FórumKasinaProblém s platbou Olympusbet

Problém s platbou Olympusbet

před rokem od 9dr2k6jfcq
|
1589 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý večer všem,

Hrál jsem na tom, protože mě to zaujalo, utratil jsem 3 700 EUR a aktivoval VIP účet, vyhrál jsem a okamžitě stáhl 3 700 EUR do 48 hodin od požadavku, měl jsem to na účtu..

Hraji vše znovu a během dvou/tří týdnů vyhraju €5000, nicméně jsem ve ztrátě.

Ráno zažádám o výběr z Merocle a stále to čeká, ptám se několikrát, ale nemohou mi říct časy...dnes mi po několika upomínkách uzavřeli účet na 1 měsíc a už se nemůžu přihlásit in, jsem v kontaktu na WhatsApp se zástupkyní účtu VIP ale ani mi nemůže říct kdy, jen mi slíbila, že platba proběhne... upřímně už dávám duši na pokoj... co myslíš si? Znáte někdo tento web? Je to spolehlivé?

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před rokem

Dobrý den vám přeji!

Také jsem prošel vaší stížností , ale bohužel vyvolala jen několik dalších otázek.

Podle toho "právě mě informovali, že převod provedli dnes ráno, pokud to udělali, jak říkají, s rychlým převodem, jak píší na svých stránkách, měli by dorazit v pondělí ráno ."

Takže, dostali jste peníze, prosím?

Protože mám trochu obavy z dříve zmíněného uzavření účtu.

Pokud jde o spolehlivost, musím však upozornit na jeho nižší bezpečnostní index , raději se o tom přesvědčte přímo zde .

Každopádně, aby nedošlo k nedorozumění, počkám na vaši laskavou aktualizaci. Dejte nám prosím vědět, co je nového.

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před rokem

Ahoj, prošel jsem si tady tvé příspěvky a i když si to pravděpodobně odmítáš přiznat, čekající výběr je jen ten nejmenší problém ve srovnání s ostatními.

Za prvé, mezi hráči je rozšířená mylná představa, že vklady jsou okamžité, ale výběry nikoli. Většina vkladů není okamžitá. Hrajete s vypůjčenými penězi z kasina, protože vám chtějí umožnit hrát okamžitě místo čekání, až váš vklad dorazí na bankovní účet kasina.

Za druhé, zdálo se, že máte obavy z vysazení, které probíhalo od rána do odpoledne téhož dne, i když je to normální. Není na tom nic neobvyklého ani podezřelého. V některých kasinech čekají žádosti o výběr několik dní, protože všechny je třeba zpracovat ručně a stojí ve frontě.

Nemyslím si, že je to v pořádku, kasino váš účet na měsíc uzavřelo. Na základě toho, co jste napsali do kasina o sebevraždě, o tom, že dlužíte nájem, by účet nikdy neměl být znovu otevřen. Opravdu to vypadá, že se vám hazardní hry zcela vymkly kontrole. Není to žádná ostuda, ale čím dříve si to uvědomíte, tím lépe pro vás. Mohu jen doporučit, abyste si prohlédli sekci zodpovědné hazardní hry na našem webu, kde můžete potenciálně najít další užitečné informace.

Pokud jde o váš čekající výběr, doufám, že jej brzy obdržíte, což vám pomůže překonat současnou složitou situaci, ale rozhodně to není úplné řešení problémů, které jste zde zmínili.

Přeji hodně štěstí do budoucna, doufám, že budoucnost bez hazardu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu... teď budu muset jen čekat a doufat

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před rokem

Ano. Možná je lepší, když je účet zablokován, takže nemůžete výběr zrušit a případně přijít o výhru. Jen mě docela znepokojuje nízký bezpečnostní index kasina, kde jste hráli. Ale protože jsi řekl, že už jsi se tam úspěšně stáhl, doufám, že ani teď nebude žádný problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

není to otázka zodpovědného hraní nebo čehokoli jiného, čekám na své peníze... všichni hráči vykazují problémy se závislostí na hazardních hrách nebo něco jiného... podstata věci je: nevyplácejí mi mé výhry a stále po 7 dnech od žádosti o výběr jsem neviděl euro..

jen mi říkají, že zaplatili a za to zpoždění může moje banka, když si od nich vyžádám doklad o platbě nic mi nedají... prosím někdo, kdo mi pomůže

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes odpoledne mi znovu otevřeli účet, můj výběr byl zamítnut jejich poskytovatelem.

když moje banka neobdržela žádné příchozí žádosti o převod,

znovu mi otevřeli účet, jen aby znovu požádali o výběr a ten byl okamžitě zpracován, myslím, že jako VIP zákazník jsme proces urychlili, opakuji minule jsem provedl výběr 3700 €, který bez problémů dorazil den po platbě schváleno společností olympusbet.

Věřím v dobrou víru kasina, hrál jsem s nimi a chápu, že působím úzkost, ale opravdu potřebuji výhry na pokrytí některých rodinných výdajů, které nelze prodloužit...

Mám tisíc chatů, kde mě ujistili, že částka byla zaplacena 09.09. a teprve dnes mi oznámili, že to poskytovatel odmítl (určitě ne mým, protože opakuji, jsem v kontaktu)..

kromě toho chápu, že je to pěkná suma, doufám, že peníze dostanu zítra... Budu vás průběžně informovat, opakuji, celkově je kasino velmi dobré, kromě tohoto malého zmatku, který se mezitím může stát Děkuji za podporu a doufám, že mi pomůžete.. díky


Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před rokem

Počkejte, vybrali jste si kasino s nízkým bezpečnostním indexem a zdá se, že pro hodnocení existuje dobrý důvod. Doufám, že stížnost problém vyřeší, i když v budoucnu musíte být opatrnější.

Můžete zkusit jinou možnost platby? Doufám, že odtamtud dostaneš peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zaplatili…

platili mě, ale neplatí vám 😜

Pokud tomu rozumím, vaše úsudky závisí na tom, která kasina vám platí za reklamu,

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před rokem

Jsem moc ráda, že se vše nakonec vyřešilo a dopadlo to šťastně. 🎉😊

Proč si však myslíte, že naše soudy závisí na tom, která kasina platí za reklamu? Docela by mě to zajímalo.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky