Děkuju. Zkusím podat stížnost znovu. Důvod, proč se rozhodli nezaplatit, je nejasný a neodpověděli na mé e-maily, ale také napsali toto:
Spinfinity - Podpora < >
Út, 4. března, 5:17 (před 23 hodinami)
ke mně
Ahoj Maximiliane,
Doufám, že se máš dobře.
Tým pokladny zkontroloval vaši žádost o výběr a provedl kontrolu hry stejně jako my u všech žádostí o výběr. Bohužel došlo k porušení všeobecných podmínek:
Porušení všeobecných podmínek – podvod/tajná dohoda s ostatními. - Výhry odstraněny a účty zablokovány;
Kasino si vyhrazuje právo pozastavit / deaktivovat hráčský účet, pokud existuje jakýkoli náznak porušení zásad kasina. Jakýkoli zůstatek zbývající na účtu v době takového zrušení může být připsán zpět, avšak Kasino si vyhrazuje právo zrušit jakékoli výhry a zabavit jakýkoli zůstatek na účtu Kasina, pokud nastane některý z níže uvedených scénářů:
Pokud se účastníte jakékoli podvodné činnosti, jako je jakýkoli typ tajné dohody s jinými hráči, vytváříte více než jeden účet a poskytujete padělané dokumenty;
Pokud se to zjistí nebo se tomu bude věřit, hráč se zabývá jakýmikoli sázkovými strategiemi, technikami nebo systémy a snaží se maximalizovat své šance na výhru nebo minimalizovat své ztráty v hazardních hrách. Tyto činnosti zahrnují, ale nejsou výlučné, využívání vnímaných vzorců nebo neefektivnosti ve hře.
Úplné znění podmínek si můžete kdykoli přečíst na webových stránkách prostřednictvím naší stránky s podmínkami na domovské stránce, pokud si je budete chtít někdy obnovit
Pokud máte nějaké dotazy nebo dotazy, tým podpory je tu pro vás 24 hodin denně, takže nás neváhejte kontaktovat.
s pozdravem
Roberte
Hostitel kasina
Thank you. I will try submitting the complaint again. The reason they decided not to pay is unclear, and they haven't replied to my emails, but they also wrote this:
Spinfinity - Support <support@spinfinity.casino>
Tue, Mar 4, 5:17 AM (23 hours ago)
to me
Hi Maximilian,
I hope you are well.
The Cashier Team have reviewed your withdrawal request and have performed a game check as we do with all withdrawal requests. Unfortunately, there has been a Breach of General T&C's:
Breach of General T&C's - Fraud/Collusion with others. - Winnings removed and Accounts Banned;
The Casino reserves the right to suspend / disable Player account if there is any indication of casino policy breach. Any balance remaining on the account at the time of such cancellation may be credited back, however The Casino reserve the right to void any winnings and confiscate any balance from the Casino account if any of the below scenario occur:
If you participate in any fraudulent activity such as any type of collusion with other players, creating more than one account, providing forged documents;
If it is discovered or believed the player is engaged in any betting strategies, techniques or systems and try to maximize their chances of winning or minimizing their losses in gambling. Those activities include but are not exclusive to, exploiting perceived patterns or inefficiencies in the game.
You can read the full terms on the website at any time, via our Terms Page found on the home page if you do ever want to refresh on these
If you have any queries or questions the support team are here for you 24 hours a day so, please don't hesitate to contact us.
Kind regards,
Robert
Casino Host
Automaticky přeloženo: