FórumKasinaOppa888 Casino - všeobecná diskuze

Oppa888 Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od sree279
|
1847 zobrazení 16 odpovědí |
|
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Oppa888 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Ahoj kasino guru, mám peníze na účtu oppa888 a odeslal jsem všechny dokumenty k ověření, ale ověření se zdržuje. Můžete mi prosím poslat zprávu s možným řešením. dík

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj odpoledne

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj kasino guru, mám peníze na účtu oppa888 a odeslal jsem všechny dokumenty k ověření, ale ověření se zdržuje. Můžete mi prosím poslat zprávu s možným řešením. dík

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nazdárek!

Není problém vám poslat zprávu, ale jak poznáte, že vaše ověření záměrně zdržují?

Mohl byste alespoň vysvětlit celou situaci? 🙏 Bez toho jsme, obávám se, bezradní.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dostal jsem od nich poštu, abych počkal 72 hodin. Takže počkám a potom vám pošlem zprávu. dík

Automaticky přeloženo:
sree279
před 9 měsíci

Dobře, budeme tady. Hodně štěstí! 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Radko, čekal jsem více než 72 hodin a psal jsem jim znovu, ale dávají odpovědi typu prosím čekejte, dostanete upozornění. Téměř jsem jim poslal 20 e-mailů, ale odpověď je stejná a časový rámec, který poskytli, také skončil. Prosím odpovězte, co mám dělat dál. Čeká na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
sree279
před 9 měsíci

Ahoj, řekl bych, že v tomto případě by bylo nejlepší obrnit se trpělivostí a tedy počkat na upozornění z kasina, protože je možné, že vaše doklady stále kontrolují. Věřím, že až kasino dokončí ověřování a vše bude v pořádku, uslyšíte o tom. Jen pro pořádek, kasinům dáváme 14 dní na dokončení tohoto procesu, takže pokud s vámi budou komunikovat, nebyl bych hned skeptický a snažil bych se zachovat chladnou hlavu.

Myslíš, že to zvládneš a dej nám vědět, jak to dopadlo?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ok tak počkám. dík

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj Casino Guru po 2 týdnech procesu ověřování Nakonec jsem od nich dostal e-mail takto:


"Vaši záležitost jsme v naší společnosti posunuli na nejvyšší úroveň a po dlouhém uvažování vám s politováním oznamujeme, že vaše žádost o výběr byla zamítnuta. A také jsme vás informovali, že váš účet je zablokován/uzavřen."


„Podle vyšetřování jste měli podezřelé sázení, jako je arbitrážní sázka, a nejste schopni vybrat celý svůj aktuální zůstatek.


Zkontrolujte prosím podmínky společnosti https://oppa888in.com/information/rules/2


"Ale neudělal jsem žádné arbitrážní sázky, vsadil jsem pouze jednu sázku na Live Tennis ve výši 10 000 Rs a zbytek jsem hrál pouze v živém kasinu. Celkový zůstatek, který mám, je 1 32 000. Co mám dělat dál?



Upravil Romi před 8 měsíci
Důvod: jen udělal odkaz pasivní.
Automaticky přeloženo:
sree279
před 8 měsíci

Dobrý den, v tomto případě bych doporučoval podat reklamaci, pokud si nejste vědomi, že jste udělali něco špatného.

Můžete tak učinit na tomto odkazu. ⬅️

Pokud chcete vědět, co od tohoto procesu očekávat, můžete si to přečíst v této příručce .

Řeklo však kasino něco více o „arbitrážní sázce" a tedy o tom, co jste porušili? Obchodní podmínky v bodě 2 mají cca 50 článků, takže by bylo dobré vědět konkrétněji, co jste porušili. Zkoušel jsem, jestli by to mohla být maximální sázka, ale nic podobného jsem nenašel.

Takže budete pokračovat a podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Peníze mi nevracejí.

Vložil jsem peníze pouze do Oppabet, ale zablokovali můj účet a nedovolili mi vybrat peníze.

Nevyplácejí peníze, které jsem vložil, i když jsem úspěšně prošel všemi ověřeními dokumentů

id: 142820121

Upravil Radka před 6 měsíci
Důvod: místo odkazu na TP oceníme vlastní slova
Automaticky přeloženo:
ikperfect2017
před 6 měsíci

Mohl byste laskavě vysvětlit celou situaci? Je skvělé, že jsi napsal recenzi na webu Trust Pilot, ale nemá to moc společného s přímou komunikací, což je významný doplněk a obvyklý způsob, jak se věnovat fóru. 🙏

Možná nám pomůžete pochopit, co se zdá být špatně. Poskytlo vám kasino nějaké vysvětlení?

Jaký je prosím jejich názor?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mohl byste laskavě vysvětlit celou situaci? Je skvělé, že jsi napsal recenzi na webu Trust Pilot, ale nemá to moc společného s přímou komunikací, což je významný doplněk a obvyklý způsob, jak se věnovat fóru. 🙏

Možná nám pomůžete pochopit, co se zdá být špatně. Poskytlo vám kasino nějaké vysvětlení?

Jaký je prosím jejich názor?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nejprve mě požádali o doklady a poté byly dokumenty schváleny. Bezpečnostní tým napsal, že mohu vybrat peníze. Ale tým s názvem bms napsal další e-mail a řekl, že nemůže zaplatit mé peníze. Ale neotvírá můj účet z následujícího důvodu. Ale tento důvod je omluva a není pravdivý.


''Prosím, informujte, že váš účet ještě není uzavřen, ale podle našich podmínek můžeme odmítnout jakýkoli výběr, pokud se domníváme, že byl sázkařský účet zneužit, což se v tomto případě bohužel tak stalo. . Je to proto, že nejsme ani kryptoměnová směnárna, ani kryptopeněženka, kde je hráčům dovoleno ukládat svou kryptoměnu po dlouhou dobu bez jakékoli aktivity.


Chápeme, že toto rozhodnutí není to, v co jste doufali; rozhodnutí je však bohužel konečné.''

Automaticky přeloženo:
ikperfect2017
před 6 měsíci

Jo, párkrát jsem četl takový důvod a to, že jste nebyli aktivní na účtu a tudíž si nemůžete vybrat peníze. Ale zdá se mi to jako docela zvláštní věc, takže je to konečné rozhodnutí kasina, ano?

Pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného a kasino se k vám chová neférově, pak bych doporučil podat stížnost.

Máte-li o to zájem,klikněte zde .

Myslíš, že do toho půjdeš?



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vložil jsem peníze pouze do Oppabet, ale zablokovali můj účet a nedovolili mi vybrat peníze.

Nevyplácejí peníze, které jsem vložil, i když jsem úspěšně prošel všemi ověřeními dokumentů

id: 142820121


Automaticky přeloženo:
ikperfect2017
před 3 měsíci

Hej, řeklo vám kasino také, proč vás nechce vyplatit? Chtěli jste vybrat pouze svůj vklad nebo jste i něco vyhráli? Jak dlouho tato situace trvá?

Zkuste se zeptat a dejte mi vědět, co vám řekli.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky