FórumKasinaRich Casino - všeobecná diskuze

Rich Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Magda
|
3199 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rich Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Ahoj!

Vidím, že mnoho lidí mělo pozastavený účet po bonusové výhře nebo podobně v RichCasino. Jednomu bylo řečeno, aby poslal e-mail jejich bezpečnostnímu oddělení pro další informace o odemknutí účtu. Vyřešil někdo svůj problém po odeslání e-mailu. Nebo jsou peníze nenávratně pryč?


V mém případě jsem vyhrál 100 eur z bonusu a podařilo se mi odeslat žádost o výběr, ale po 5 dnech byl můj účet bez vysvětlení pozastaven.



Díky předem!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
amilsuper
před 2 roky

Ahoj amilsuper, jestli tomu dobře rozumím, tvůj účet je nyní zablokován, mám pravdu? Jste si jisti, že byl váš účet plně ověřen? Můžete mi prosím sdělit, před kolika dny jste požádali o výběr?

Pokud jste si jisti, že jste dodrželi všechny podmínky a kasino s vámi zacházelo špatně, můžete zkusit podat stížnost zde na naší webové stránce .


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsou to s největší pravděpodobností podvodníci, zamčený účet s plným vkladem na něm ještě 3 měsíce a bez odpovědi na můj e-mail ani známky vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
740zunk
před rokem

Ahoj,

Zkontroloval jsem vaši stížnost , i když kasino uvedlo, že jste si otevřeli více účtů za účelem podvádění, zdá se, že zatím nebyl předložen žádný podpůrný důkaz. No, pokud je hráč obviněn z porušení pravidel, měl by být předložen nějaké vysvětlení nebo důkaz, aby si hráč byl vědom skutečnosti a mohl se tomu v budoucnu vyhnout.

Nyní má kasino 4 dny na odpověď, tak doufejme, že se k nám někdo dostane.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsou to podvodníci. Livechat lže a neodpovídá na nic o mém vrácení peněz a o 4 měsíce později žádná odpověď na e-maily, zůstaňte pryč.

Automaticky přeloženo:
740zunk
před rokem

Kasino bylo penalizováno udělením 1236 černých bodů, kasino se rozhodlo ignorováním žádosti o další důkazy.🙁


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsou to podvodníci a je v tom livechat. Aswell, říkají, že bezpečnostní pošta odpoví, ale nyní 20 e-mailů a o 4 měsíce později žádná odpověď. Jak může mít toto kasino 8 hvězdiček, když doslova podvádí lidi?

Automaticky přeloženo:
740zunk
před rokem

Dobrý den 740zunk, právě jsem se podíval na vaši stížnost a je mi velmi líto, že jsme s tímto případem nemohli pomoci. Náš proces kontroly kasina je velmi propracovaný a bere v úvahu obrovské množství informací o každém kasinu. Hlavními faktory, které naše recenze berou, jsou velikost kasina, stížnosti hráčů, srážky za omezující nebo nekalé praktiky, body přidané za pozitivní vlastnosti a související kasina. Vyřizování stížností je jen součástí.

Více o tom, jak hodnotíme kasina, se můžete dozvědět zde . Je mi opravdu líto vašeho nešťastného případu, ale stále je možné, že kasino bude chtít zlepšit svou reputaci zde na webu Casino Guru a znovu se do tohoto případu zapojí.✨


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, rozumím, ale kasino jsou legitimní podvodníci spolu s kasinem winward. Přesně stejný tým podpory/bezpečnosti a design webových stránek. Odmítají odpovídat na jakékoli otázky týkající se vlastnictví z důvodu, že jsou zločinci

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, takže po skutečné výhře a dokončení úspěšného výběru (s pomocí Casino Gurus) byly z mého účtu odstraněny všechny možnosti vkladu. Zeptal jsem se na to v živém chatu a řekli, že musím poslat zabezpečení e-mailem, udělal jsem to 26. dne, žádná odpověď. Zdálo by se, že opravdu nemají rádi hráče, kteří se někdy stahují. Alespoň jsem dostal své peníze, ale takzvaný VIP status zde opravdu nic neznamená.

Automaticky přeloženo:
scottM
před rokem

Ahoj, jsme rádi, že jsi vyhrál a že se o to podělíš s ostatními. Může být užitečné vložit uživatelskou recenzi zde na Casino Guru týkající se vaší zkušenosti. Děkuju

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pozdrav z bingu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino se nyní téměř rok neobjevilo, žádná odpověď na nic o tom, že můj účet byl uzamčen s mým plným vkladem na něm. Ani jeden dolar z výhry nebo bonusu, jen moje vlastní peníze. Všechny společnosti uvedené na těchto stránkách s recenzemi kasin, o kterých tvrdí, že kasino vlastní, jsou společnosti Shell, které nelze kontaktovat, všechny e-maily neexistují, takže jim ani nemůžete poslat e-mail a dokonce ani affiliate program neodpovídá, nejsou to kasina, ale skuteční podvodníci, kteří mnoho jiných stránek také řeklo, když jsem je četl.

Automaticky přeloženo:
740zunk
před rokem

Kasino je zavřené, takže bych se vzdal všech nadějí. 🙁

Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý Riddance

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky