FórumKasinaOcean Breeze Casino - všeobecná diskuze

Ocean Breeze Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Sabsta
|
17195 zobrazení 96 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
pmoraes2022
před 2 roky

Ahoj,

Přesunul jsem váš příspěvek do obecného diskusního vlákna kasina Ocean Breez, abyste si jej mohli přečíst celý.

Měli byste být znepokojeni, toto kasino má reputaci 0 z 10, jednoduše proto, že je nespravedlivé, nemá žádnou licenci a špatně se k hráčům chová.

Přesvědčte se sami: https://casino.guru/ocean-breeze-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

😔

Zaměstnanci kasina odpověděli na všechny žádné stížnosti podané v roce 2022. Nemůžeme tedy nic udělat, abychom vám pomohli.

Pokud se vám podaří získat svou výhru a i když ne, měli byste z této stránky utéct.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj

Bohužel jsem nevěděl.

uvidíme, co se stane během 21 pracovních dnů, kdy mluví.

ale jsem opravdu smutný, protože když nezaplatí, je to nespravedlivé, hrál jsem, vyhrál jsem peníze, které jsem vydělal, jsou zasloužené.

Automaticky přeloženo:
pmoraes2022
před 2 roky

Ahoj.

Je mi líto, že se musíte poučit tímto způsobem 😔.

Neváhejte a procházejte naše webové stránky a najděte vhodné a bezpečné kasino .

Možná bude dobré, když si přečtete tento článek o tom, jak vybrat správné kasino .

Nebuďte smutní, teď už trochu víte, jak věci fungují. 🙂


Automaticky přeloženo:
pmoraes2022
před 2 roky

Vážně se obávám, že na základě zkušeností ostatních hráčů se během 21 pracovních dnů nic nestane. Jen vám dají tento časový rámec, abyste se vás zbavili na 3 týdny. Někteří lidé během této doby o své výhry přijdou, takže jimi již nemusí řešit.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Mluvil jsem s nimi několikrát a vždy řekli, že je to ve lhůtě, kdy musím počkat.

600,01 EUR je pozastaveno, teď jsem to spočítal a 5.5.2022 je to 21 dní. Pro kasino je opravdu frustrující dělat to se zákazníky, 1 týden na přijatelnou výplatu, ale 21 pracovních dní je neskutečných. Počkám a budu si stěžovat, dokud nebudu mít svou výhru.

Automaticky přeloženo:
pmoraes2022
před 2 roky

I když je dobře, že jsi tak vytrvalý,

v tomto případě pravděpodobně budou ignorovat jakýkoli pokus o vyřešení jakéhokoli problému a nechají vás čekat.

Toto není kasino, to je podvodná společnost, obávám se.

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před 2 roky

ahoj Kolik dní jste obdrželi platbu od oceánského vánku?

Čekám od 4.6.2022.

🙁 vždy říkají, že je to až 21 dní.

Automaticky přeloženo:
před rokem

A já z OCEAN breeze cazina na 24/5 dostal své peníze po měsíci 700 eur

Automaticky přeloženo:
1966A
před rokem

No to je teda něco!

Neodvážil bych se být tak optimistický. gratuluji! 😀

Přesto vás vyzývám, abyste hráli jinde, Ocean Breeze narazil na dno:

file



Automaticky přeloženo:
1966A
před rokem

Gratuluji! Určitě patříte mezi ty šťastné. Můžete být opravdu šťastní 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem hodně naštvaná, už 42 dní si ze mě dělají legraci, čekají... A jsou hrubí i na chatu, škoda, jsou to zločinci

Automaticky přeloženo:
před rokem

Využívání lidí jako je toto je něco, co neospravedlňuji, ale vsadíme se, že je najdu? Tentokrát dostali špatné kuře, zločince a podvodníky, musí si koupit důležité léky za peníze, kterými nás všechny podvedli

Automaticky přeloženo:
dino10446
před rokem

Bohužel bych od kasina s reputací 0 z 10 nic jiného nečekal...

Podrobnosti zkontrolujte zde .

Můžu říct, že je mi líto, že jste si vybrali tak opravdu špatné kasino, příště laskavě věnujte větší pozornost přípravě. Zkontrolujte každé kasino, ve kterém plánujete hrát. 🙏

Sám bych platbu nečekal.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ocean Breeze není pomalý jen s výplatami.

*Obdržel jsem neočekávaný bonus, když jsem měl na svém účtu vysokou částku hry. Tímto způsobem jsem musel převést velmi vysokou částku, než byly peníze opět k dispozici.....samozřejmě účet byl vyprázdněn, protože jejich "návratnost" je extrémně nízká.

*Asi 4 měsíce jsem se snažil zablokovat si jejich stránky. Odeslali jste asi 25 e-mailů, chatovali s nimi. Když podpora odpoví, měli byste kontaktovat „Philipa", ale nic se nestane.

Když jsem se zablokoval a nastavil omezení na všechny hazardní stránky, se kterými jsem přišel do styku, Ocean Breeze se zdá být zatraceně neseriózní, když nemohou převzít odpovědnost za požadavky svých zákazníků na omezení jejich hazardu.

Doporučuji NEPOUŽÍVAT jejich služby. Doufám, že co nejdříve zmizí z trhu.

Automaticky přeloženo:
peterkreckel
před 9 měsíci

Ahoj, abych lépe porozuměl vaší situaci, chtěl bych se zeptat, jak to myslíte, že je váš účet vyprázdněn? Chcete říct, že jste o peníze přišli, než se vám podařilo účet zavřít?

Co se týče blokace, mrzí mě, že kasino nemůže zrušit váš účet a myslím, že by podobné situace mělo řešit mnohem profesionálněji, protože jde o vážné téma.

V souvislosti s odpovědným hazardem máme dobře napsanou příručku, která by mohla být užitečná i pro vás, stačí kliknout sem a možná narazíte na užitečné informace.

Máte podobné problémy s jinými kasiny, pokud jde o blokování? Případně, když jste zmínil pomalé výplaty, máte s nimi stále problém?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj

Děkuji za Vaši odpověď.

Při jedné příležitosti jsem dostal nevysvětlitelný bonus, když jsem měl na herním účtu velké množství peněz.

Jako vysvětlení napsali, že jsem dobrý zákazník a bude mi přiděleno toto. Byl jsem však v procesu výběru svých peněz, ale s tímto bonusem to bylo uzamčeno v požadavcích na obrat.

Vzhledem k tomu, že Ocean Breeze má zdaleka nejhorší návratnost, jakou jsem kdy zažil, bylo velmi rychlé zbavit se více než 30 000 SEK (asi 3 000 eur), které byly na účtu. Při několika příležitostech jsem zkontroloval, zda lze částku vybrat, ale nedošlo k jediné příležitosti, dokud peníze nedošly. Připadalo mi to jako vaše loupež!

Automaticky přeloženo:
peterkreckel
před 9 měsíci

Oh, vidím a je to podle mého názoru zvláštní.

Rád bych vás však upozornil na bezpečnostní index tohoto kasina, který je možné zobrazit kliknutím zde . Myslím, že nikdo nechce narazit na takové kasino a doporučuji se tomuto konkrétnímu vyhnout.

Navíc se vás chci zeptat, jestli jste přijali bonus, který vám kasino nabídlo? Nebo jste dostali bonus automaticky?

Pokud vám byl bonus automaticky připsán a vy jste jej nepřijali, pak je to od kasina z mého pohledu nefér.

Také mě mrzí, že jste o peníze přišli dříve, než se vám je podařilo úspěšně vybrat a doufám, že se tato situace nebude opakovat.

Doufejme, že vaši situaci uvidí i další hráči, kteří budou po této zkušenosti stejně opatrní jako vy. Mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky