FórumKasinaRecenze na kazuno OZWIN

Recenze na kazuno OZWIN

před 2 roky od Djamil
|
3767 zobrazení 18 odpovědí |
Toto vlákno je uzamčeno
před 2 roky


Kasino OZWIN přijímá hráče z Kazachstánu, ale nechce vyplatit výhry. Zaregistroval jsem se v tomto kasinu asi před rokem. Úspěšné ověření účtu, provedení vkladu. Získal bonus 300%. Úspěšně splněny bonusové podmínky. Bez problémů limbo vybral peníze z účtu. Všechno bylo úžasné. Ale jak se říká, štěstí nemůže trvat věčně. Tentokrát kasino ukázalo své skutečné barvy. Provedl jsem vklad 50 AUD, koupil kupón, který neměl žádný limit pro výběr. Během hry jsem, ZOMBIE, pokryl celé pole stejnými symboly a získal spoustu bonusových her. Navzdory kupónu, který nemá žádný limit na výhru, když zůstatek dosáhl 500 AUD, kasino zastavilo moji hru a motivovalo ji limitem na výhru. Navíc mi teď nechce vyplatit zbývající peníze. Registr jsem prošel z webu LCB podle jejich přidruženého programu. OZWIN mi nevyplácí moje výhry a stránka LCB pomáhá kasinu skrýt jejich nezákonné akce. Pořád mi lžou. Jako zaměstnanci kasina. Stejně tak i provozovatelé stránky LCB. Zde je odkaz na stížnost, pokud máte zájem https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints/ozwin-casino-cashout-problem.

file casinomentor informuje, že toto kasino nepřijímá hráče z Kazachstánu. Komu věřit?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Drahý Matej, kde jsi? Opravdu jsem potřeboval vaši pomoc. Čekal jsem, až mi přijdete na pomoc. Představoval jsem si, že se nebesa chystají otevřít a Matej v podobě lva rozpoutá svůj hněv na nespravedlivém kasinu. S bleskem z jeho očí a hromem z jeho ... vás donutí vyplatit výhru. Ale to se nestalo. Měl jsem pravdu. Nikdo nekouše ruku, ze které přijímá jídlo.

Existuje šance dokázat, že se mýlím. Slotastic kasino s dobrou pověstí z vašeho webu, také nevyplácí moje výhry.

Co myslíš?


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Djamile.

Jak vidíte, jsem tu, abych vám pomohl.

Ve vašem případě: https://casino.guru/ozwin-casino-player-has-been-asked-to-provide-documents jsme již případ vyšetřili a na základě všech skutečností jsme jej uzavřeli ve váš prospěch - kasino získalo nějaké černé body a bylo odečteno hodnocení kasina. Je mi líto, ale nemáme žádnou právní moc, jak donutit kasino, aby vám platilo.


Pro každé kasino je povinností jejich regulátorů občas zkontrolovat identitu hráčů. Ve vašem případě jste nemohli zaslat kasinu doklad o adrese a na základě toho vám nevyplatili. Tyto předpisy jsou obvykle stále přísnější. U RTG kasin je to trochu jiné, protože většina kasin RTG nemá licenci. Mohou tedy udělat nějaké výjimky, když uvidí, že by nějaké měly být. Proč ale toto kasino pro vás nechce udělat jednu výjimku, není jasné.

Úplně chápu, že ve vaší zemi může být pro vás těžké získat anglický doklad o adrese, ale neměli byste kasinu vyčítat, že je to jeho chyba. Může se znovu stát stejná situace a měli byste být na ni připraveni. Můj návrh je přeložit nějaký dokument v kazašském jazyce do angličtiny; kde je vaše úplná adresa. Možná se dohodněte s překladatelem, protože tento dokument nemůže být příliš starý. Například účet za telefon nebo něco, co dostanete každý měsíc, je perfektní a možná se domluvte s překladatelem, aby mu zaplatil nějaký snížený poplatek za opakovaný překlad stejného dokumentu. (ale chápu, že to může být nemožné, pokud takový dokument neexistuje)

Z komunikace LCB: Ptáte se jich na kasino ADR a mysleli jste pravděpodobně regulátora. Odpověděli „Curacao" a vy jste napsali na MGA (Malta) . Toto kasino však funguje bez licence, ale má systém pro řešení stížností:

https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1198

Stále máte dva způsoby, jak získat své výhry.

1. přeložit některé ze svých dokumentů s úplnou adresou nebo podat námitku a poukázat na to (a musíte jim dát dobrý příklad), že jiné kasino RTG již přijalo dokumenty, které jste odeslali dříve. Také napište, že máte potíže se získáním toho, o co vás kasino požádalo, protože ve vaší zemi jsou všechny vládní dokumenty jednoduché bez adresy.

Další možností by mohla být dohoda s kasinem, kterou navštívíte u notáře ve vaší zemi a uděláte prohlášení v angličtině, že žijete na této adrese, a předložíte notáři důkazy a vydáte notářsky ověřené prohlášení v angličtině, že toto je vaše skutečná adresa .


Co se týká kupónu:

Kasino má toto pravidlo:

14. Pamatujte, že jakýkoli bonus bez vkladu bude mít maximální výplatu ve výši 5násobku dané částky bonusu (pokud není uvedeno jinak), např. Bonus 100 $ - max. výplata bude 500 $. Pokud je zasažen náhodný jackpot, nelze učinit žádné výjimky. Pravidlo bude zrušeno až poté, co zůstatek zákazníka klesne pod 1 $.

Výhry, které jste zmínili, pocházely z bezplatného kola. Možná kasino uplatnilo toto pravidlo pomocí softwaru.

Důležité pravidlo pro vás:

25. Hráči z následujících zemí nemají nárok na žádné bonusy: Albánie, Arménie, Ázerbájdžán, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Brazílie, Bulharsko, Německo, Maďarsko, Indonésie, Kazachstán , Kyrgyzstán, Litva, Severní Makedonie, Malajsie, Mauricius, Moldavsko , Černá Hora, Polsko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko, Tádžikistán, Thajsko, Turecko, Turkmenistán, Ukrajina, Spojené království, Uzbekistán.

Stále to tedy vypadá, že pokud budou chtít, mohli by na základě tohoto pravidla zrušit všechny vaše bonusové výhry.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Přestaň mluvit nesmysly. Ospravedlňujete lži, které kasino ukládá. Problém je v tom, že ze zákona nemohu podat stížnost. Někdo se na webu zeptal, zda je možné v kasinu neustále vyhrávat. Tady je odpověď. Prostě vám to nebude dovoleno. Pokud dokážete porazit software, narazíte na jednoduchou lidskou hloupost.

PS Hluboce pochybuji, že máte úplnou adresu na účtech. PSČ země. To je hloupé. Toto pravidlo však nezabránilo kasinu v tom, aby mi vzal peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1198

Psaní na tomto odkazu se rovná zanechání stížnosti na vašem webu.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Djamile, opravdu ti nerozumím.

Požádali jste o pomoc a já jsem přišel a pomohl vám, jak jsem mohl. (Ne, omlouvám se, nemohu vám dát ty peníze nebo donutit kasino, jak jsem vysvětlil) Neospravedlnili jsme žádnou z lží a vlastně jsme kasino potrestali a po celou dobu jsme stáli na vaší straně. A ty jsi na nás pořád naštvaný? Proč?

BTW: zde je příklad toho, jak vypadá účet za služby v mé zemi (s adresou a PSČ jak vidíte)

file


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Matej nevznáší žádné nároky vůči vám osobně ani vůči vašim kolegům. Můj hněv je zaměřen na to, co děláte, a není to bez důvodu.

Pokrýváte a ospravedlňujete kasino. Vaše hodnocení nic neznamená. OZWIN Casino má na vašem webu špatné hodnocení, na webu LCB je toto kasino prezentováno jako jedno z nejlepších. Toto je dobrá a ošklivá hra. Nevidím žádnou pomoc z webů, jako je ta vaše. Jedná se o velkou show, která se odehrává při podání stížnosti, pouze proto, aby osoba, která stížnost podala, měla před přijetím své výhry co nejvíce potíží.

file

Můj hněv je namířen proti této lži. Není nic horšího, než lhát někomu z rozmaru, abyste si ospravedlnili a udrželi pochybnou pověst, která se pro vaše kasino zobrazuje na vašem webu.

Budu se opakovat. Váš čestný kodex jsou jen prázdná slova, omlouvám se, že jsem na chvíli věřil ve vaši upřímnost.

Pokud jde o potvrzení, ve vaší zemi lze poskytnout jako dokument. V mé zemi se jedná pouze o oznámení, nemá žádnou právní sílu, není předloženo jako dokument, je to jen připomínka pro mě, od dodavatele, že jsem využil jeho služeb. A proto nemá smysl toto oznámení ověřovat u notáře. A všechna tato kasina schválila můj účet před rokem. A najednou bylo ve všech kasinech naléhavě nutné aktualizovat dokumenty, a to přesně po výhře. Na to jsem naštvaný.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Před rokem jsem tedy našel potvrzení svého účtu. Všechna kasina v této skupině také potvrdila moje dokumenty. Poskytl jsem stejné dokumenty jako nyní. Přesně to udělaly kasina OZWIN, kasina Slotastic, kasina EL Royale a další kasina RTG. Každé z těchto kasin již dříve ověřilo můj účet. V tuto chvíli to mám.

file

je to v celé své kráse. A v nejhorším případě to není jen výplata. Jak to dělají kasina OZWIN a Slotastic. Každé z těchto kasin již dříve ověřilo můj účet.

A nabízíte odkazy, které nefungují.

https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1198

Tato jednostránková stránka visí na internetu věky. A nepomohl více než jednomu uživateli.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vážený Djamile.

Podívejte, je to váš názor a nezáleží na tom, co vám píšu. Vypadá to, že máš svou vlastní pravdu.

Případ, který jste odeslali, byl zamítnut z důvodu důkazů z kasina a v žádném případě nesouvisí s tímto tématem.

Zeptali jste se, proč minulý rok stačilo to, co jste poslali, a teď to tak není. Mohu se zeptat, proč v loňském roce stála jízdenka v autobuse 1 € a letos je to 1,5 €. Pravidla se mění. Pomohlo by, kdybyste si zvykli.

Vysvětlil jsem vám vaše možnosti a nemohu pro vás udělat víc.

Zjevně jste uživatelem VPN s alespoň dvěma účty na našem webu a stále vám pomáháme ...

Automaticky přeloženo:
Matej
před 2 roky

Je to všechno svázané do jednoho. Poskytuji důkazy a vy ne. Kdo je pravda? Nemůžeš nic poskytnout. Tento případ je přidružen ke všem kasinům RTG. Kdybych provedl vynulování svého vkladu, žádné RTG kasino by mě nepřijalo. Nemusím zrušit svůj vklad. Můj obrat za poslední rok byl více než 10 000 USD. Jen mě zajímá, kdo vás nutí nosit takovou kacířství. A nikdy jsem neprovedl vklad vyšší než 20 USD. Je dokonce směšné takovou částku zpochybnit. Nedržím se vašeho webu, už jsem vám o tom řekl. Jen mě zajímá, jak se stále vyhýbáte. Nemohu říci, že mi vaše stránka pomohla vyřešit jakýkoli problém. Naopak se pokusíte přidat další nepravdivé informace tím, že navrhnete odkazy, které nefungují. A způsob, jakým reagujete na můj názor, znovu dokazuje, že neříkáte celou pravdu.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Djamil,

„Je to jednoduché. Chcete-li cestovat do jiné země, potřebujete pas. Nepotřebujete občanský průkaz, řidičský průkaz ani žádnou jinou kartu, kterou máte. Prostě potřebujete pas. Bylo hezké, že před rokem potřebovali jste pouze průkaz totožnosti, ale nyní, pokud chcete navštívit sousední zemi, potřebujete cestovní pas - konec příběhu. "

Na našem webu máte alespoň dva účty, seznam IP adres delších než zlaté stránky, a pokud vás nějaké kasino vidí takto, omlouvám se, ale musíte jim prokázat svou adresu - konec příběhu.

Neříkají, že vám nechtějí platit. Říkají, co musíte udělat. Nabídl jsem vám tři možnosti, co dělat, a stále si stěžujete, neuvěřitelné ...


Automaticky přeloženo:
Djamil
před 2 roky

Nechci se pustit do rozhovoru o vašem případu, protože to neznám. Nebojte se o svém případu diskutovat, můžete si stěžovat na kasina, na lidi, kteří se zabývali vašimi případy, ale udělejte to v tomto vlákně.

Už mě unavuje číst, jak jsme na tom špatně v každém vašem příspěvku na tomto fóru. Napíšete to do soutěžního vlákna, napíšete to, když se někdo zeptá na NetEnt, napíšete to všude. Mám dost! Pokud budete pokračovat, zakážu vám to. Vážně.

Jak již zmínil Matej, váš seznam IP a umístění je šílený. Není divu, že máte problémy s ověřením v mnoha kasinech (jak jste zmínili dříve). Každé slušné kasino by to považovalo za podezřelou aktivitu, kterou je třeba řádně vyšetřit.

Podle toho, co jsem od vás četl v posledních měsících, stále nerozumíte tomu, jak funguje naše podnikání. Stále věříte, že máme nějaký speciální důvod bránit kasina se špatnou pověstí. Stále jste přesvědčeni, že generujeme peníze obranou kasina, které jsme hodnotili 4,6 / 10 a které nikomu nedoporučujeme. Nemáme k tomu žádný důvod, protože kasina, která na našem webu nemají dobrou pověst, pro nás nejsou smysluplným zdrojem příjmů, protože většina lidí si jednoduše vybere ta s lepším hodnocením.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemusíte psát dlouhé příběhy. Jak víte, co ode mě kasino požaduje? Koneckonců, váš požadavek nebyl zodpovězen.

Pokud jde o VPN, vím, kdy co a kde použít. Co je tak strašného, že tu mám dva účty? Nezúčastňuji se vašich propagačních akcí. A poznámky nepoužívám k osobnímu prospěchu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

A neboj mě zákazem. Nedržím se stránek, kde odstraňují to, co považují za nevýnosné pro jejich podnikání. Není třeba lhát. Každý má svou pravdu, ale jednu pravdu. Každý má svůj vlastní názor. Ignorujete komentáře, které pro vás nejsou prospěšné, a ponecháte pouze své vlastní. Věřit, že pouze to, co říkáte, by mělo být považováno za pravdivé

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

"Z toho, co jsem od vás četl v posledních měsících, stále nerozumíte tomu, jak funguje naše podnikání." Stále věříte, že máme zvláštní důvody k obraně kasin se špatnou pověstí. Stále jste přesvědčeni, že vyděláváme peníze. peníze chránící kasino s hodnocením 4,6 z 10, které nikomu nedoporučujeme. Nemáme pro to žádný důvod, protože kasina, která na našich webových stránkách nemají dobrou pověst, pro nás nejsou významným zdrojem příjmů, protože většina lidí si vybere ty s vyšším hodnocením. "

Dovolím si pokračovat ve vaší řeči.

„protože většina lidí si vybere pouze ty s vyšším hodnocením. Například Slots Empire Casino."

Za které tak horlivě bojujete. Že jsou připraveni pomlouvat nevinné.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file Mezitím se toho nemusíte obávat. " file

To je to, co kasina dělají, když tolerují jiné národy, zvyky a zvyky.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Odpověděli „Curacao" a vy jste napsali na MGA (Malta). Toto kasino však funguje bez licence, ale má systém vyřizování stížností

Zajímalo by mě, jak víte, že jsem podal žádost MGA. O tom jsem nenapsal?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Zde je další kasino s dobrým hodnocením. Vybrali jste si to konkrétně pro mě?

file

To je jejich odpověď na mě. Pokud máte lístek na autobus stojí 1 euro.

Automaticky přeloženo:
Djamil
před 2 roky

Je to jednoduché. Využíváme informace, které získáváme z kasina. Pokud tvrdí, že bonus je k dispozici pro hráče v Kazachstánu, pošleme jej hráčům z Kazachstánu. Samozřejmě bychom neměli posílat bonusy, které ve skutečnosti nejsou k dispozici, ale posíláme tyto bonusy do 96 různých zemí a bylo by velmi časově náročné kontrolovat jednotlivé země. Důvěřujeme tedy informacím, které získáváme z kasina. Bohužel, jak vidíme v tomto případě, informace nejsou správné.

Už jsem o tom diskutoval se svými kolegy, protože se to nestalo poprvé. Můžeme udělat, je kontaktovat kasino těsně před odesláním bonusu a požádat je, aby dvakrát zkontrolovali dostupnost bonusu pro daný seznam zemí. Mělo by to pomoci, ale nikdy to není 100%.

Automaticky přeloženo:
Toto vlákno je uzamčeno
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky