Ahoj, chtěla bych se zeptat, jaký konkrétní problém s výběry máte. Proč si myslíte, že kasino nechce vyplatit peníze? Jak dlouho prosím čekáte? Můžeš mi říct trochu víc?
Hi, I would like to ask you what specific problem you have with the withdrawals. Why do you think the casino doesn't want to pay out the money ? How long have you been waiting please ? Could you tell me a little more ?
Můj výběr už dvakrát zrušili. Jednou pro ověření účtu, který už byl a znovu ho zrušil. Z důvodu jejich bankovnictví nemohly převádět na mezinárodní účet. Můj výběr nyní znovu čeká na dalších 36 hodin. Je to 5 dní, co jsem se snažil vybrat peníze.
They have cancelled my withdrawal twice already. Once for account verification which it was already and cancelled it again. On the grounds of their banking couldn't transfer to an international account. My withdrawal is now pending again for another 36 hours. It's been 5 days since i tried to take the money out.
Dobře, tak začnu tím, že bych byl rád, kdybyste psal z jednoho účtu, abych se v tom neztratil, kdyby náhodou do tohoto vlákna napsali jiní hráči.
Také jsem se s tímto problémem setkal dříve u mezinárodních plateb a chvíli trvalo, než jsem dostal peníze k hráči. Ale nemáte nějakou alternativu, jak to stáhnout, když máte takový problém? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže průběžně kontrolujte, co se děje nebo co můžete udělat, abyste získali peníze, a pokud se nic nestane, doporučuji podat stížnost.
Myslíte, že to zvládnete?
Okay then, I'll start by saying that I'd like you to write from one account, so that I don't get lost in it if other players happen to write in this thread.
Also, I've encountered this problem before with international payments and it took a while to get the money to the player. But don't you have some alternative to withdraw it when you have such a problem ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so keep checking to see what's going on or what you can do to get the money and if nothing happens then I would recommend filing a complaint with us.
Do you think you can handle it ?
Ano, mohu odpovědět pouze pomocí tohoto účtu.
Umožňují pouze výběry Mastercard a mám pouze 1 kartu. Vložil jsem také pomocí Mastercard, takže by určitě mělo být v pořádku, aby poslali peníze zpět tímto způsobem?
Jak můžete vidět, snažil jsem se každý den vybrat výběr a každý tike je problém, takže když vám podám stížnost, nedostanu peníze, které mi dlužím, že?
Yes I can reply using just this account.
They only allow Mastercard withdrawals and I only have 1 card. I deposited using the Mastercard aswell so surely it should be ok for them to send the money back this way?
As you can see I have tried every day to withdraw and every tike there is a problem, so me putting a complaint in to you guys won't get me my money I'm owed will it?
Přinejmenším bychom se pokusili pomoci se stížností a kontaktovali kasino, abychom zjistili, proč vám nemohou vyplatit peníze, když říkáte, že jediným způsobem, jak můžete vybrat, je použití karty Mastercard, kterou jste vložili. Vím, že někdy mohou nastat technické problémy, ale pokud je to vaše jediná možnost, bylo by dobré, aby vás kasino řádně informovalo, co dělat a co očekávat.
Takže reklamace je možná, ale neslibujeme, že peníze dostanete. 😕
At the very least, we would try to help with the complaint and contact the casino to find out why they can't pay you the money when you say the only way you can withdraw is by using the mastercard you deposited with. I know that sometimes there can be technical problems, but if this is your only option it would be good of the casino to inform you properly what to do and what to expect.
So a complaint is a possibility but we don't promise you'll get the money. 😕
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.