FórumKasinaObtížné stažení

Obtížné stažení

před rokem od Denise842
|
2667 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Co můžete dělat, když je kasino nepoctivé a nezaplatí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu se zeptat o jaké kasino se jedná? Můžete mi o tom říct více?

Vidím, že jste podal několik stížností. Souvisí tento problém s jedním z nich? Dejte nám vědět, abychom mohli lépe porozumět vašemu problému.

Pokud jde o vaši otázku, obecně řečeno, můžete si stěžovat na našich webových stránkách, jiných webových stránkách nebo se můžete obrátit na licenční úřad.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je kasino Maneki, není kde žádat o výběr, jejich chatová linka nefunguje, jsem s nimi již měsíc v kontaktu, dokonce jsem kontaktoval trustpilota a nic se neděje. Po měsíci e-mailů mě požádali, abych hrál trojnásobek vkladu, udělal jsem to, ale stále žádné řešení. Neexistuje způsob, jak se něco dozvědět. Je to velmi frustrující

Automaticky přeloženo:
Denise842
před rokem

Zdravím a děkuji za aktualizaci.

Jsem docela překvapen, abych byl upřímný. Kasino má vysoký bezpečnostní index, což se zdá být v pořádku. Ale to, co jsem našel ve vaší stížnosti, no - to je přinejlepším divné.

Určitě doufám , že stížnost brzy poskytne nějaké vodítko, což znamená, že kasino zasáhne a celou záležitost vysvětlí.

Neváhejte se podělit o jakýkoli pokrok, i zde na fóru, prosím.

Nechtěj nic promeškat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, od kasina maneki se mi neozval, teď je to více než měsíc

Automaticky přeloženo:
Denise842
před rokem

Doporučuji, abyste si prohlédli vlákno stížností – udělejte tak zde . Před 2 dny kasino napsalo:

„Je nám líto, že jste nemohli získat svou výhru.

Abychom odpověděli na vaše obavy, rádi bychom vás informovali, že váš účet ještě není ověřen.

Přestože jsou všechny dokumenty akceptovány a schváleny, jak vidíme, účet není potvrzen.

Jakmile se zaregistrujete, měli byste obdržet potvrzovací e-mail, na který byste měli kliknout na tlačítko „potvrdit". "

Podívejte se na to a zkuste to, prosím. Počkám na vaši aktualizaci. 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji, konečně jsem dostal zaplaceno, děkuji za vaši podporu

Automaticky přeloženo:
Denise842
před rokem

Skvělé, jsem rád, že jsi nám to všem dal vědět.

Takže potvrzení bylo jedinou překážkou?

Kéž by se všechny problémy nakonec tak snadno vyřešily 🙂. Každopádně pokud narazíte na něco, co stojí za sdílení, vraťte se k nám 😉

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Jaro byl odstraněn

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu