FórumKasinaOnline platba bankovním převodem

Online platba bankovním převodem

před rokem od Markizz
|
1655 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj všichni,


Mám následující problém.

Chtěl jsem převést peníze na svůj kasino účet u Cosmic Slot bankovním převodem od společnosti Volt nebo Altaprime Ltd.


tohle se párkrát povedlo. Najednou se po zadání push tan v platebním okně z nějakého důvodu objevilo chybové hlášení.


Peníze byly stále odepsány přímo z bankovního účtu a zobrazují se v kasinu jako čekající převod.


Podpora mi ale hlásí, že při přenosu došlo k chybě a nemohou nic dělat. Měl bych kontaktovat svou banku.


Máte s tím někdo zkušenost a mám šanci vidět peníze zpět?


předem děkuji

Automaticky přeloženo:
Markizz
před rokem

Peníze někde musí být. Dal bych tomu pár dní, pokud peníze nebudou zpět na vašem bankovním účtu nebo připsány na váš zůstatek v kasinu, kontaktujte svou banku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete se podívat na přiložený doklad o převodu z mé stížnosti?

To je důkaz, že peníze jsou pryč z mého bankovního účtu a jsou nyní na bankovním účtu altaprime, jak můžete vidět na potvrzení.

Moje banka nevidí nic jiného, když ji kontaktuji, že?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Markizz
před rokem

Provádět bankovní převod na účet v kasinu je špatný nápad, je to nejproblematičtější způsob platby, viděl jsem desítky podobných stížností: nepřipsání vkladů prováděných bankovním převodem. Počkejte pár dní, max. 5 pracovních dní, zkuste být trpěliví, nakonec by vám to mělo být připsáno na účet, doporučoval bych se v budoucnu vyhnout použití tohoto způsobu vkladu. Mějte na paměti, že se nejedná o ojedinělou událost, stává se to poměrně často, zkuste pro platby používat elektronické peněženky, bankovní převody bývají problematické

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Jak skončila další stížnost?


Znám případy, kdy záloha trvala několik dní. A podpora jim řekla, ať na to počkají.


ale v mém případě mi podpora řekla, že převod neobdrželi. Neznělo to, jako bych musel několik dní čekat, než dorazí na můj účet v kasinu.

Automaticky přeloženo:
Markizz
před rokem

Opravdu nevím, viděl jsem některé vyřešené, pamatuji si, že jsem viděl mnoho otevřených stížností na neúvěrové vklady a mohl bych přísahat, že jsem viděl několik nevyřešených, ale opravdu to nedokážu říct, možná se mýlím. Vím, že kasina řeší případy neúvěrových vkladů opravdu dlouho, pamatuji si, že jsem viděl jeden případ, který trval asi měsíc, takže buďte trpěliví, jak jsem řekl, počkejte alespoň 5 pracovních dnů, pokud to bude trvat déle, začněte na ně tlačit. Osobně jsem měl pouze jeden případ nekreditovaného vkladu a bylo to vyřešeno okamžitě, rozdíl je v tom, že to byl krypto vklad a je snadné jej vyřešit, vyžaduje to pouze kontrolu adresy vkladu, bankovní převody nejsou tak jednoduché, chvíli počkejte, možná to kasino udělá manuální připsání finančních prostředků, pokud reagují na vaši stížnost, hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Peníze byly právě připsány na můj účet v kasinu.

Mnohokrát děkuji za pomoc.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky