Ahoj nadšenci kasina! Mám malou situaci, rád bych se vyjádřil! Tááák... Když kasina rozesílají e-maily se žádostí o zpětnou vazbu ve formě průzkumu - a inzerují, že za provedení tohoto průzkumu rozdají zatočení/sázku zdarma... a přijde čas na ty "zatočení" nebo ono „sázka zdarma", která má být vydána a oni ji nevydají – prohlásí, že „nejste na seznamu", požádáte mě, abych udělal snímek obrazovky e-mailu tohoto průzkumu (který mám), a poté mě požádal, abych doložil že jsem provedl tento průzkum, i když neexistuje žádný způsob, jak to udělat - jsou tam pouze informace, které jsem jim poslal na konci tohoto průzkumu, kde požadují vaši e-mailovou adresu hráče a preferenci ceny: roztočení nebo zdarma sázka. Bylo mi řečeno tonite, že v podstatě je na hovno být mnou. LOL. Casino Guru, je vhodné, aby kasino trollovalo e-maily lidí kvůli názorům a podobně? S falešným inzerátem "ceny" za to? Nechápejte mě špatně - roztočení jsou zábavná a tak dále, ale integrita tohoto kasina se během tohoto problému v podstatě rozpadla - jak se s tím vypořádali, bylo tak temné, že ani nedokážu. Udělalo to jednu věc, která je jistá: zajistilo to, že už tam nikdy nebudu vkládat, protože nemůžu věřit, že pokud něco vyhraju, nevytvoří scénář, který to znemožňuje, jako právě udělali něco tak jednoduchého, jako jsou zatočení .
Hey Casino Enthusiasts! I have a little situation, I'd love some input! Soooo... When casinos put out emails to ask for feedback in the form of a survey - and they advertise that they will give away spins/free bet for doing this survey... and the time comes for those "spins" or that "free bet" to be issued and they don't issue it - stating that you are "not on the list", asking me to take a screen shot of the email of that survey (which I have), then asking me to proove that I have done this survey, when there is no way to do that - there is only the information I have sent to them at the end of that survey, where they ask for your player email address, and preference of prize: spins or free bet. I was told tonite that basically it sucks to be me. LOL. Casino Guru, is it appropriate for a casino to troll people's emails for opinions and such? With a false advertisement of a "prize" for doing so? I mean don't get me wrong - spins are fun and all, but the integrity of this casino has basically dissolved during this issue - how they handled this was so shady, I can't even. It did one thing that's for sure: it ensured I would not ever again deposit there, as I cannot trust that should I win something that they won't create a scenario that makes it impossible, like they just did about something so simple as spins.
Automaticky přeloženo: