Je to nové kasino. Na internetu o tom nejsou téměř žádné informace. Asi hodně štěstí 😀
It's a new casino. There's almost no information on it online. Good luck I guess 😀
Dobře, vklad 25 min, ale žádný gonzo quest jsou nesmrtelné hry
Ok 25 min deposit but no gonzo quest are immortal games
Kasino varování raptor.
Na výběry jsem čekal 8 dní.
přicházejí s výmluvami, aby nevyplatili výhry. 2-3 dny nyní říkají, že nemohou dostat odpověď od poskytovatele plateb!
stále čekám na své peníze.
Warning raptor casino.
i have been waiting 8 days for my withdrawals.
they come with excuses to not pay out winnings. 2-3 days now they say they can’t get answer from there payment provider!
im still waiting for my money.
Nazdárek.
Zkontroloval jsem vaši stížnost , abych zjistil další podrobnosti. Řekl bych, že kasino by v dnešní době mohlo mít nějaké technické problémy. Na základě skutečnosti, že vaše předchozí výběry proběhly rychle, by to mohlo dávat smysl. Je to nepříjemné, ale počkal bych...
Pokud se něco změní, sdílejte, prosím.
Hey there.
I checked your complaint to find more details. I'd say the casino could be experiencing some technical issues nowadays. Based on the fact your previous withdrawals went through quickly, it could make sense. It's annoying, but I would wait...
If anything changes, share, please.
Dobrý den, zajímavá část je, že jsem poté provedl výběr malé částky, která byla okamžitě zpracována... a také nyní 4 dny a od svého poskytovatele plateb se neozvali, to je jejich omluva. Nic netrvá 4 dny, než se s někým dostanete do kontaktu.
Mohl bych přijmout maximálně 1-2 dny, ale 4 dny…
stejně tak, když si prohlédnete recenze kasina raptor, zdá se, že nejsem jediný, kdo nedostává výběry.
Hello , intresting part is I made a withdrawal afterwards of a small amount and that processed immediately.. and also now 4 days and they haven’t heard from their payment provider, that’s their excuse. Nothing takes 4 days to come in contact with someone.
i could accept 1-2 days tops, but 4 days…
aswell if you google raptor casino reviews it seems like I’m not the only one not getting the withdrawals.
Ahoj.
No, musím říct, že některá kasina čekala na svého poskytovatele plateb třetí strany i více než 14 dní.
Nechci, aby to znělo negativně, ale slyšeli jste, co se vlastně děje s evropskými bankami, souvisí to s takovými platebními záležitostmi? Myslím že ano.
Pokud tomu tak je, kasino prostě musí počkat na řešení nabízené jeho poskytovatelem plateb, dá se říci, že jste zatím na stejné straně. 🙁
Doufám, že to dobře dopadne!
Hello.
Well, I have to say that some casinos waited more than 14 days for its 3rd party payment provider.
Don't want to sound negative, but have you heard what is actually happening with the European banks, is it related to such payment issues? I guess so.
If this is the case, the casino simply has to wait for the solution offered by its payment provider, can be said you are on the same side for now. 🙁
I hope it will end up well!
Už máš své peníze? Nyní mám dva výběry v kasinu Raptor. První byla dokončena 18/3 a druhá 23/3. A žádné peníze. Píšou různé výmluvy, někdy, že čekají na nějakou odpověď od svého poskytovatele plateb a někdy, že od nich nějakou odpověď dostali. Je to 21 dní, co jsem čekal na peníze od prvního výběru. Není v pořádku.
Have you got your money yet? I have two withdrawals on Raptor casino now. The first was completed the 18/3 and the other 23/3. And no money. They write different excuses, sometimes that they are waiting for some answer from their Payment provider and sometimes that they have gotten some answer from them. Its 21 days that I’ve waited for money from the first withdraw. Not ok.
Už jste slyšeli o naší reklamační sekci? Mohl by vám dát šanci pomoci vám odesláním stížnosti. Podívejte se na to zde:
Have you heard about our complaint section? Could give you a chance to help you out by submitting the complaint. Check it out here:
Dostali jste své peníze od Raptora, než já teď čekám 15 dní a oni po mně pořád chtějí jen spoustu dokumentů.
Have you received your money from Raptor than I have been waiting now for 15 days and they just want loads of documents from me all the time.
Har du fått dina pengar ifrån Raptor än jag har väntat nu i 15 dagar och de vill bara ha massor av dokument av mig hela tiden.
Dostal jsi někdy své peníze?
Did you ever get your money?
Fick du dina pengar någon gång?
Omlouvám se, že jsem zakročil. Právě jsem zkontroloval, že přehrávač náhle přestal reagovat na stížnost . Někdy se to stane, když výhry dorazí. I když to není pravidlem.
Potřebujete pomoc, možná?
Sorry to step in. I just checked the player suddenly stopped responding to the complaint. Sometimes it happens when the winnings arrive. Though, it's not a rule.
Do you need any help, perhaps?
Ahoj, ano mám stejný problém. Bez peněz.
Hi, yes I have the same problem. No money.
Hej, ja jag har samma problem. Inga pengar.
Vím, viděl jsem vaši stížnost. Tak hodně štěstí s tím...
Máte představu, co se ve vašem případě zdá být špatně?
I know, I saw your complaint. Well, good luck with that...
Do you have any idea what seems to be wrong in your case?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.