DomůFórumKasinaPomozte, jsem hloupý, a vytvořil jsem si druhý účet, aniž bych věděl, že mi vzali peníze

Pomozte, jsem hloupý, a vytvořil jsem si druhý účet, aniž bych věděl, že mi vzali peníze

před 5 měsíci od amandakuyten1234
|
1 391 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Ahoj, posílám zprávu ohledně pana netopýra, kterého jsem omylem napsal na jiný účet. Neuvědomil jsem si, že už mám vytvořený jiný účet. Na prvním účtu jsem moc nehrál, ale na druhém účtu jsem hrál docela dost a vložil a docela dost peněz. No nedávno jsem vyhrál 4000 $ na svém druhém účtu a uvědomili si, že jsem jeden měl a uzavřeli můj účet a vzali mých 4000 $. Teď přemýšlím, jestli je vůbec možné, abych mohl bojovat o své peníze, prosím pomozte mi někdo.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Prosím o pomoc

Automaticky přeloženo:
amandakuyten1234
před 5 měsíci

Ahoj,

Obávám se, že vaší nejpřímější možností je obrátit se na vedení kasina a tvrdit, že jste udělali čestnou chybu. Když se to například stane a nešťastný hráč podá stížnost našim specializovaným zprostředkovatelům, prvním krokem je zjistit, zda měl hráč nějaký prospěch z vytvoření více účtů. Proto se domnívám, že vaše tvrzení, že jste hráli málo, není srovnatelné s řekněme zneužívajícím bonusů, který si zakládá četné účty, aby získal řadu štědrých uvítacích bonusů.

Můžete mi prosím identifikovat kasino?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Pane vsadil

Bylo to 4000 $ $ $


Automaticky přeloženo:
amandakuyten1234
před 5 měsíci

Ahoj a děkuji.

Jak je to tedy s kasinem? Něco pozitivního? Protože nabízíme bezplatnou reklamaci, můžete tuto možnost vyzkoušet, pokud vám dojdou jiné.

Můžu to vysvětlit dále, jestli chceš.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Prosím vysvětlete díky za ur pomoc velmi ocenil

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Jak se dostanu k manažerskému týmu?

Automaticky přeloženo:
amandakuyten1234
před 5 měsíci

O jakém manažerském týmu, prosím, mluvíme? Nemám žádný způsob, jak poskytnout kontakt na vedení kasina. Měli byste se pokusit kontaktovat kasino a vyřešit s ním záležitost. To je první krok. Myslel jsem, že už jsi to zkusil.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Prosím vysvětlete díky za ur pomoc velmi ocenil

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Stížnost lze podat přímo zde . 👈

Poskytněte našim mediátorům to nejlepší možné vysvětlení, aby mohli vhodně reagovat. Existuje však slušná šance, že reklamace bude zamítnuta, takže nečekejte zázraky.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky