Vzhledem k tomu, že jste zmínil, že se tato kauza táhne již tři týdny a vše je ve Vašem případě ověřeno a potvrzeno emailem, doporučil bych Vám podat stížnost zde:https://casino.guru/complaints/all a uvidíme jak se bude váš případ dále vyvíjet.
Každopádně, dalo vám kasino nějaký důvod, proč jste nedostali své peníze, když jste vše úspěšně ověřili? Jsem docela zvědavý, jak se situace bude dále vyvíjet a budu rád, když mě budete průběžně informovat. Doufám, že se vše vyřeší bez problémů.
Since you mentioned that this case has been dragging on for three weeks and everything has been verified and confirmed in your case by email, I would recommend you to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all and let's see how your case will be further developed.
Anyway, did the casino gave you some reason why you didn't get your money when you successfully verified everything I am quite curious how the situation will develop further and I will be glad if you will keep me updated. I hope everything will be resolved without any problems.
Automaticky přeloženo: