Milý Mikko
Rádi bychom vás informovali, že váš výběr byl zrušen platebním oddělením a částka 894,35 € byla z vašeho zůstatku odečtena z důvodu porušení následujících obchodních podmínek:
12.10 Společnost si vyhrazuje právo dle vlastního uvážení zrušit jakékoli výhry a propadnout jakýkoli zůstatek (výhry a vklady) na vašem sázkovém účtu, ukončit Smlouvu a/nebo pozastavit poskytování Služeb nebo deaktivovat váš účet, pokud: i) zjistíme, že jste jakýmkoli způsobem zamaskovali, narušili nebo podnikli kroky k zamaskování nebo narušení IP adresy jakéhokoli Zařízení používaného pro přístup na naše Stránky (například pomocí virtuální privátní sítě „VPN") ii) zjistíme, že zákazník během ověřovacího procesu nebo v jakémkoli okamžiku platnosti Smlouvy použil padělané dokumenty (fotografie, naskenované dokumenty, snímky obrazovky atd.) iii) existuje důvodné podezření, že jste se dopustili nebo se pokusili zneužít bonus, ať už sami nebo jako součást skupiny iv) jste zapojeni do jakékoli podvodné, tajné, manipulační nebo jiné nezákonné činnosti v souvislosti s Vaší účastí nebo účastí třetích stran, nebo používáte jakékoli softwarově asistované metody či techniky či hardwarová zařízení pro Vaši účast v jakékoli ze služeb poskytovaných Společností.
Nakonec upozorňujeme, že částka vašeho posledního vkladu (25,00 €) zůstává na vašem účtu.
Neváhejte nás kontaktovat, pokud budete potřebovat jakoukoli pomoc.
S pozdravem,
Tým zákaznické podpory
Tuossa siis syy, ja tarkempaa kuvausta siitä, mitä ehtoa noista olin rikkonut, en ole saanut useista pyynnöistäni huolimatta. Siis tuomittu ilman mahdollisuutta puolustautua ja edes saamatta syytettä tiedoksi
Dear Mikko
We would like to inform you that your withdrawal has been cancelled by the payments department and the amount of €894.35 has been removed from your balance due to the breach of the following Terms & Conditions:
12.10 Company reserves the right, in its sole discretion, to void any winnings and forfeit any balance (winnings and deposits) in your betting account, to terminate the Agreement and/or to suspend the provision of the Services or deactivate your account if: i) we identify you have disguised, or interfered, or taken steps to disguise or interfere, in any way with the IP address of any Device used to access our Site (such as using a Virtual Private Network "VPN") ii) it comes to our attention that the customer used forged documents (photos, scanned documents, screenshots etc.) during the verification procedure or in any point time the Agreement is active iii) there is a reasonable suspicion that you have committed or attempted to commit a bonus abuse, either on your own or as part of a group iv) you are involved in any fraudulent, collusive, fixing or other unlawful activity in relation to Your or third parties’ participation or you use any software-assisted methods or techniques or hardware devices for Your participation in any of the services provided by the Company.
Lastly, please note that the amount of your last deposit (€25.00) remains in your account.
Do not hesitate to contact us in case you require any assistance.
Kind regards,
Customer Support Team
Tuossa siis syy, ja tarkempaa kuvausta siitä, mitä ehtoa noista olin rikkonut, en ole saanut useista pyynnöistäni huolimatta. Siis tuomittu ilman mahdollisuutta puolustautua ja edes saamatta syytettä tiedoksi
Automaticky přeloženo: