FórumKasinaPulsz: Jsou podvodem?

Pulsz: Jsou podvodem?

před 2 roky od Retardo67
|
4121 zobrazení 6 odpovědí |
|
před 2 roky

Takže jsou to zhruba 2 týdny, co jsem se rozhodl uplatnit svůj SC (zametací žetony). Poslal jsem četné e-maily, nahrané ověřitelné dokumenty a stížnosti, v podstatě mě propustily, aniž bych mohl získat mé výhry. Odeslali odkaz na opětovné odeslání dokumentů, což vedlo k zamrznutí stránky pro ověření obličeje, která nerozpozná můj obličej, což znemožní ověření a vyzvednutí výhry. Jsem v naprosté ztrátě. Co mám dělat, abych inkasoval jejich závazky?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Retardo67
před 2 roky

Dobrý den, je velmi nešťastné, že jste si vybrali takové kasino. Má velmi špatnou pověst - přesvědčte se sami. Toto kasino nefunguje pod žádnou licencí, takže existuje malá šance, že bude mít nějakou pozitivní motivaci řešit vaši stížnost.

Stížnost můžete podat zde . Nejste si jisti, že kasino bude spolupracovat, v tomto případě se poraďte s jakýmkoli právníkem s dostatečnými zkušenostmi s hazardním podnikáním.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám problémy s ověřením v online kasinu Pulsz. Odeslal jsem všechny požadované formuláře, jen abych dostal odpověď, že se neshodují jména, vypršel čas na dokumentech atd. Všechny odpovědi, které jsem obdržel zpět ohledně mé dokumentace, jsou nesprávné a jsem opravdu frustrovaný. Nevím, jestli je to kvůli tomu, že chci vykoupit své peníze, a tohle se děje, abych je nedostal nebo co. To je tak frustrující a přál bych si, abych si nejprve přečetl recenze, než dostanu peníze na tento web.

Automaticky přeloženo:
lisatkm
před 2 roky

Dobrý den lisatkm,

V tomto případě je bohužel možné, že se vás kasino jen snaží rozrušit tím, že znovu a znovu odmítá vaše dokumenty, abyste to vzdali. 🙁.

Bohužel neexistuje žádný licenční úřad, na který byste se mohli obrátit, a upřímně řečeno si nemyslím, že bychom vám mohli pomoci. Řešit takové zombie kasino je pravděpodobně jen ztráta času. Posledních několik stížností bylo ignorováno. Přesvědčte se sami:

https://casino.guru/complaints/unresolved

Automaticky přeloženo:
před rokem

Špatné místo pro uložení informací o vašem bankovním účtu. Toto kasino Pulsz vzalo peníze z mého bankovního účtu bez mého svolení. Nemohu je dostat do telefonu Žádná zákaznická podpora. Emaily Nezodpovězeny

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano oni jsou!! Musel jsem zavřít svůj bankovní účet. Pozor Nemůžu uvěřit, že je to na Google Play

Automaticky přeloženo:
před rokem

Špatné místo pro uložení informací o vašem bankovním účtu. Toto kasino Pulsz vzalo peníze z mého bankovního účtu bez mého svolení. Nemohu je dostat do telefonu Žádná zákaznická podpora. Emaily Nezodpovězeny

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kontaktovali jste svou banku? Měl jsem stejný problém, ale nebylo to kasino, které vzalo peníze, kasino bylo pouze příjemcem.

Transakce byla hacknuta a neměla nic společného s kasinem - v mém případě.

Doporučuji vám kontaktovat svou banku a transakci nahlásit k bezpečnostní kontrole.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky