Mohu se zeptat o jaké kasino se jedná? Můžete mi o tom říct více?
Vidím, že jste podal několik stížností. Souvisí tento problém s jedním z nich? Dejte nám vědět, abychom mohli lépe porozumět vašemu problému.
Pokud jde o vaši otázku, obecně řečeno, můžete si stěžovat na našich webových stránkách, jiných webových stránkách nebo se můžete obrátit na licenční úřad.
May I ask about which casino is this ? Can you tell me more about it ?
I see you have submitted multiple complaints. Is this problem related to one of them ? Let us know so we can better understand your issue.
When it comes to your question, generally speaking, you can complain on our website, other websites or you can contact the licensing authority.
Toto je kasino Maneki, není kde žádat o výběr, jejich chatová linka nefunguje, jsem s nimi již měsíc v kontaktu, dokonce jsem kontaktoval trustpilota a nic se neděje. Po měsíci e-mailů mě požádali, abych hrál trojnásobek vkladu, udělal jsem to, ale stále žádné řešení. Neexistuje způsob, jak se něco dozvědět. Je to velmi frustrující
This is casino Maneki, there is nowhere to ask for a withdrawal, their chat line is not working, i am in contact with them for a month now, i even contacted trustpilot and nothing is done. After a month of emails they asked me to play three times the deposit, i did but still no resolution. There is no way to know anything. It is very frustating
Zdravím a děkuji za aktualizaci.
Jsem docela překvapen, abych byl upřímný. Kasino má vysoký bezpečnostní index, což se zdá být v pořádku. Ale to, co jsem našel ve vaší stížnosti, no - to je přinejlepším divné.
Určitě doufám , že stížnost brzy poskytne nějaké vodítko, což znamená, že kasino zasáhne a celou záležitost vysvětlí.
Neváhejte se podělit o jakýkoli pokrok, i zde na fóru, prosím.
Nechtěj nic promeškat.
Hello, and thanks for the update.
I'm quite surprised, to be honest. The casino possesses a high safety index, which seems ok. But what I found in your complaint, well - that's weird at best.
I certainly hope the complaint will provide some clues soon, meaning the casino will step in and explain the whole matter.
Feel free to share any progress, even here on the forum, please.
Don't want to miss anything.
Doporučuji, abyste si prohlédli vlákno stížností – udělejte tak zde . Před 2 dny kasino napsalo:
„Je nám líto, že jste nemohli získat svou výhru.
Abychom odpověděli na vaše obavy, rádi bychom vás informovali, že váš účet ještě není ověřen.
Přestože jsou všechny dokumenty akceptovány a schváleny, jak vidíme, účet není potvrzen.
Jakmile se zaregistrujete, měli byste obdržet potvrzovací e-mail, na který byste měli kliknout na tlačítko „potvrdit". "
Podívejte se na to a zkuste to, prosím. Počkám na vaši aktualizaci. 🤞🤞🤞
I suggest you check the complaint thread - just do so here. 2 days ago, the casino wrote:
"We are sorry that you weren't able to get your winnings.
To answer your concern, we would like to inform you that your account isn't to verified yet.
Although all documents are accepted and approved, as we can see, the account is not confirmed.
Once you're signed up, you should have got a confirmation email to which you should click a "confirm" button."
Check it out and try it, please. I'll wait for your update. 🤞🤞🤞
Děkuji, konečně jsem dostal zaplaceno, děkuji za vaši podporu
Thank you i finally been paid, thank you for'your support
Skvělé, jsem rád, že jsi nám to všem dal vědět.
Takže potvrzení bylo jedinou překážkou?
Kéž by se všechny problémy nakonec tak snadno vyřešily 🙂. Každopádně pokud narazíte na něco, co stojí za sdílení, vraťte se k nám 😉
Great, I'm glad you let us all know.
So, the confirmation was the only obstacle?
If only all issues would be so easily solved in the end 🙂. Anyway, if you come across anything worth sharing, come back to us 😉
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.