Ahoj.
Je mi líto, že se potýkáte s takovým problémem, upřímně řečeno, osoba, které jste odpověděli, již není členem této komunity. Proto bych rád zakročil a zeptal se vás na několik otázek týkajících se problému, pokud vám to nevadí.
Řekl bych, že kontakt je obvykle to nejdůležitější, takže jste nějakým způsobem v kontaktu s někým z kasina, prosím? Od podání odstoupení od smlouvy uběhla poměrně dlouhá doba. Odeslali jste dokumenty k ověření a dostali jste možná nějakou odpověď týkající se procesu?
Vím, že je to hodně otázek, ale já se jen snažím získat další informace, které by se mohly ukázat jako užitečné.
Dejte mi vědět, prosím.
Hi there.
I'm sorry to hear you're facing such an issue, frankly, the person you replied to is no longer a member of this community. Thus, I'd like to step in and ask you a few questions regarding the problem, if you don't mind.
I'd say contact is usually the most important thing, so are you by any means in contact with someone from the casino, please? It has been quite some time since the withdrawal was submitted. Have you sent documents to be validated, and have you received any response regarding the process, perhaps?
I know it's a lot of questions, but I just aim to get further information that might prove useful.
Let me know, please.
Automaticky přeloženo: