před 10 měsíci
Ještě někoho nebaví být neustále podváděn tímto webem?
Anyone else tired of being scammed by this site constantly ?
Ještě někoho nebaví být neustále podváděn tímto webem?
Anyone else tired of being scammed by this site constantly ?
Ahoj, a jakou stránku máš na mysli? Na základě vaší stížnosti bych řekl, že šlo o NANOGAMES.IO . 🤷♀️
Chápu, že máte vztek, ale rád bych se vás znovu zeptal, zda kasino drží nějaké finanční prostředky?
Ve vaší poměrně dlouhé poslední odpovědi jsem to nenašel, omlouvám se. Mluvíte jen o krádežích a podvodech, ale řekl bych, že věrnostní body nebo čistě bonusové peníze nejsou vaše, dokud nejsou plně převedeny na skutečné prostředky, že?
Buďte prosím konkrétnější, nejlépe prostřednictvím stížnosti: https://casino.guru/nanogames-io-casino-player-s-account-got-unfairly
Jak bylo vysvětleno, jakékoli potenciální odměny nebo „věrnostní body" nejsou považovány za skutečné prostředky, ale spíše za bonusové peníze.
Upřímně řečeno, platí i tento bod:
"Prosím, pochopte, že nemůžeme kasino penalizovat za uzavření vašeho účtu. Kasina mají obecně právo omezit nebo dokonce uzavřít účty hráčů, pokud mají podezření na nepravidelnou hru nebo jiné pochybné aktivity nebo úplně bez důvodu."
Navíc, podle našich vlastních slov: víte, že USA jsou na černé listině. Věděli jste, že fungují bez licence, přesto jste se vraceli, dokud nebyl váš účet zablokován, a teď to používáte jako argument, proč se kasino zdá být podvod. Proč jsi tam pořád hrál? Stěžovali byste si, kdyby váš účet zůstal otevřený?
Omlouvám se, nerozumím tomu.
Hey, and which site do you have in mind? Based on your complaint, I'd say it was about NANOGAMES.IO . 🤷♀️
I understand you feel angry, but I would like to ask you again whether any funds are being held by the casino?
I could not find it in your quite long latest reply, I'm sorry. You are just talking about theft and scams, but I'd say loyalty points or purely bonus money are not yours until fully converted into real funds, right?
Kindly be more concrete, preferably through the complaint: https://casino.guru/nanogames-io-casino-player-s-account-got-unfairly
As explained, any potential rewards or "loyalty points" are not considered real funds but rather bonus money.
Frankly, this point is also valid:
"Please understand, that we can’t penalize the casino for closing your account. Casinos, in general, have a right to restrict or even close players’ accounts if they suspect irregular play or other questionable activities or for no reason at all. "
Additionally, per our own words: you know the US is blacklisted. You knew they operated without a license, yet you kept coming back until your account was banned, and now you're using it as an argument why the casino seems to be a scam. Well, why did you keep playing there? Would you complain if your account remained open?
I'm sorry, I can't understand that.
Ne. Špatně. Neměl jsem ponětí, že USA byly na černé listině, dokud mi nezakázali účet. Také jsem nevěděl, že nemají licenci, dokud mi nezablokovali účet. Tak dobrý pokus o to, abych vypadal jako ten zlý. Naučil jsem se tyto věci poté, co jsem provedl nějaký vlastní výzkum poté, co jsem byl zakázán.
Nikdy jsem nebyl zapojen do „nepravidelné hry nebo pochybných činností". A navíc, pokud kasino jen tak bezdůvodně uzavře své hráčské účty...jako to dělá Nanogames...kdo tam chce hrát? Nikdo. Protože to znamená, že se vůbec nestarají o své hráče, ale jsou tam jen proto, aby jim ukradli finanční prostředky. A právě to Nanogames dělá.
Proč místo toho, abys vypadal špatně, nevysvětlíš, proč nemají licenci? Nebo proč dovolují lidem v USA hrát tam... s vědomím, že jsou z USA, když je to na černé listině? To také dokazuje, že porušují své vlastní podmínky. Řekli byste, že fungují legálně?
Vsadil bych peníze, že pro ně pracuješ. Protože nikdo se zdravým rozumem by tyto podvodníky a zloděje nepodpořil. Ale..když je obhajujete...možná byste také mohl vysvětlit, proč byli právě loni přistiženi při manipulaci s ruletou jedním z jejich vlastních hráčů a proč mu zaplatili peníze, aby o tom mlčel ....poskytl jsem důkaz toho rozhovoru.
Myslím, že je na čase, abyste odpověděli na mé velmi platné otázky.....
No. Wrong. I had NO idea the US was blacklisted until AFTER they banned my account. I also didn't know that they had no license until AFTER they banned my account. So good try on trying to make me look like the bad guy. I learned these things after I did some research of my own after being banned.
I was never involved in "irregular play or questionable activities". And, furthermore, if a casino just closes their players accounts for no reason at all...like Nanogames does...who wants to play there ? No one. Because that means they don't care at all about their players but are only there to steal their funds. And Nanogames does just that.
Instead of trying to make me look bad, why don't you explain why they don't have a license? Or why they allow people in the US to play there..knowing they are from the US when it is blacklisted ? That also proves that they break their own terms and conditions. Would you say that they are operating legally ?
I'd bet money that you work for them. Because no one in their right mind would support these scammers and thieves. But..while you're defending them...maybe you could also explain why they were caught manipulating roulette just last year by one of their own players and why they paid him money to be quiet about it ....I provided proof of that conversation.
I think it's time that YOU answer my very valid questions.....
Udělám maximum - ptejte se.
Jak jsem řekl, situaci prostě plně nerozumím; některé vaše činy mi nedávaly moc smysl.
A co tohle: "Stěžovali byste si, kdyby váš účet zůstal otevřený?"
Hele, nemám radost ze sporů, ale zníš, jako bys byl na špatném fóru - tady právní záležitosti nevyřizujeme. Vše vám bylo slušně vysvětleno ve stížnosti. Ale tady jsi zase náročný...
Je nám líto, nemůžeme vám pomoci. Každý hráč si může vytvořit názor, protože všechny stížnosti zůstávají veřejně viditelné – včetně vaší 👈👈
Přeji vám kus mysli 🙏
I'll do my best - ask the questions.
As I said, I simply do not understand the situation in full; some of your actions did not make much sense to me.
How bout this one: " Would you complain if your account remained open?"
Look, I have no pleasure in disputes, but you sound like you are on the wrong forum - we do not handle legal affairs here. All has been politely explained to you in the complaint. But here, you are again demanding...
I'm sorry, we can't help you. Every player is welcome to create an opinion because all complaints remain publicly visible - yours included 👈👈
I wish you a piece of mind 🙏
Stěžoval bych si, kdyby můj účet zůstal otevřený? Absolutně. Protože je více než patrné, že jejich hry jsou manipulovány. Byli přistiženi při manipulaci se svou ruletou A zaplatili hráči, který je přistihl, aby o tom mlčel. Potřebujete důkaz? Přejděte na Google a zadejte „Nanogames manipulating roulette" a celá konverzace je tam.
Teď...moje otázky jsou
1. Myslíte si, že je legální, aby tato stránka fungovala bez licence?
2. Myslíte si, že je legální, aby tato stránka vědomě umožňovala hráčům z USA hrát, když je na černé listině?
3. Myslíte si, že je spravedlivé, že toto kasino zakazuje hráčské účty A udržuje jejich zůstatek, když hráč neporušil žádné z jejich podmínek, ale pouze uvedl pravdu? Je to důvěryhodné? Neměli bychom mít všichni možnost říkat pravdu, nebo je to teď špatně?
Těším se na vaše odpovědi.
Would I complain if my account remained open ? Absolutely. Because it is more than noticeable that their games are being manipulated. They have been caught manipulating their roulette game AND paid the player who caught them to be quiet about it. Need proof ? Go to Google and type in "Nanogames manipulating roulette" and the entire conversation is there.
Now...my questions are
1. Do you feel it is legal for this site to be operating without a license?
2. Do you think it is legal for this site to knowingly allow players from the US to play when it is a blacklisted country ?
3. Do you feel it is fair that this casino bans player accounts AND keeps their balance when that player hasn't violated any of their terms and conditions but only stated the truth? Is that trustworthy ? Shouldn't we all be allowed to state the truth or is that wrong now ?
I look forward to your answers.
No....vypadá to, že nechceš odpovídat na mé velmi platné otázky. Takže bych řekl, že buď A) pracujete nějakým způsobem pro Nanogames, nebo jste dobří přátelé s majiteli nebo někým, kdo provozuje podvod na webu. Potřebujete další stížnosti od ostatních hráčů? A jak to, že vaše recenze na stránku říká, že jste obdrželi -0- recenzí Nanogames, když osobně znám 8 lidí, kteří jsou bývalí hráči, kteří na ni zanechali negativní recenze přímo zde na této stránce? Kde jsou ty recenze.. včetně mých? Pokoušíte se je skrýt, aby se vaše recenze zdála legitimní?
Well....looks like you don't want to answer my very valid questions. So, I'd say that you either A) work in some way for Nanogames or you are good friends with the owners or someone who runs the scam of a site. Need more complaints from other players ? And how come your review of the site says that you've received -0- reviews of Nanogames when I personally know of 8 people who are former players that have left negative reviews of it right here on this site ?? Where are those reviews.. including mine ? Trying to hide them so your review of them seems legit ?
Nemyslím si, že googlovat něco je nejspolehlivější zdroj. Kdokoli by mohl přijít a říct vám podobné věci. A není možné vyhodnotit situaci jako rigging hry na základě toho, že tam zajdete a přečtete si to. Na to musí být neprůstřelné důkazy.
Co se týče tvých otázek, myslím, že ti to Radka už docela dobře vysvětlila. O tom, zda je něco legální nebo nelegální, nerozhodujeme my, protože nejsme právníci. Faktem je, že mnoho kasin funguje bez licence a je na každém hráči, zda si v některém zahraje nebo ne. Možná by bylo lepší udělat si průzkum, než půjdete někam hrát.
Pokud jde o kasino, které zakázalo váš účet, jak již bylo zmíněno: „Kasina mají obecně právo omezit nebo dokonce zavřít účty hráčů, pokud mají podezření na nepravidelnou hru nebo jiné pochybné aktivity nebo zcela bez důvodu."
Zůstatek, který zmiňujete, nebo jakékoli potenciální odměny nebo „věrnostní body" nejsou považovány za skutečné prostředky, ale spíše za bonusové peníze.
Myslím, že vše je srozumitelně vysvětleno a je to stále o tom samém.
I don't think googling something is the most reliable source. Anyone could come along and say similar things to you. And it's not possible to evaluate a situation like rigging games based on going there and reading it. There has to be bulletproof evidence for that.
As for your questions, I think Radka has already explained it to you quite well. Whether something is legal or illegal is not for us to decide because we are not lawyers. The fact is that many casinos operate without a license and it is up to each player to choose whether to play in one or not. It might be better to do your research before you go somewhere to play.
As for the casino banning your account, as also mentioned "Casinos, in general, have a right to restrict or even close players' accounts if they suspect irregular play or other questionable activities or for no reason at all."
The balance you mention or any potential rewards or "loyalty points" are not considered real funds but rather bonus money.
I think everything is clearly explained and it's still about the same thing.
Ještě podotýkám, že nepracujeme nonstop, a protože byl víkend, tak je fajn si zase počkat na pracovní týden.
Každopádně, kdybychom spolupracovali s kasiny, pravděpodobně bychom hráčům nenabídli pomoc s podáním stížnosti a nepokusili se jim pomoci.
Co se týče uživatelských recenzí, kromě té vaší, na toto kasino žádné další recenze nepřišly, takže nevím, o čem mluvíte. Vaše recenze musela počkat na vyhodnocení reklamace, takže se nic neskrývalo, ale byl to běžný postup jako u všech ostatních hráčů.
Doufám, že jste pochopili, co jsem napsal, a v budoucnu budete kasina vybírat pečlivěji a nebudete dělat průzkum posledním krokem.
Hodně štěstí.
I would also like to point out that we do not work nonstop, and since it was the weekend so it is nice to wait again for the working week.
Anyway, if we were working with casinos, we probably wouldn't have offered to help the players to set up a complaint and try to help them.
As far as user reviews are concerned, apart from yours, no other reviews have come in for this casino, so I don't know what you're talking about. Your review had to wait until the complaint was over to be evaluated, so nothing was hidden, but it was a normal procedure like for all other players.
I hope you understood what I wrote and in the future you will choose casinos more carefully and don't make research the last step.
Good luck.
Takže teď řeknete, že rozhovor mezi hráčem, který nachytal Nanogames při manipulaci s ruletou, a skutečnými mody od Nanogames, které lze najít na Googlu, je falešný? Myslím, že ne. Přečtěte si je. Není na tom nic nepřesného. Celý rozhovor je neprůstřelný důkaz. Zaplatili hráči, aby o tom mlčel. Rozhovor vyšel přímo z jejich platformy. O kolik spolehlivější může být?
A znovu, proč ještě nebyla zveřejněna moje recenze kasina? Uzavřel jsi můj případ. Stále to tam není, aby to lidé viděli. proč? A proč byste potřebovali "hodnotit" recenzi osoby? Je to jejich osobní svědectví o tom, co zažili. A důvodem recenzí je, že jsou tam, aby se ostatní mohli rozhodnout, zda je to místo někde, kam chtějí jít. Buďte spravedliví. Zveřejňujte recenze bez ohledu na to, jak legitimní místo považujete. Ne každý myslí jako ty. Umožněte lidem, aby se sami rozhodovali na základě recenzí. Nejen na základě toho, co říkáte. Nebyl jsi jejich věrným zákazníkem. Byl jsem. Na dlouhou dobu. Na mém názoru záleží.
So you're now going to say that the conversation between the player who caught Nanogames manipulating roulette and the actual Mods from Nanogames which can be found on Google are fake ? I don't think so. Read them. There's nothing inaccurate about it. That full conversation is bulletproof evidence. They paid the player to be quiet about it. The conversation came straight from their platform. How much more reliable can it be ?
And again, why hasn't my review of the casino been posted yet ? You closed my case. It still isn't there for people to see. Why ? And why would you need to "evaluate" a person's review ? It is their personal testimony of what they experienced. And the reason for reviews is that they are there so others can decide whether that place is somewhere they want to go. Be fair. Post reviews, regardless of how legitimate you think a place is. Not everyone thinks like you do. Allow people to make their own decisions based on reviews. Not just based on what you say. You weren't a loyal customer of theirs. I was. For a long time. My opinion matters.
Oh, takže teď mě cenzurujete, takže nemůžu reagovat?
Oh so now you're censoring me so that I can't respond ?
Právě jsem odeslal odpověď a obdržel jsem zprávu, že moji odpověď musí vyhodnotit váš administrátorský tým. proč? A proč stále skrýváš moji recenzi?
I just submitted a reply and got a message back that my reply has to be evaluated by your Admin team. Why ? And why are you still hiding my review ?
Konverzace na Googlu přišla přímo z platformy Nanogames. Je to celý rozhovor mezi Nanogames Mods a hráčem, který je přistihl při manipulaci. O kolik přesnější to může být?
The conversation on Google came straight from Nanogames platform. It is the entire conversation between Nanogames Mods and the player who caught them manipulating. How much more accurate can it be ?
Proč "hodnotíte" recenze? Jiní počítají s tím, že si přečtou recenze, aby se na základě těchto recenzí mohli rozhodnout. Vaše zkušenost byla vaše zkušenost. Dlouho jsem tam byl věrným hráčem. Moje zkušenost byla hodně odlišná. Umožněte ostatním číst recenze.
Why are you "evaluating" reviews ? Others count on reading reviews so that they can make a decision based on those reviews. Your experience was your experience. I was a loyal player there for a long time. My experience was much different. Allow others to read reviews.
Říkáte, že kromě mé recenze do tohoto kasina nikdo jiný nepřišel. Možná ne tady, ale podívejte se na trustpilot. Na toto kasino je spousta negativních recenzí. Takže bych řekl, že moje zkušenost byla správná
You say that apart from my review, no others have come in for this casino. Maybe not here, but look on trustpilot. There are plenty of negative reviews there of this casino. So I'd say my experience was accurate
jak můžete vidět, ukazuje to, že o tomto kasinu bylo obdrženo -0- recenzí. To není pravda. Byly zde 2 recenze. Ani jeden však není zveřejněn. Proč neumožňujete lidem recenze na vašem webu? Proč skrýváte recenze kasin, která se vám zjevně líbí?
as you can see, this shows that -0- reviews have been received about this casino. That is not true. There have been 2 reviews. But, neither are posted. Why aren't you allowing people to review on your site ? Why are you hiding reviews of casinos that you obviously like ??
Drahý uživateli!
Velice vám děkuji za váš zájem, ale mám pocit, že jste byl informován tolikrát, co říkáte?
Pokaždé, když byly zamítnuty jakékoli vaše stížnosti nebo uživatelské recenze, poslali jsme vám přesná vysvětlení – dovolte mi připomenout:
Vaše neoprávněná stížnost : "Jak již bylo zmíněno, nebudeme v tomto případě pokračovat, pokud kasino nezadržuje skutečné prostředky. Jakékoli potenciální odměny nebo bonusy nejsou v tomto kontextu klasifikovány jako skutečné prostředky."
Vaše odmítnuté uživatelské recenze: "Dobrý den a děkujeme za Vaši recenzi. Protože popisuje problém související s Vaší stížností Casino Guru, která byla právě uzavřena jako neoprávněná, odmítám také tuto uživatelskou recenzi. Děkujeme za pochopení."
Pokud jde o kontrolu uživatelských recenzí, vsadím se, že naše zásady stojí za zmínku:
"3.10. Webová stránka umožňuje uživatelům psát a publikovat recenze a hodnocení webových stránek online kasin. Uživatel zaručuje, že tyto recenze jsou správné a pravdivé, a také představují skutečnou zkušenost, kterou uživatel měl s recenzovaným online kasinem. Uživatel je pouze povoleno recenzovat každé online kasino jednou. Uživatel nesmí hodnotit online kasina, se kterými má osobní nebo profesionální vztah. Vyhrazujeme si právo odstranit nebo upravit jakékoli uživatelské recenze, které nejsou v souladu s těmito pravidly."
Dalším způsobem, jak jste byli aktualizováni - pravidelně - byly e-maily. Četl jsi je?
Opravdu doufám, že nyní plně chápete situaci, není moc co dodat.🙏
Dear user!
Thank you very much for your concern, but I feel you've been informed so many times, wouldn't you say?
Each time any of your complaints or user reviews were rejected, we sent you precise explanations - let me remind you:
Your unjustified complaint: "As mentioned earlier, we will not proceed with this case if the casino is not withholding actual funds. Any potential rewards or bonuses are not classified as real funds in this context."
Your rejected user reviews: "Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed as unjustified, I'm also rejecting this user review. Thank you for your understanding."
When it comes to reviewing user reviews, I bet our policies are worth mentioning:
"3.10. The Website allows Users to write and publish reviews and ratings of online casino websites. User warrants that these reviews are correct and true, as well as representative of a genuine experience the User has had with the reviewed online casino. User is only allowed to review each online casino once. User is not allowed to review online casinos with which they have a personal or professional relationship. We reserve the right to remove or edit any user reviews that do not comply with these rules."
Another way you were updated - regularly - were the emails. Have you read those?
I really hope you now, fully understand the situation hence, there is not much I can add.🙏
Ahoj. Odeslal jsem také svou vlastní recenzi tohoto kasina, aniž bych podal stížnost. Uvidíme, zda bude moje recenze zveřejněna, protože jsem si také vědom 8 dalších hráčů z tohoto kasina, kteří odeslali negativní recenze Nanogames na vaše stránky, jejichž recenze také nebyly zveřejněny. Zdá se, že úmyslně neumožňujete spotřebitelům psát negativní recenze tohoto a dalších kasin, se kterými jste zjevně spojeni. Udělal jsem screenshot celé své recenze a nahlásím online herní komunitě vaši očividnou zaujatost, která způsobí, že mnoho hráčů přijde o své peníze, protože nedovolíte upřímné recenze od těch, kteří mají zkušenosti s těmito podvodnými kasiny...
Hello. I have submitted my own review also of this casino without issuing a complaint. Let's see if my review gets posted because I am also aware of 8 other players from this casino who have submitted negative reviews of Nanogames on your site whose reviews have also not been posted. It appears that you are intentionally not allowing consumers to write negative reviews of this and other casinos which you obviously are affiliated with. I have screenshot my entire review and will report to the online gaming community of your blatant bias, causing many players to lose their money because you don't allow honest reviews from those who have experience with these scam casinos...
Máš naprostou pravdu. Recenze jsou psány proto, aby daly ostatním určitý náhled na to, co lidé zažívají...jejich žité zkušenosti.....aby se ostatní mohli sami rozhodnout, zda chtějí nebo nechtějí dát své podnikání místům. Žádná recenze by neměla být spotřebiteli „vyhodnocena" nebo skryta. Podívejte se například na Trust Pilot, který okamžitě zveřejňuje uživatelské recenze, bez ohledu na to, jaký je jejich vlastní názor. Řekl bych, že tato stránka je stinná. Moje recenze také nebyla zveřejněna. Smh Ale je víkend, tak uvidíme, jestli to zveřejní po víkendu.
You're absolutely right. Reviews are written to give other's some insight on what people experience...their lived experience.....so that others can decide for themselves whether or not they want to give their business to places. No review should be "evaluated" or hidden from consumers. Look at Trust Pilot, for example, who posts user reviews immediately, no matter what their own opinion may be. I would say that this site is shady. My review also hasn't been posted. Smh. But it is a weekend so we'll see if they post it after the weekend.
"jakékoli potenciální odměny nebo věrnostní body nejsou považovány za skutečné prostředky, ale spíše za bonusové peníze"? opravdu? Když vám toto kasino udělí bonusy na vyšší úroveň, je to uvedeno jako NND, které pak můžete vybrat za HOTOVOST.....to jsou SKUTEČNÉ FONDY. Pak už to nebude reálnější.
"any potential rewards or loyalty points are not considered real funds but rather bonus money" ? Really ? Well, when this casino awards you level up bonuses, it is given as NND which you can then withdraw for CASH.....that IS REAL FUNDS. It doesn't get any more real then that.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.