Dobrý den, všiml jsem si, že jste již stihl podat stížnost na Vaši situaci. Je mi líto, že slyším o vaší negativní zkušenosti s kasinem.
Chtěl bych se však zeptat, zda jste hráli s bonusem nebo skutečnými penězi? Byl váš účet plně ověřen? Vložili jste peníze stejným způsobem, jakým chcete vybrat?
Vzhledem k tomu, že kasino podle vašich slov odpovídá pomalu, očekávám, že jste se zatím nic nového nedozvěděli. Myslíte, že byste nás mohli aktualizovat, pokud se něco změní? Myslím, že pro hráče by mohlo být užitečné vidět, jak se vaše situace v tomto kasinu vyvíjí.
Pokud nebudeme mít něco nového, nezbývá než čekat a doufat, že se situace vyřeší k vaší spokojenosti. Přeji dobré nervy.
Hi, I noticed that you have already managed to file a complaint about your situation. I'm sorry to hear about your negative casino experience.
However, I would like to ask if you played with bonus or real money ? Has your account been fully verified ? Did you deposit money using the same method you want to withdraw ?
Since the casino is slow to reply according to your words, I expect you haven't learned anything new yet. Do you think you could update us if something changes ? I think it might be useful for players to see how your situation is progressing in this casino.
Unless we have something new, we will just have to wait and hope that the situation will be resolved to your satisfaction. I wish you good nerves.
Automaticky přeloženo: