Hm ... vypadá to, že se snaží znít chytře a drzo, ale ve skutečnosti jsou prostě neslušní 😕 Co se týče odpovědí - odpověděli vám konkrétně, nebo jsou považováni pouze za příklad od Trustpilot?
Hm...looks like they try to sound smart and cheeky, but in fact, they're just rude 😕 Regarding the replies - did they reply specifically to you or are they just taken as an example from Trustpilot?
Může mi někdo pomoci, tato společnost pan Q právě ukradl mé výhry asi 115 GBP Hrál jsem hru za 20 p, když mi najednou peníze zmizely před očima, když jsem se podíval na svou herní historii, poslední 2 hry se změnily na £ 60, která mi vyčistila účet., a questy, co mi nikdo nevrátí.
Can anybody help, this company mr Q had just stole my winnings about £115 I was playing 20p a game when all of a sudden my money disappeared before my eyes, when I looked on my gaming history, the last 2 games where changed to £60 which cleared out my account., and quests what no one’s getting back to me.
Jsem si jistý, že když je požádáte, aby se podívali na vaši herní historii tohoto slotu, uvidí, že jste hráli pouze o malé sázky a to musí být chyba ve hře. Nahlaste to na Trustpilot, kde odpovídají na všechny příspěvky
I’m sure if you ask them to look at your playing history of that slot they will see you were only playing for small stakes and it must be a glitch in the game. Report it on Trustpilot they answer all posts in there
Může mi někdo pomoci, tato společnost pan Q právě ukradl mé výhry asi 115 GBP Hrál jsem hru za 20 p, když mi najednou peníze zmizely před očima, když jsem se podíval na svou herní historii, poslední 2 hry se změnily na £ 60, která mi vyčistila účet., a questy, co mi nikdo nevrátí.
Can anybody help, this company mr Q had just stole my winnings about £115 I was playing 20p a game when all of a sudden my money disappeared before my eyes, when I looked on my gaming history, the last 2 games where changed to £60 which cleared out my account., and quests what no one’s getting back to me.
Ahoj,
Řekl bych, že kasino by mělo mít možnost zkontrolovat vaši herní historii a případně se zeptat poskytovatele hry, co se stalo. Někteří hráči omylem stiskli tlačítko „maximální sázka" a výsledkem byl zřejmý výsledek – byla uzavřena maximální sázka. Občas se to stane 🙁. Jste si prosím jistý, že tomu tak není?
Nejvíce mě však znepokojuje skutečnost, že se zdá být ignorován.
Uložili jste si náhodou nějaké screenshoty?
Hello,
I would say that casino should be able to check your game history and alternatively asks the game provider about what has happened. Some players accidentally hit the "max bet" button and it resulted in the obvious outcome - that max bet was made. It sometimes happens 🙁. Are you sure that this is not the case, please?
The fact that you seem to be ignored concerns me the most, however.
Have you saved any screenshots by chance?
Ahoj Radha,
děkuji za vaše komentáře, nerozumím tomu, že moje obrazovka byla celá vtipná a když se vrátila, peníze zmizely, a když jsem se podíval, změnili částku a co říkají o tlačítku max, je to přímo na druhé straně vlevo, také jsem udělal snímek obrazovky, jak to vypadá, když změníte držák, myslí si, že jsem slepý a také hloupý, minulý týden jsem vyhrál asi 3krát a myslím, že to byl motiv.
Hi Radha,
thank you for your comments, what I cannot understand is my screen went all funny and when it came back on the money had disappeared, and when I looked they had changed amount and what they are saying about max button, it’s right over the other side to the left, also I’ve took a screen shoot of what it looks like when you change the mount do they think I’m blind as well as stupid, I had won about 3 times last week and I think that was there motive.
Ach ano, odpověděli mi v pátek, ale řekli, že musím být nasazena někomu jinému. Čekal jsem věky, pak celý víkend nic. Také jsem uvedl špatné uživatelské jméno, je to Hawaii 58
Oh yes I did they answered me Friday but said I need to be put on to somebody else I was waiting ages then nothing all weekend. Also I put the wrong user name it’s Hawaii 58
Ahoj Radha,
děkuji za vaše komentáře, nerozumím tomu, že moje obrazovka byla celá vtipná a když se vrátila, peníze zmizely, a když jsem se podíval, změnili částku a co říkají o tlačítku max, je to přímo na druhé straně vlevo, také jsem udělal snímek obrazovky, jak to vypadá, když změníte držák, myslí si, že jsem slepý a také hloupý, minulý týden jsem vyhrál asi 3krát a myslím, že to byl motiv.
Hi Radha,
thank you for your comments, what I cannot understand is my screen went all funny and when it came back on the money had disappeared, and when I looked they had changed amount and what they are saying about max button, it’s right over the other side to the left, also I’ve took a screen shoot of what it looks like when you change the mount do they think I’m blind as well as stupid, I had won about 3 times last week and I think that was there motive.
Ahoj scoy911,
takže to mohla být taky nějaká závada. To je těžké odhadnout. Neodvážil bych se spekulovat, že to mohla být nějaká pomsta, protože už jste vyhráli.
Kasino by nyní mělo zkontrolovat tuto herní relaci u správného poskytovatele hry a přijít s nějakými závěry. Obvykle to trvá několik týdnů a zdá se být v pořádku, že tento problém bude mít na starosti speciální osoba ze strany kasina. Zkuste být s kasinem v kontaktu a čas od času se připomeňte.
Pokud máte pocit, že potřebujete pomocnou ruku, podejte stížnost .
Doufám, že kasino zjistí, co se stalo, a vyřeší to.
Hi scoy911,
so it could have been some kind of glitch as well. It's hard to guess. I would not dare to speculate that this could have been some kind of revenge because you've already won.
The casino should now check this gaming session with the proper game provider and come up with some conclusions. This usually takes a few weeks and seems ok that this issue will be held by a special person from the casino's side. Just try to be in touch with the casino and remind yourself from time to time.
Feel free to submit a complaint, if you feel you need a helping hand.
I hope the casino finds out what happened and sorts it out.
Ach ano, odpověděli mi v pátek, ale řekli, že musím být nasazena někomu jinému. Čekal jsem věky, pak celý víkend nic. Také jsem uvedl špatné uživatelské jméno, je to Hawaii 58
Oh yes I did they answered me Friday but said I need to be put on to somebody else I was waiting ages then nothing all weekend. Also I put the wrong user name it’s Hawaii 58
MrQ se mi vrátil na TA Zajímalo by mě, proč sem nechtějí jít, řekli, že neexistuje způsob, jak mohou změnit částku pouze zákazník, takže to může udělat, také řekli, že tam nejsou o víkendu, ale odpověděli mi dnes ráno, což je dnes neděle, ale když se to stalo, odpověď jsem nedostal až v pondělí ráno.
Jsem tak naštvaný na tu odpověď Řekl jsem, že pokud to nemůžete udělat ze svého konce, pak byste měli zjistit, co se stalo, protože moje obrazovka byla legrační a když se vrátila, moje peníze byly pryč.
Nahraju, co řekli, a obávám se, že jsem se opravdu naštval a řekl jim, co si o nich myslím.
také řekli, že můj účet omezují jinými slovy mor bs
MrQ got back to me on T.A. I wonder why they don't want to come on here, they said there is no way they can change the amount only the customer can so it, they also said they aren’t there at the weekend but they answered me this morning which is Sunday today, but when it happened i didn't get a answer till Monday morning.
I’m so angry at there answer i said if you can’t do it from your end then you should be finding out what happened as my screen went funny then when it came back on my money was gone.
I’m gonna upload what they said, and I’m afraid i got really angry and told them what i thought of them.
they also said they are putting my account on a restriction in other words mor b.s.
To je typické pro Mq, které inzerují v rádiu a říkají, že nejde o výhru jen o vzrušení z hraní ha😭 lidé hazardují, aby vyhráli nebo alespoň s nadějí na výhru. Vypadají jako velká Charlieho hazardní společnost, ale váš příběh jen dokazuje, že si na zákazníka nelámou hlavu a nenabídli vám žádnou kompenzaci. Jsou přísní, že jste udělali velké sázky místo toho, abyste přijali, že to byla jejich chyba. Další desetník bych jim nedal. Ve své reklamě říkají, připojte se k Mrq a získejte 20 roztočení zdarma Velká NABÍDKA Mrq 😷 SMRŠÍ!!
That’s typical of Mq they advertise on the radio saying it’s not about winning just the thrill of playing ha😭 people gamble to win or at least with the hope of winning. They come across as big time Charlie’s gambling company but your story just proves they don’t give 2 hoots about the customer and didn’t offer you any compensation. They are rigid that you made the big stake bets instead of accepting it was their fault. I would not give them another dime. In their ad they say join Mrq and get 20 free spins BiG DEAL Mrq 😷 STINKS!!
MrQ se mi vrátil na TA Zajímalo by mě, proč sem nechtějí jít, řekli, že neexistuje způsob, jak mohou změnit částku pouze zákazník, takže to může udělat, také řekli, že tam nejsou o víkendu, ale odpověděli mi dnes ráno, což je dnes neděle, ale když se to stalo, odpověď jsem nedostal až v pondělí ráno.
Jsem tak naštvaný na tu odpověď Řekl jsem, že pokud to nemůžete udělat ze svého konce, pak byste měli zjistit, co se stalo, protože moje obrazovka byla legrační a když se vrátila, moje peníze byly pryč.
Nahraju, co řekli, a obávám se, že jsem se opravdu naštval a řekl jim, co si o nich myslím.
také řekli, že můj účet omezují jinými slovy mor bs
MrQ got back to me on T.A. I wonder why they don't want to come on here, they said there is no way they can change the amount only the customer can so it, they also said they aren’t there at the weekend but they answered me this morning which is Sunday today, but when it happened i didn't get a answer till Monday morning.
I’m so angry at there answer i said if you can’t do it from your end then you should be finding out what happened as my screen went funny then when it came back on my money was gone.
I’m gonna upload what they said, and I’m afraid i got really angry and told them what i thought of them.
they also said they are putting my account on a restriction in other words mor b.s.
Ahoj scoy911.
Myslím, že kasino skutečně nemůže změnit vaši sázku a také se domnívám, že to musel být nějaký druh závady, takže jsem předpokládal, že by se kasino mělo pokusit najít zdroj problému a možná se pokusit kontaktovat poskytovatele hry.
Zdá se, že se tak nestane.
Chápu, jak se v tuto chvíli musíte cítit a souhlasím s vaší odpovědí, bohužel vám to nepomůže.
Je zcela normální, že kasina nereflektují na žádné technické nesrovnalosti v případě, že tyto problémy vedou k výhře, ale to je zcela opačná záležitost.
Jak poznamenal nigeljc, jednoduchý pohled na naši herní historii může ukázat, zda jsou tyto vyšší sázky výjimkou nebo ne. Troufám si tvrdit, že je mnohem lepší vám tyto vklady vrátit a nechat se cítit jako dobře ošetřený zákazník, který s největší pravděpodobností vloží později, než diskutovat o vaší úrovni „závislosti" na základě čisté ztráty.
Nejsem si jistý, zda vám bude schopen pomoci, ale přesto můžete odeslat stížnost .
Hello scoy911.
I think that the casino truly can't change your bet and I also believe that it must have been some kind of glitch, so I presumed that the casino should try to find the source of the problem and maybe try to contact the game provider.
It seems that this is not going to happen.
I can understand how you must feel at the moment and I agree with your answer, sadly it won't help you.
It's quite normal that casinos don't reflect on any technical irregularities in case those issues lead to a win, but this is quite an opposite matter.
As nigeljc noted, a simple look at our gaming history can show whether those higher bets are an exception or not. I dare to say that it is much better to give you back those stakes and let you feel like a well-treated customer who will most probably deposit later, rather than discuss your level of "addiction" based on net loss.
I'm not sure it will be able to help you, but still, feel free to submit a complaint.
To je typické pro Mq, které inzerují v rádiu a říkají, že nejde o výhru jen o vzrušení z hraní ha😭 lidé hazardují, aby vyhráli nebo alespoň s nadějí na výhru. Vypadají jako velká Charlieho hazardní společnost, ale váš příběh jen dokazuje, že si na zákazníka nelámou hlavu a nenabídli vám žádnou kompenzaci. Jsou přísní, že jste udělali velké sázky místo toho, abyste přijali, že to byla jejich chyba. Další desetník bych jim nedal. Ve své reklamě říkají, připojte se k Mrq a získejte 20 roztočení zdarma Velká NABÍDKA Mrq 😷 SMRŠÍ!!
That’s typical of Mq they advertise on the radio saying it’s not about winning just the thrill of playing ha😭 people gamble to win or at least with the hope of winning. They come across as big time Charlie’s gambling company but your story just proves they don’t give 2 hoots about the customer and didn’t offer you any compensation. They are rigid that you made the big stake bets instead of accepting it was their fault. I would not give them another dime. In their ad they say join Mrq and get 20 free spins BiG DEAL Mrq 😷 STINKS!!
Děkuji všem za vaše komentáře, koukal jsem tam každý den jen pro případ, že by změnili názor a právě před 10 minutami se na mém účtu objevilo 30,00 £, nejsem si jistý, co to je za možná dalších 30 £ od TA, které budu mít Podívej, horší je, že se mi stránka MrQ líbila víc než všechny ostatní, jejich přístup k zákazníkům je hrozný a řekl jsem jim, co mohou dělat se svými omezeními.
Rád bych vám poděkoval za podporu, kterou jste mi poskytli, je hodně rozdílné vědět, že někdo naslouchá.
Thank you everyone for your comments, Ive been looking on there everyday just incase they had a change of heart and just 10 min ago £30.00 has appeared on my account , not sure what its for maybe another £30 from T.A. I’m gonna have a look, the worse thing is i liked MrQ site better then all the others, their attitude towards their customers is terrible and i told them what they can do with their restrictions.
id just like to say thank you for the support you have given me, it makes a lot of difference just knowing somebody’s listening.
Ahoj scoy911.
Je mi líto, vždy je smutné, když ztratíte něco, co se vám líbí. Rád bych věřil, že brzy najdete dobré kasino s lepší péčí o zákazníky a férovým přístupem. 🤞
Jsme tu vždy, abychom naslouchali nebo pomohli, pokud existuje způsob, takže by bylo hezké, kdybyste nás mohli čas od času navštívit a dát nám vědět, kde hrajete a hlavně, jak se vám to líbí.
Možná si můžete prolistovat naši letní soutěž zaměřenou na oblíbená kasina a získat nějaké čerstvé tipy. 🙂.
Nebojte se také soutěžit!
Přeji krásný den.
Hello scoy911.
I'm sorry, it's always sad if you lose something you like. I'd like to believe that you will soon find a good casino with better customer care and a fair approach. 🤞
We are always here to listen or help if there is a way, so it would be nice if you could visit us from time to time and let us know where you play and more importantly how you like it.
Maybe you can browse through our summer competition focused on favorite casinos, to get some fresh tips. 🙂.
Feel free to compete as well!
Have a wonderful day.
Ahoj,
to zní mnohem lépe, zdá se, že na straně kasina bylo vynaloženo nějaké úsilí. Původně jsem si myslel, že za tento problém může tlačítko max bet, nicméně to můžeme jen hádat.
Hello,
this sounds much better, seems like some efforts were made on the casino's side. I originally thought that the max bet button may be the cause of this problem, however, we can only guess.
Napsal jsem vlastní vlákno o těchto lidech. Nevím, proč si myslí, že mi mohou zadržet 800 liber, které mi dluží, ale znovu si vyžádali dokumenty a nyní je zjevně kontrolují.
Myslím, že se snaží okrást zákazníky, protože pravidla UKGC je stojí spoustu velkých hráčů. Nebudu to akceptovat, půjdu celou cestu.
I’ve posted my own thread about these guys. I don’t know why they think they can withhold £800 they owe me but they requested documents again and now they are apparently checking them.
I think they try to rip off customers because the UKGC rules cost them a lot of big players. I won’t be accepting this, I’ll go all the way.
Chci jen říci, že všechny relevantní informace týkající se vaší stížnosti naleznete zde . Pro případ, že by to ostatní zajímali.
Doufám, že peníze brzy dostanete!
I just want to say that all relevant info concerning your complaint can be found here. In case others are interested to know.
I hope you'll get the money soon!
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.