Dobrý den, jsem rád, že se Váš problém mezitím vyřešil. Je však nutné upozornit, že pokud taková situace nastane, nemusí to být chyba kasina. Vždy byste měli kontaktovat poskytovatele plateb a ujistit se, že s vaší platbou bylo vše v pořádku.
Každopádně vše dopadlo v pořádku a váš vklad byl připsán. Pokud máte nějaké zkušenosti a chtěli byste se podělit o to, jak se vám v tomto kasinu hrálo, nebo něco říci obecně, neváhejte to udělat.
Užívat si. 🤗☘️
Hello, I'm glad your problem has been solved in the meantime. However, it must be pointed out that if such a situation arises, it may not be the casino's fault. You should always contact the payment provider and make sure that everything was fine with your payment.
Anyway, everything turned out fine and your deposit was credited. If you have any experience and would like to share how you played at this casino or say something in general, feel free to do so.
Enjoy. 🤗☘️
Automaticky přeloženo: