DomůFórumKasinaRecenze kasina Kakadu

Recenze kasina Kakadu

 od albishricouk
|
3 742 zobrazení 11 odpovědí |
|



Kakadu Casino je solidní webový sázení, kterému důvěřuje mnoho hráčů. S povolením MGA z roku 2018 tento správce přišel na to, jak získat nové a nadále existující klienty díky týdenním pokrokům a běžným odměnám.


Kakadu Casino vás pozve do divočiny a dynamického vesmíru tropických ostrovů, tajného bohatství a mimořádných tvorů, které s vámi půjdou na vaše zážitky. Můžete hrát své hry, bojovat v běžných soutěžích, získávat motivátory a dosahovat velkých úspěchů. Každý bude mít ekvivalentní šanci vystopovat své jmění v kasinu Kakadu, takže je to možná ideální příležitost, abyste si našli to své, abyste mohli dočíst.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Peter14 příspěvek smazal/a

Nejlepší by asi bylo komunikovat s Nickem a odpovídat na jeho otázky. Popsal, co musíte udělat, aby to bylo zjevně v pořádku. Mohl byste se na to potom podívat?

Automaticky přeloženo:

Kasinu jsem dnes poslal kompletní výpis z účtu, ale to jim stále nestačí. Prý jsem převedl 20 eur 29. prosince 2024. Chtějí o tom doklad, ale žádný neexistuje, protože účet nebyl krytý až 30. prosince 2024, takže jsem převod nemohl provést do 30. prosince 2024. Chtěl jsem to udělat 27. prosince 2024, ale ještě jsem musel udělat šablonu za 20 eur. Peníze tedy byly odeslány až 30. prosince 2024 a kasino o tom také obdrželo dokumenty. Takže až budu mít peníze, tak se tam odhlásím, takové kasino nepotřebuješ. Je mi 71 let a hraju už věky, ale nikdy jsem takové kasino nezažil a stojí jen asi 170 eur. Myslím, že platit vůbec nechtějí, teď jsme na 23. emailu.

Automaticky přeloženo:
Peter14

Chápu, s podobnými případy byly v minulosti problémy, pokud si dobře pamatuji i v jiných kasinech, že se peníze objevily na bankovním výpisu o den později.

Každopádně pokud o tom máš důkaz, tak nevím, co jiného bys měl dodat. Každopádně Nick tu bude, aby se pokusil pomoci a snad se mu to podaří.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:


bezpečnostní zabezpečení

12:16 (před 2 hodinami)



ke mně




Vážený pane Brandte,


Snímky obrazovky, které jste nám poslali, odkazují na neúspěšný vklad, který čekal dlouho po úspěšném vkladu. Z těchto snímků obrazovky bohužel nemůžeme ověřit vaši platební metodu. Jak je uvedeno výše, dejte nám prosím vědět, zda byly prostředky za tento neúspěšný vklad vráceny na váš bankovní účet.

Pokud nemůžete sami najít úspěšný vklad a nechcete nám zasílat výpis z účtu s transakcemi provedenými po 30. prosinci, doporučujeme, abyste kontaktovali svou banku a vyžádali si výpis z účtu s uvedením úspěšného vkladu.


s pozdravem

Bezpečnostní oddělení kasina Kakadu



V příloze je výpis z mého účtu

Automaticky přeloženo:

file Zde vidíte, že peníze dorazily a byly přijaty. Po několika pokusech o převod peněz, které byly pokaždé zamítnuty, protože převod v reálném čase nefungoval, jsem je poté převedl normálně do kasina, které pak fungovalo. filefilefile

Automaticky přeloženo:
Peter14

Ano, vidím a také jsem si všiml, že komunikujete i s kasinem ve Stížnosti. Proto bude dobré, když jim poskytnete to, co požadují. Jsou celkem jasné, řekli, že už něco zkontrolovali a potřebují vaši transakční historii od 30. prosince do dneška. Nemyslím si, že by to měl být problém, aby vše proběhlo hladce.

Až jim to pošlete, pevně věřím, že už nebudou žádné další obstrukce.

Automaticky přeloženo:

To vše už dostali včera, píšou 2 prodeje, 30. 12. 24 a pak do 14. 1. 25. Co teď chtějí?

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Právě jsem od kasina obdržel informaci, že můj účet je plně ověřen a že bych měl podat žádost o výběr.

Automaticky přeloženo:
Peter14

Skvělá zpráva, řekl bych, konečně. Ještě bych chtěl upozornit, že bych na fórum raději nedával příspěvky, které mohou obsahovat nějaké citlivé informace a podobně. Ty si raději nechte v sekci stížností, kde mohou vaši zprávu uzamknout, aby ji ostatní neviděli. Nikdy nevíte, kdo co může použít.

Nyní bude posledním krokem pravděpodobně stažení, takže jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat.

Můžete mi dát vědět, až se v tomto něco změní? 🙂

Automaticky přeloženo:

Ano, peníze tam byly včera večer a okamžitě jsme obdrželi e-mail s potvrzením, že jsme váš účet uzavřeli. Ale moc děkuji za podporu a pomoc.

Hodnocení samozřejmě vynechám, máte pravdu.

Zdravím z Hamburku

Automaticky přeloženo:
Peter14

Tak jsem rád, že jsi dostal peníze. Vidím, že už asi nebudeš hrát v kasinu.

Neváhejte tedy zanechat svou uživatelskou recenzi.

Ať se ti daří. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky