DomůFórumKasinaPokiez Casino - všeobecná diskuze

Pokiez Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Radka
|
2 216 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Pokiez Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Je to můj 8. den, kdy moje výběry nebyly zpracovány pokiez

argumentem bylo, že byli mnoha vítězi

jejich sekce chatu už týdny nefunguje

Upraveno
Automaticky přeloženo:
matonga
před 2 roky

Ahoj,

někdy se to stane. Kasino se alespoň snažilo zpoždění nějak vysvětlit. Vidím, že stížnost je na místě, ale bohužel povolujeme kasinům 14 celých dní, jak bylo zmíněno.

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Doufám, že svou výhru brzy dostanete. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Proč tato stránka zní velmi defenzivně

může mi dokázat, kde je na nich napsáno, že povolili 14 dní

nejste součástí této skupiny

začínám být velmi podezřelý

Automaticky přeloženo:
matonga
před 2 roky

Dobrý den, my v Casino Guru jsme se rozhodli, že to nemá nic společného s žádnou skupinou určitého kasina.

Toto období platí pro všechna kasina.

Tento limit jsme stanovili na základě předchozích zkušeností s kasiny. Projděte si prosím otevřené stížnosti a uvidíte některé případy s informacemi, které jsem již napsal dříve.

Může to znít jako poměrně dlouhá doba, ale je to rozumné, protože zejména první ověření může být poměrně časově náročné, ale ve slušném kasinu by mělo být vyřízeno do dvou týdnů i s výběrem.

Ověření může také vyžadovat vyšší míru spolupráce z obou stran a my chceme mít jistotu, že obě strany měly dostatek času.

Není třeba být podezřívavý. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Provedl jsem výběr 3000 $ po odečtení bonusu

požádali o další ověření v tom smyslu, že jsem se musel vyfotografovat, jak držím dokumenty

poté, co jsem nahrál tyto dokumenty, zrušili výběr

Odeslal jsem alespoň 10 e-mailů a prostřednictvím chatu

do dnešního dne žádná odpověď

co mohu dělat, když jsem zjistil, že je web bez licence

Automaticky přeloženo:
brightkathy622
před rokem

Nevypadá to pěkně, že? Už jste někdy slyšeli o Casino Guru Resolution Center? Vyvinuli jsme tým specialistů, kteří vynikají v podpoře hráčů v podobných situacích. Je to zdarma a docela snadné, takže pokud s tímto nápadem souhlasíte, můžete zahájit vlastní stížnost - použijte k tomu tento odkaz 👈.

I tento návod se hodí 👈

Co myslíš, jsi v tom?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky