Ahoj, četl jsem, co se děje v kasinu a myslím, že problém je v ověření. Podle toho, co píšete, dost často kasina požadují nějaké bankovní doklady. Nejsem si jistý, zda jsem vše správně pochopil, ale číslo účtu je něco jako IBAN? Pokud ano, je docela běžné to vidět, když je pošlete do kasina. Také jsem viděl, že kasino žádá od hráče číslo transakce a je to pravděpodobně poprvé, co slyším, že chtějí číslo instituce.
Každopádně jsi otevřel stížnost a já bych počkal, co ti Tomáš řekne a jestli si myslí, že je to v pořádku nebo ne. Na základě toho, co vám řekne, bych pak poslal dokumenty do kasina.
co myslíš?
Hey, I've read what's going on in the casino and I think the problem is in the verification. According to what you write, quite often casinos ask for some bank documents. I'm not sure if I understand everything correctly but the account number is something like IBAN? If so, it's pretty common to see it when you send it to the casino. I've also seen the casino ask for the transaction number from the player and this is probably the first time I've heard that they want the institution number.
Anyway, you have opened a complaint and I would wait to hear what Tomas tells you and whether he thinks it's all right or not. Based on what he tells you, I would then send the documents to the casino.
What do you think?
Automaticky přeloženo: