FórumKasinaPure Casino - všeobecná diskuze

Pure Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od cobra562
|
4628 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Pure Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Bylo mi řečeno, že jsem vyhrál cenu 250,00, ale neviděl jsem to. Posílám své dokumenty, ale hned se vrátí a říkají, že nelze odeslat. Udělal jsem 35,00 dep, ale vzali 39,00 bez varování. Pokud výhru nevidím Vyhrál jsem, nechám banku zvrátit dep. Vzhledem k tomu, že jsem nebyl v pořádku, 39,00, pouze 35,00. Nehrajte zde. Pokud jste to ještě neudělali, dostanete se do háje. Pokud dostanu cenu, o které tvrdí, že jsem vyhrál. upraví moji recenzi. Zatím si ale myslím, že mě podvedli. Ale vrátí se to po 1 telefonátu

Automaticky přeloženo:
cobra562
před 2 roky

Ahoj,

Je pro mě těžké pochopit, co se stalo. 🤔

Myslím, že by bylo nejlepší zaměřit se nejprve na ověření, pokud nejste ověřeni, nebudou žádné výběry.

Tak co je prosím s vašimi dokumenty? Ty jsi je poslal a co? E-mail nebyl doručen, možná?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Začínám být naštvaný. Poslal jsem svůj účet za kabel 3x. Pořád říkají, že ho nedostali. BS Cítím, jak lžem

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tihle kluci jsou na hovno. Poslal jsem své dokumenty 4krát a dostal jsem tohle.


Nepodařilo se doručení těmto adresátům nebo skupinám:

Čistá podpora kasina (Xsupport@purecasino.co)

Poštovní klient odeslal tuto zprávu s pouhými řádky, které nelze odeslat pomocí příkazu DATA protokolu SMTP a přijímající systém nepodporuje BDAT.

Jak může někdo posílat dokumenty těmto chlapům. To je v pořádku příští týden, pokud nedostanu, co říkají, že jsem vyhrál, budeme mít banku zvrátit můj dep. Protože bylo 35:00, ale vzali 39:00, takže vyhraju. Podívej, co se stane

Automaticky přeloženo:
cobra562
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že by to mělo být .com:

file

Zkusil bych obě e-mailové adresy.

Pokud to nepomůže, můžete podat další stížnost.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Již byla podána stížnost. Mají čtyři dny na to, aby mi poslali, co si myslím, že chtějí, nebo se obrátím na svou banku a nechám si poplatek, který jsem vložil, vrátit zpět na můj účet. S těmihle lidmi to nebudu hrát. Udělali to samé kasinu Lucky Duck. Takže jestli mě chtějí napálit? No oni to taky dostanou (našroubováno)

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
cobra562
před 2 roky

Doufám, že vám budeme moci pomoci, i když má kasino nyní velmi špatnou pověst. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dostal jsem to dnes a vybral jsem 250,00 a nakonec moje dokumenty schválili


Doufám, že jste v bezpečí a v pořádku.


Děkujeme za zaslání požadovaných dokumentů.

Na váš účet byla připsána cena.


Přeji hodně štěstí!

Neváhejte mě kontaktovat v našem živém chatu pro cokoli, co byste mohli potřebovat :)


Nessa

VIP manažer

Čisté kasino

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkujeme za zaslání požadované dokumentace.


Vezměte prosím na vědomí, že nyní byly schváleny a váš účet bude schválen

odpovídajícím způsobem aktualizovány.


V případě dalších dotazů kontaktujte svého account managera popř

podpůrný agent.


S pozdravem,


To bylo konečně od nich. Uvidíme, co se stane

Automaticky přeloženo:
cobra562
před 2 roky

No, to by nakonec mohl být dobrý obrat.

Držím palce! 🤞👍

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Včera večer jsem se přihlásil na svůj účet na tomto webu. Můj výběr je v oblasti výběru s nápisem čeká na vyřízení. Dám mu ještě týden a pak zavolám své bance a vrátím vklad, který jsem udělal. Pak si ty peníze mohou vzít a vy víte, co s nimi mohou dělat

Automaticky přeloženo:
cobra562
před 2 roky

Myslím, že vím 🙂.

Ráda bych od vás brzy slyšela o pokroku.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále nic. Nevypadá to, že to dostanu

Automaticky přeloženo:
cobra562
před 2 roky

Zdá se, že tým stížností se ještě nedostal do kasina.

Souhlasím, obávám se, že to nevypadá moc dobře. No, velmi špatná pověst sedí 🙁.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Počkejte, až zjistí, co moje banka dělá


Automaticky přeloženo:
cobra562
před 2 roky

možná zpětné zúčtování?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

právě jsem se vrátil

Automaticky přeloženo:
cobra562
před 2 roky

Dobře, dobré vědět! Bylo to docela rychlé, že?

Jaké další kasino se chystáte vyzkoušet?

Automaticky přeloženo:
cobra562
před rokem

Jak dlouho tedy trvalo, než jste obdrželi váš výběr? Protože všechny vaše dokumenty byly ověřeny? U mě je to přes měsíc. Prý to bude odesláno začátkem příštího týdne. Jsem jen ve stresu. Opravdu potřebuji tyto peníze. A rozhodně se nepočítalo s tím, že „možná dostat" tyto peníze trvalo měsíc a půl nebo déle. Frustrující

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky