Výtku mám pouze proti paradiseplay.
Ne, nemají důvod, proč uzavřeli účet pro mé "blaho". Ale zaregistroval jsem se pouze den předem a vložil 150 euro. Tak jaká pohoda?
Viz email:
Ahoj,
Doufám, že se vám daří dobře.
Tento e-mail se týká vaší žádosti o výběr a vašeho herního účtu. S lítostí vám oznamujeme, že výhra ve výši 10 000 EUR byla zabavena a váš herní účet byl u nás trvale uzavřen podle níže uvedených podmínek.
8.4. Vyhrazujeme si právo podle vlastního uvážení zablokovat nebo uzavřít váš účet na jakékoli platformě vlastněné společností Sarah Eternal SRL, pokud se domníváme, že vaše další používání našich služeb poškozuje vaše zdraví a pohodu.
Váš vklad ve výši 150 € však bude vrácen na stejný účet, na který jste požádali o výběr.
Jakmile bude proces vrácení vašeho vkladu zahájen, obdržíte od nás potvrzovací e-mail. V tomto ohledu vás žádáme o trpělivost a pochopení.
Pokud budete potřebovat pomoci s čímkoli jiným, neváhejte nás znovu kontaktovat, buď e-mailem ( support@paradiseplay.com ) nebo chat,
S pozdravem,
Jonáš
Podpora Paradise Play
Tak jaká pohoda!? A proč zabavovat mé peníze, když jsem vyhrál toto spravedlivé a neporušil jsem žádná pravidla. Jak jsem řekl včera, pokud chtějí zavřít můj účet z jakéhokoli důvodu, v pořádku, ale proč zabavit mé peníze?. Nemají na to právo, protože jsem neporušil žádné pravidlo. Byl jsem v tom kasinu nový člen, ověřeno. Neměl jsem žádné SE v kasinu jiné značky.
Je to jen podvod.
Takže kdykoli vyhrajete velkou výhru, prostě řeknou oh, zavřeme váš účet kvůli pohodě hráče a zabavíme vaše peníze. To je snadné .. takže vám nikdy nevyplatí výhru?
Ale zmínit se o všech kasinech stejné značky je pro mě varování. Protože vidím více stížností podobných problémů, ale kasin stejné značky.
Vyhrajete velké a přijdou problémy.
I only have a complaint against paradiseplay.
No they dont have a reason they closed the account for my "wellbeing". But ive only registered the day before and deposit 150 euro. So what wellbeing?
See email:
Hello,
I hope you are doing good.
This email is regarding your withdrawal request and your gaming account. We are sorry to inform you that the winnings of 10000€ has been confiscated and your gaming account has been permanently closed with us as per below terms conditions.
8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being.
However your deposit of 150€ will be refunded to the same account to which you had requested to withdraw.
You will receive an confirmation email from our end once your deposit refund process initiated. We request your patience and understanding with this regard.
If you need help with anything else, please do not hesitate to contact us again, either by email (support@paradiseplay.com) or chat,
Best regards,
Jonas
Paradise Play Support
So what well being!? And why confisticate my money if I won this fair and square and didnt break any rules. Like I said yesterday if they want to close my account for whatever made up reason fine by me but why confesticate my money?. They have no right to do that for I didnt break any rule. I was a new member at that casino, verified. Didnt had any SE at any other brand casino.
Its just a scam.
So whenever you win big they just say oh we close your account because of the wellbeing of the player and confesticate your money. That is easy .. so they will never pay out your winnings?
But for me mentioning all the casino's of the same brand is as a warning. Because I see more complaints similiar problems but same brand casino's.
You win big and problems comes.
Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo: