FórumKasinaProblémy s výběrem kasina Barz

Problémy s výběrem kasina Barz

před rokem od daisypleace
|
1821 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Měl někdo problémy s výběrem odtud?

měl potvrzení o mém výběru 500,00

O 3 dny později není přijat a byl odstraněn z nevyřízeného,

kontaktovali je a požádali o výpis z účtu.

Poslal jsem dál a stále nic není 4 dny,

dík

Automaticky přeloženo:
daisypleace
před rokem

Ahoj, už se ti někdy podařilo vybrat z kasina nebo je to poprvé? Byl váš účet plně ověřen? Předpokládám, že vzhledem k tomu, že potřebují bankovní výpis, musíte provést dodatečné ověření. Zkusili jste se zeptat podpory, co přesně je s vaším odstoupením od smlouvy?

Pokud jde o toto kasino, zkontrolovali jste naše uživatelské recenze ? Někteří hráči měli podobné problémy se svými výběry a myslím si, že v budoucnu by se tyto informace mohly hodit. Také doufám, že se někdo připojí k tomuto rozhovoru a pomůže vám svými vlastními zkušenostmi.

Každopádně, pokud jde o vaši situaci, dejte nám vědět, abychom se mohli pokusit zjistit, v čem by mohlo být „úzké místo".

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
daisypleace
před 7 měsíci

Ahoj,

Vyřešilo se to? Momentálně mám stejný problém!

Dík,

Jacobe

Automaticky přeloženo:
jacobatgallagher
před 7 měsíci

Dobrý den, rád bych vám pomohl, ale jelikož hráč neodpověděl, netuším, jak to dopadlo. Řekl bych, že se to možná vyřešilo, ale byl by to jen můj odhad.

Každopádně, potřebujete to ověřit u kasina? Nebo máte problém s výběrem?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Problém s odnětím. Už je to týden a odeslal jsem jim výpisy z účtu. Stále však chybí komunikace a je to již 5 dní, co jsem odeslal své dokumenty. Mluvím s nimi každý den a snažím se zjistit, co se děje, ale pořád mi říkají, že musím počkat. Je to velmi frustrující.

Automaticky přeloženo:
jacobatgallagher
před 7 měsíci

Říká se, že mám počkat dalších 48 hodin, ale v tomto bodě opravdu ztrácím důvěru


Automaticky přeloženo:
jacobatgallagher
před 7 měsíci

Ano, chápu, že to není příjemné, ale pokud kasino ještě nezkontrolovalo všechny vaše doklady, tak vám asi nemá co říct, takže bych byl trpělivý. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru a ověření účtu. Pokud se nic nezmění a budou se opakovat to samé a budete bez peněz, určitě mi dejte vědět a zkusím doporučit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj, nedávno mi zablokovali účet s prohlášením „Je v mém nejlepším zájmu přestat hazardovat", přestože jsem jejich stránky nepoužil od doby, kdy jsem se pokusil o výběr. Stále zřejmě „kontrolují mé dokumenty", ale už je to více než týden. A mám docela obavy, abych byl upřímný, pořád říkají, že dostanu e-mail, až bude jejich kontrola dokončena, ale já to prostě nevidím. Zkoušel jsem napsat stížnost, ale řekli, že to bude trvat 28 dní. Má to být kasino s licencí pro Spojené království, ale mám pocit, že jsem zde byl úplně podveden.

Automaticky přeloženo:
jacobatgallagher
před 6 měsíci

Jak jsem řekl, dávám kasinům 14 dní na vyřešení výběru i ověření účtu. Pokud se to nepodaří, můžete nám také podat stížnost a náš tým se vám pokusí co nejlépe pomoci s vaší situací. Ověření zřejmě ještě neproběhlo, protože vám nic neposlali, takže budeme muset počkat, i když vím, že čím dále, tím se cítíte nepříjemně. Ale stále tu budeme, pokud věci nepůjdou tak, jak mají. Tak dej vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky