Ahoj,
Chápu, že každý má na tyto záležitosti svůj vlastní názor a samozřejmě ne všichni hráči budou souhlasit nebo budou spokojeni. Vy například částečně ilustrujete, proč se fóra často zdají být plná negativních zkušeností. Spokojení hráči se málokdy vyjadřují, protože mají pocit, že by byli napadeni jen za to, že řeknou něco jako: „Trvalo to nějaký čas, ale jsem spokojený s tím, jak to skončilo."
Abychom byli transparentní, toto je jeden z důvodů, proč uživatelské recenze ani příspěvky na fóru nejsou součástí našeho Indexu bezpečnosti. Každý hráč může podat stížnost, pokud se domnívá, že kasino jednalo nespravedlivě, a pokud se to prokáže, hodnocení kasina se upraví. Tato rozhodnutí jsou založena na ověřených datech a matematických modelech, nikoli na názorech, a chápu, že to není vždy snadné přijmout.
Z vašeho komentáře také vyplývá, že možná nejste obeznámeni s tím, jak Index bezpečnosti ve skutečnosti funguje, a to je naprosto v pořádku. Pokud si ale už teď myslíte, že všichni recenzenti jsou placeni, zajímalo by mě: jak si myslíte, že bychom v takovém případě mohli vést konstruktivní rozhovor založený na vzájemném respektu?
Hello,
I understand that everyone has their own view on these matters, and of course, not all players will agree or be satisfied. You, for example, partly illustrate why forums often seem filled with negative experiences. Happy players rarely comment, because they feel they’d only be attacked for saying something like, "It took some time, but I’m happy with how it ended."
To be transparent, this is one of the reasons why user reviews or forum posts are not part of our Safety Index. Any player can submit a complaint if they believe the casino acted unfairly, and if the case is proven, the casino’s rating is adjusted. Those decisions are based on verified data and mathematical models, not opinions, and I understand that’s not always easy to accept.
Your comment also shows that you might not be familiar with how the Safety Index actually works, and that’s perfectly fine. Still, if you already believe that all reviewers are paid, I’m curious: how do you think we could have a constructive conversation based on mutual respect in that case?





