi kasin dalo Rizzio pozitivní recenze. Napsal jsem spoustu stránek, ale neodpověděly, když jsem jim řekl, o jaký druh stránky se skutečně jedná. Dá se tedy říci, že mnoho stránek s recenzemi kasin je stejně nemorálních a s radostí doporučují hrát na podvodných stránkách.

https://casino.guru/fi/valitukset/rizzio-casino-pelaajan-voitot-takavarikoidan

https://casino.guru/fi/rizzio-casino-arvostelu

https://casino.guru/fi/foorumi/kasinot/rizzio-kasino-huijaus/2#post-236505

https://www.trustpilot.com/review/rizzio.io?languages=all


Na tom Truspilotu není mnoho dalších lidí, kteří by měli dobré věci co říct a podobné zkušenosti jako lidé tady.


Automaticky přeloženo:
Mntdw
před 3 dny

Zdravý,

Přejděte do dolní části stránky rizzio.io a klikněte na ikonu poskytovatele licence. Tím se dostanete na stránku herní desky Anjouan. Ve spodní části stránky je sekce s názvem „odeslat stížnost".

Musíte nahrát svůj cestovní pas, doklad o adrese a doklad o finančních prostředcích, se kterými jste hráli (např. výpis z bankovního účtu atd.).

Vložte tam všechny potřebné informace o případu a odešlete. Nezapomeňte, že žádným způsobem nezkreslujete pravdu, jinak vaši stížnost nebudou vyřizovat.


Před pár lety jsem si stěžoval u tohoto institutu a trvalo jim asi týden, než zahájili případ. Všechny odeslané e-maily byly mezi mnou, společností a Anjouanem a každý z nás viděl, na co byla odpovězena. Po dvou dnech vyřízení případu mi kasino peníze vyplatilo.


Doufám, že vám to nějak pomůže.

Automaticky přeloženo:
badluck
před 3 dny

Jen bych rád zmínil, že Anjoan zřídka kdy reaguje. Myslím, že jste měl obrovské štěstí. Doporučuji tedy podat stížnost i mým kolegům. Existuje několik důvodů, proč je tento krok prospěšný pro komunitu.

Jak by hráči měli vědět, index bezpečnosti je přímo zapojen do procesu vyřizování stížností prostřednictvím našich webových stránek. Pokud tedy chcete skutečně pomoci, je vhodné podat stížnost. Zkušenosti sdílené na fóru nebo v rámci „Trust"pilot nejsou ověřovány, a proto zde nemají žádný vliv.

https://casino.guru/complaints/create 👈

Děkuji za vaši pomoc!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 dny

Také jsem přes vás podal stížnost, ale zdá se, že kasino vám vůbec nereaguje. Je i tak skvělé, že se snažíte tyto problémy řešit, takže vám za to děkuji! Chápu, že Anjouan často nereaguje, ale když dojde k jasnému porušení pravidel ze strany kasina, pomohou. Ale opravdu zdůrazňuji, že se nevyplatí je kontaktovat s žádnými maličkostmi a pravda se nesmí nijak zkreslovat.


A opravdu všechno zakládám na vlastních zkušenostech, a ty mám jako hráč už asi 20 let. Takže jsem viděl nejrůznější pokusy od kasin, ale nakonec jsem vždycky dostal své peníze.

Automaticky přeloženo:
badluck
před 3 dny

No, jsem rád, že se v tom světě hazardních her umíš tak dobře orientovat.

Hráči často nemají rádi naše recenze kasin, ale místo aby vyjadřovali své stížnosti, nadále tvrdí, že recenze jsou nepřesné. I když tomuto úhlu pohledu rozumím, věřím, že udržení hodnocení nebo skóre v optimálním stavu vyžaduje společné úsilí. Takže kdykoli se hráči domnívají, že něco není fér nebo správné, já a moji kolegové doufáme, že bude podána stížnost, protože tímto způsobem mohou hráči přímo změnit skóre kasina.

Omlouvám se, že váš příspěvek používám jako zdroj povzbuzení; nicméně si myslím, že je užitečný, protože, jak jste zmínil, pokud se nám nepodaří s kasinem dohodnout, vždy doporučujeme zapojit licenční orgán. Chceme zůstat v kontaktu a dotáhnout případ do konce, aby výsledek byl jasný a mohl sloužit jako příklad pro ostatní.

Je opravdu skvělé mít poblíž někoho jako jsi ty.


Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ahoj Radko,

Vidím, že recenze kasin casinoguru jsou velmi přesné a často si před registrací zkontroluji, co váš web říká. Bohužel v případě Rizzia jsem to neudělal. Myslím, že jste mnohem spolehlivějším zdrojem než AG. A osobně je pro mě nejdůležitější, aby se ostatní hráči vyhýbali webům jako rizzio.io, aby nemuseli vynakládat úsilí na výběr svých peněz. Mohu říct, že je to velmi frustrující. Pokud se to ale stane, hráčům bych doporučil několik věcí:

  1. Trpělivost. Nehazardujte se svými výhrami, pokud kasino začne podvádět. Přesně to kasina chtějí.
  2. Dokumentujte všechny zprávy a konverzace.
  3. Buďte zdvořilí i v situacích, kdy kasino odříkává robotickou mantru a neodpovídá na vaši otázku.
  4. Pište své recenze na různá fóra na základě vlastních zkušeností.
  5. Pokud narazíte na problém, podejte stížnost na různých fórech, například na casinoguru.
  6. Neváhejte se obrátit na licenční úřad.
  7. BOJUJTE za svá práva!
Automaticky přeloženo:
badluck
před 3 dny

To je sice hezké slyšet, ale obvykle jsem první, kdo říká, že bychom někdy měli jednat rychleji. Máte ale pravdu. Je skutečně mnohem lepší se problematickým kasinům hned na začátku vyhnout!

Je úžasné, že existují lidé jako vy, kteří se snaží pomáhat druhým.

Skvělé tipy!


Automaticky přeloženo:
před 21 hodinami

Děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Chápeme, že můžete být zklamáni výsledkem rozhodnutí příslušného oddělení.


Dovolujeme si vás informovat, že naše rozhodnutí je konečné a bylo učiněno v souladu s našimi obchodními podmínkami.

Rádi bychom vás informovali, že naše Obchodní podmínky byly schváleny a autorizovány licenčním regulačním orgánem s cílem zajistit, aby veškeré herní aktivity byly prováděny společensky odpovědným způsobem.

On vastasivat näin nyt kahden viikon vastaamattomuuden jälkeen. Eivät he ota mitään vastuuta eikä kukaan muukaan tule saamaan rahojaan.

Automaticky přeloženo:
Mntdw
před 20 hodinami

Ahoj, pokud jsi opravdu nic špatného neudělal/a, nekontaktuj herní představenstvo Anjouan. Právě jsem dostal/a zprávu od Rizzio.io, že výběr byl schválen a peníze jsou nyní na mém účtu. Nicméně jsem byl/a celou dobu velmi aktivní a například jen dnes jsem byl/a v chatu čtyřikrát. Naposledy jsem jim dal/a poslední šanci a řekl/a jim, že mají 90 minut na zaplacení, než se moje stížnost dostane k hernímu představenstvu Anjouan. Také jsem jim řekl/a, že jsem už připravil/a všechny dokumenty, snímky obrazovky a dopis pro Anjouan. Zaplatili mi, když zbývaly 2 minuty z této 90minutové lhůty. Dám ti sem například dopis, který jsem tam napsal/a. A nezapomeň, že se zabývají pouze angličtinou. file

Automaticky přeloženo:
před 19 hodinami

Pokaždé, když se přihlásím do chatu, bot odpovídá takto:

Omlouváme se, momentálně jsme offline. 😔


S vašimi dotazy nám můžete napsat e-mailem 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Mntdw
před 19 hodinami

Ahoj,

Ano, je pravda, že to tak během dne bývá docela často. Vždycky to zkusím znovu a taky se tam můžu dostat.

Automaticky přeloženo:
před 19 hodinami

Takže ty peníze teď máš? V žádném případě ti výhru nezabavili?

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.