FórumKasinaOptibet Casino - všeobecná diskuze

Optibet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Juba
|
3561 zobrazení 19 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Optibet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Optibet vyžaduje údaje IBAN s Dokladem o platbě kreditní kartou:


"Poskytněte bankovní výpis s viditelným vkladem z vaší kreditní karty na naše stránky. Číslo IBAN, název banky, vaše celé jméno, datum, číslo karty/podrobnosti by měly být viditelné na snímku obrazovky nebo v souboru PDF. Na snímku obrazovky by měla být viditelná celá adresa URL webu ."


Jiná kasina přijímají čísla IBAN s bankovními výpisy, nikoli transakcemi kreditními kartami. Optibet ne.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Juba
před 2 roky

Dobrý den a děkuji za tuto informaci.

Musím říct, že bych měl problém takový printscreen poskytnout, protože moje bankovní aplikace ukazuje mnoho z těchto věcí zvlášť 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, snažil jsem se jim bez úspěchu vysvětlit situaci. Doručil jsem všechny ostatní dokumenty (kopii pasu, telefonní účet, kopii kreditní karty, bankovní transakce s IBAN, transakce kreditní kartou se všemi dostupnými informacemi. Stále však požadují jednu konkrétní transakci kreditní kartou s čísly IBAN. Řekli mi účet zůstane omezený, dokud neposkytnu tyto informace a nepřestanu reagovat na mé zprávy.

Automaticky přeloženo:
Juba
před 2 roky

Co takhle kontaktovat svou banku v tuto chvíli? Zkusil bych se zeptat, zda mohou pomoci poskytnout tento zvláštní druh dokumentu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ptal jsem se a není to možné. Také jsem zkontroloval, že žádné jiné kasino nevyžaduje takové informace CC+IBAN číslo ve svém kyc (nebo jsem alespoň nenašel takové, které by to vyžadovalo).

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Juba
před 2 roky

Občas se stane, že kasino vyžaduje dokument, který je prostě nemožné získat. Ani já jsem nemohl poskytnout snímek obrazovky obsahující historii transakcí a informace o mé kartě.

Ale napadlo mě, že byste mohli natočit krátké video z vašeho internetového bankovnictví, na kterém uvidíte vše, co chtějí vidět.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Díky, to by mohlo fungovat. Na zprávy už mi ale neodpovídají a nefunguje ani chat podpory. Také ignorovali moji žádost o rozhovor s nějakým nadřízeným nebo manažerem. Jen by mě zajímalo, jaké jsou možnosti řešení tohoto problému.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete zkusit stáhnout tento Adobe Acrobat z App Store. Přejděte do své bankovní aplikace. Najděte měsíční výpis s transakcemi. Stáhněte si jej do Adobe a poté můžete poslat celý měsíční výpis do kasina a sdělit jim, kde jej na výpisu podle data najdou. Doufám, že to pomůže.

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před 2 roky

Možná ano, ale informace, které požadují, jsou v různých „streamech" (umístěních) a chtějí je vidět (číslo IBAN + transakce CC) na jediném snímku obrazovky nebo PDF. Udělal jsem vklad také ze svého běžného bankovního účtu a poslal jsem snímek obrazovky, který mi neschválili.

Automaticky přeloženo:
Juba
před 2 roky

Poslední kasino, do kterého jsem se připojil, nepřijalo snímek obrazovky mého bankovního výpisu a potvrzení adresy, takže jsem jim poslal pdf a vše bylo v pořádku. Zkusil bych pdf a požádal je o vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před 2 roky

Řekli, že číslo IBAN je nutností, bez ohledu na to, co. A proto žádné další dokumenty nepřijímají. Pokusil jsem se odeslat alespoň deset různých souborů z mého bankovního výpisu a transakcí kreditní kartou. U konkrétní transakce kreditní kartou, o kterou jde, však číslo IBAN chybí. Nevěřil mi, když jsem řekl, že informace nejsou k dispozici.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Musí to být jiný systém, než je ten ve Spojeném království, normálně, když vkládáte, udělejte to debetní kartou nebo kreditní kartou, kde nemusíte dodávat svůj Iban, pouze když kasino vyžaduje váš swift, a Iban je, když chtějí výběr bankovním převodem.

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před 2 roky

Již dříve jsem vložil peníze prostřednictvím NETELLER (debetní a jsou k dispozici obě čísla IBAN). Ale teď jsem to udělal s kreditní kartou. Ale možná jen podám stížnost. Toto není jediný problém tohoto operátora.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Btw, jak se vám podařilo přesvědčit kasino, že nejste schopni poskytnout dokument, který chtějí?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Právě jsem zjistil, že banka je schopna udělat výpis, který má CC transakci a IBAN, což bude samozřejmě stát extra, ale pak by chyběla URL. Haha, začíná to být směšné.


"Poskytněte bankovní výpis s viditelným vkladem z vaší kreditní karty na naše stránky. Číslo IBAN, název banky, vaše celé jméno, datum, číslo karty/podrobnosti by měly být viditelné na snímku obrazovky nebo v souboru PDF. Na snímku obrazovky by měla být viditelná celá adresa URL webu ."


Automaticky přeloženo:
Juba
před 2 roky

Můžete získat orazítkovaný dokument od vaší banky potvrzující, co jste řekli, nebo můžete skutečně získat orazítkovaný dokument potvrzující, co od vás kasino požaduje. Každopádně chápu, že je to opravdu zbytečné trápení a radím podat reklamaci.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Na jejich stránkách je zmínka o tom, že v alternativním řešení sporů (stížnosti) bych se měl obrátit na Independent Betting Adjudication Service (IBAS), ale zdá se, že vy (vaše posádka) také řešíte stížnosti. Mám také jednu skromnou výhru jackpotu, která čeká někde v jejich systémech.

Co doporučuješ?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem zjistil, že banka je schopna udělat výpis, který má CC transakci a IBAN, což bude samozřejmě stát extra, ale pak by chyběla URL. Haha, začíná to být směšné.


"Poskytněte bankovní výpis s viditelným vkladem z vaší kreditní karty na naše stránky. Číslo IBAN, název banky, vaše celé jméno, datum, číslo karty/podrobnosti by měly být viditelné na snímku obrazovky nebo v souboru PDF. Na snímku obrazovky by měla být viditelná celá adresa URL webu ."


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Doporučuji podat stížnost zde.

Bylo by také zajímavé vědět, jak IBAS takovou stížnost řeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Na jejich stránkách je zmínka o tom, že v alternativním řešení sporů (stížnosti) bych se měl obrátit na Independent Betting Adjudication Service (IBAS), ale zdá se, že vy (vaše posádka) také řešíte stížnosti. Mám také jednu skromnou výhru jackpotu, která čeká někde v jejich systémech.

Co doporučuješ?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hm, tady na našem webu a podle toho, co vidím, nemáme na kasino mnoho stížností. Stížnost můžete zkusit podat zde a v případě, že na ni nezareagují, můžete se řídit podnětem na jejich webu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky