Byl jsem nadšený, že mohu vyzkoušet toto kasino, protože promo akce pocházelo z jiného kasina, které jsem navštěvoval a důvěřoval jsem mu. Přečetl jsem si nějaké recenze a viděl jsem, že většina z nich byla pozitivní, takže jsem se při registraci cítila docela dobře. Vždy se ptám, jaký je nejlepší způsob, jak využít bonusy, které zahrnují peněžní bonus a bezplatná otočení, protože je několik z nich, kde nezáleží na pořadí, ve kterém bonusy hrajete, zatímco většina navrhuje, abyste si zahráli peněžní bonus před hraním hry. otočení zdarma. Bylo mi doporučeno, že by bylo výhodnější hrát nejprve o peníze, což jsem udělal. To byla skvělá zkušenost, protože jejich katalog slotů byl skvělý, stránka byla uživatelsky přívětivá a snadno se s ní orientovala a stránka nezaostávala. Automaty, které jsem hrál, se pěkně načítaly a hrály plynule. S peněžním bonusem jsem se bohužel nikam nedostal, ale každopádně to není netypické a takový výsledek jsem tak trochu očekával. Byl Štědrý den a já doufal ve vánoční zázrak a užiju si předení, takže to byl skvělý čas. Ale když jsem zkusil hrát svá volná zatočení, moje dosavadní pozitivní zkušenosti začaly jít z kopce. Podařilo se mi aktivovat otočení, ale při kliknutí na hru, kterou chcete hrát, se stále zobrazovalo chybové hlášení „403 – země blokována". Pokusil jsem se vymazat data procházení a znovu se přihlásit, abych zjistil, zda je to problém, ale stále se zobrazuje chyba. Pod chybovým kódem byla mnohomluvnost, která uváděla, zda jsem si myslel, že došlo k chybě, nebo zda při cestování zvažte použití VPN pro připojení. Takže jsem dvakrát zkontroloval, abych potvrdil, že Kanada není omezená, a rozhodl jsem se oslovit podporu. Tento chatovací agent byl přátelský a trpělivý - pokoušel se o řešení problémů a dokonce vydal různé hry, ale stále stejný problém. Musel jsem se připravit na štědrovečerní večeři, takže jsem musel jít a oslovit později toho dne. Další agent nebyl tak příjemný a byl založen spíše na hledání chyb než na řešení. V podstatě mi přestali pomáhat a řekli, že nemohou nic dělat, protože jsem vyčerpal bonus a odpojil se. Znovu jsem se připojil v naději, že seženu někoho jiného, což jsem udělal, kdo byl opět trpělivý a chápavý, kdo vyzkoušel mnoho kroků pro řešení problémů, než mě informoval, že bude muset věc předat technikovi, protože jsme vyzkoušeli všechno. Byl jsem informován, abych sledoval svůj e-mail, protože se mi tímto způsobem ozve. Čekal jsem pár dní a zkontroloval e-maily, ale nic jsem neslyšel. Oslovili jsme podporu a museli znovu vysvětlit situaci, poskytnout snímky obrazovky a znovu bez úspěchu provedli řešení problémů. Bylo řečeno, že to bylo znovu předáno technikům a sledovat e-maily. Znovu jsem se neozval a ozval se o týden později. Provedl jsem totéž řešení problémů a bylo mi řečeno totéž o tom, že jsem od nich dostal zpětnou vazbu nebo aby se znovu ozval později, protože jsem vyjádřil, že mám pocit, že nedošlo k žádnému pokroku. Dnes jsem si vzpomněl, že tento problém nebyl nikdy vyřešen, a zkontroloval jsem své e-maily, abych zjistil, zda se někdo neozval, ale našel od nich pouze propagační e-maily. Oslovili jsme podporu a první chatovací agent požádal o snímek obrazovky s chybou – na jehož poskytnutí jsem potřeboval nějaký čas, protože jsem tentokrát byl na svém telefonu a uvědomil jsem si, že jsem točení z telefonu nezkoušel. Zmínil jsem se o tom agentovi a řekl, že použiji Chrome, vymažu údaje o prohlížení a přihlásím se, abych to zkusil, ale věděl jsem, že budeme odpojeni, a doufal jsem, že je znovu získám. Nezískal jsem stejného agenta, ale tento poslední agent byl stále velmi chápavý a trpělivý, ale nakonec mi musel sdělit, že mou záležitost bude muset prověřit někdo jiný, protože jsem potřeboval, aby byla otočení znovu vydána tak, jak byla týdnů, takže už jsem nemohl zkusit používat svůj telefon a dělat to, co mi doporučil předchozí agent – použít Chrome, vymazat mezipaměť, soubory cookie a data procházení, přihlásit se pomocí inkognita a zjistit, zda točení tehdy fungovalo. Ale to je důvod, proč píšu tuto recenzi, protože jsem se ptal posledního agenta, zda existuje systém prodeje vstupenek nebo sledování problémů a jaký byl jejich proces eskalace, protože sám jsem chatovací agent a chápu, že to není v jejich rukou. Chtěl jsem jen vědět, zda došlo k nějakému pokroku a přibližně jak dlouho bych měl čekat, než se znovu oslovím, ale nebylo k tomu mnoho informací a bylo mi řečeno, abych se znovu ozval později. Dnes je 18. ledna a tento problém byl vysloven a zveřejněn na Štědrý den, který je třeba ještě vyřešit. 100 zatočení je dobré množství na to, abych se na dlouhou dobu zabavil a možná i něco vyhrál. Doufám, že to bude brzy vyřešeno nebo kompenzováno, protože by to zaručilo pozitivní hodnocení tohoto kasina, protože i když tento problém stále trvá - byla to z velké části pozitivní zkušenost s výjimkou této závady a její priority, kterou je třeba vyřešit.