Dobrý den, na první ověření v kasinu je docela normální i týden.
Obávám se, že neexistuje žádná konkrétní odpověď.
Jen si představte, že nyní musí provést ověření i pro ostatní hráče ve stejnou dobu + zkontrolovat způsoby platby/výběru, aby mohli pokračovat v platbách - což provádí jiné oddělení. Je to docela "byrokracie".
Pokud vám zavřou účet, nemějte strach – je to také docela běžné.
V tuto chvíli existuje pouze jedna otevřená stížnost (celkem) proti tomuto kasinu. Přesvědčte se sami zde .
Mějte na paměti, že v případě tohoto hráče kasino uvedlo, že zaregistroval více účtů, i když počáteční problém byl definován jako „Ověření hráče se zaseklo", takže to nyní nesouvisí se samotným KYC.
Hello, even a week is pretty normal for the first verification in the casino.
There is no concrete answer, I'm afraid.
Just imagine that now they have to do verification for other players at the same time as well + check payment/withdrawal methods in order to proceed with payments - which is done by a different department. It's quite a "bureaucracy".
If they close your account, please do not be afraid - it's pretty common as well.
At the moment, there is just one open complaint (in total) against this casino. See for yourself here.
Keep in mind that in this player's case, the casino stated he registered multiple accounts, even though the initial problem had been defined as "The player's verification is stuck" So it's not related to the KYC itself now.
Automaticky přeloženo: