FórumKasinaOtázka pro všechny

Otázka pro všechny

před 8 měsíci od Crdunnett
|
1332 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Měli jste kasino, ze kterého provádíte vklady a výběry po dobu 3/4 měsíce z ničeho nic, abyste svůj účet znovu ověřili. A oni říkají, že vaše ověření je pro ně prioritou číslo 1? A ještě nemáte zpracované výběry o 2 dny později?? Strávil jsem 10 hodin na chatu a posílal dokumenty za dokumentem. Nelhal jsem jim, poslal jsem jim přes 50 dokumentů a řekl jsem, že včera v 18:30, poslední, co jsem potřeboval, byl doklad o platebních kartách, tak jsem to poslal a pak mi zablokovali chat s nimi, protože moje úzkost a stres ze mě dostaly to nejlepší. řekl jim, co si myslím o jejich kasinu.

To je to, čím právě teď procházím pobytové kasino. Právě jsem dostal aktualizaci. Stále na tom pracují a já jsem stále prioritou číslo 1 a dají mi vědět. Lol

Automaticky přeloženo:
Crdunnett
před 8 měsíci

Je mi líto, že musíte projít takovou situací. Souvisí to s vaší stížností , mám pravdu? Není nic neobvyklého, že kasino potřebuje provést nějaké dodatečné ověření. Samozřejmě chápu, že by bylo lepší, kdyby přesně řekli, jaké dokumenty je třeba zkontrolovat a v jakém formátu, nebo jaký je problém s dokumenty, které jste již poskytli. Nejlepším způsobem je však vždy plně spolupracovat s kasinem, abyste provedli ověření. Už jste od nich měli nějaké aktualizace? Prosím, informujte nás, kdykoli bude něco nového.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky