Dobrý den 740zunk, právě jsem se podíval na vaši stížnost a je mi velmi líto, že jsme s tímto případem nemohli pomoci. Náš proces kontroly kasina je velmi propracovaný a bere v úvahu obrovské množství informací o každém kasinu. Hlavními faktory, které naše recenze berou, jsou velikost kasina, stížnosti hráčů, srážky za omezující nebo nekalé praktiky, body přidané za pozitivní vlastnosti a související kasina. Vyřizování stížností je jen součástí.
Více o tom, jak hodnotíme kasina, se můžete dozvědět zde . Je mi opravdu líto vašeho nešťastného případu, ale stále je možné, že kasino bude chtít zlepšit svou reputaci zde na webu Casino Guru a znovu se do tohoto případu zapojí.✨
Hello 740zunk, I just looked at you complaint and I am very sorry we were not able to help with this case. Our casino review process is very sophisticated and takes into account a huge amount of information about each casino. The main factors considered in our reviews are size of the casino, player complaints, deductions for restrictive or unfair practices, points added for positive qualities and related casinos. Dealing with complaints is just a part of it.
You can learn more about how we rate casinos here. I am really sorry for your unfortunate case, but it is still possible that casino will want to improve its reputation, here on Casino Guru website, and get involved in this case again .✨
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: