FórumKasinaPink Riches Casino - všeobecná diskuze

Pink Riches Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Donmarie26585
|
1223 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Pink Riches Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Příspěvek od Donmarie26585 byl odstraněn
před rokem

Stále čekáme na odpověď, toto trvá již téměř 3 týdny

Automaticky přeloženo:
Donmarie26585
před rokem

Dobrý den, můžete mi prosím trochu více popsat situaci a říci mi, jaký máte problém? Tak jsem mohl jen hádat, co bude z mé strany špatně. O čem čekáte na odpověď od kasina?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, čekal jsem, až odpoví, vyhrál jsem 680 liber a dej mi z toho 40 liber. Má gesto dobré vůle. Uložil jsem kartu své přítelkyně Čekal jsem na novou, s tím byly v pořádku, poslal jsem ID její a mě, které teď všichni dostali

Automaticky přeloženo:
Donmarie26585
před rokem

Děkuji za objasnění situace. Řekl vám live chat nebo podpora, že je to v pořádku? Hráli jste s bonusem nebo bez něj? Myslím, že problém může být v tom, že jsi použil kartu přítelkyně, ale když říkáš, že jsi kartu ověřil a kasino ti řeklo, že je vše v pořádku, tak si nejsem jistý. Máte nějaké snímky obrazovky kasina, které vám říkají, že je v pořádku?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Bylo to prostřednictvím e-mailu, zeptali se, jaký je ke mně vztah, pak řekl, že budu muset poskytnout doklad o kartě a její ID, které mám nyní, a ne bez bonusů na mou transakci, píše se úprava admin 680,20 pak další úprava admin 42,50 pak výběr ve výši 42,50, což je to, co vložili na účet mé přítelkyně

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Nemají žádný živý chat a trvá několik dní, než se o nich dozvíme prostřednictvím e-mailu

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Donmarie26585
před rokem

Vzhledem k tomu, že jste zmínil, že se tato kauza táhne již tři týdny a vše je ve Vašem případě ověřeno a potvrzeno emailem, doporučil bych Vám podat stížnost zde:https://casino.guru/complaints/all a uvidíme jak se bude váš případ dále vyvíjet.

Každopádně, dalo vám kasino nějaký důvod, proč jste nedostali své peníze, když jste vše úspěšně ověřili? Jsem docela zvědavý, jak se situace bude dále vyvíjet a budu rád, když mě budete průběžně informovat. Doufám, že se vše vyřeší bez problémů.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ano, děkuji, udělám to

Automaticky přeloženo:
Donmarie26585
před 11 měsíci

Jen laskavé připomenutí, že vaše stížnost vyžaduje pozornost:

https://casino.guru/pink-riches-casino-player-s-withdrawal-delayed-due

Zkuste odkaz, prosím.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky