Dobrý den, pokud vám kasino poskytuje stále stejné informace a vaše situace se nezměnila, pravděpodobně budeme muset zvážit podání stížnosti. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení problémů s výběrem i KYC, ale protože dostáváte stále stejnou odpověď, nemyslím si, že to nikam půjde.
Každopádně zde je odkaz, kde můžete otevřít stížnost zde: https://de.casino.guru/beschwerden/alle
Také jsem si všiml, že hráči již řešili podobné situace jako vy, takže se na ně můžete také podívat zde . Ani index bezpečnosti není skvělý, takže bych byl s vkladem v tomto kasinu v budoucnu stejně opatrný.
Každopádně, pokud se něco změní a dostanete odpověď z kasina nebo pokud se dostanete k finančním prostředkům, bylo by možné nás informovat? Zatím přeji hodně štěstí.
Hi, if the casino keeps giving you the same information and your situation hasn't changed, we'll probably have to consider filing a complaint. We give casinos 14 days to resolve both withdrawal and KYC issues, but since you keep getting the same answer, I don't think it will go anywhere.
Anyway, here is a link where you can open a complaint here:https://de.casino.guru/beschwerden/alle
Also I noticed that players have already solved similar situations like yours, so you can also look at them here. Even the safety index is not great, so I would be just as cautious about depositing in this casino in the future.
Anyway, If something changes and you get a reply from the casino or if you get to the funds, would it be possible to inform us ? For now I wish you good luck.
Automaticky přeloženo: