DomůFórumKasinaNinlay Casino - všeobecná diskuze

Ninlay Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

9 037 zobrazení 57 odpovědí |
před rokem
|
12 3
Přidat příspěvek
nikdim14
před 11 měsíci

Ahoj. Jen ze zvědavosti, víte, kdy toto kasino požaduje úplné ověření účtu? Nějaké chashout limity, možná?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Důrazně apeluji na to, abych v tomto kasinu nehrál. Stále čekám na svůj výběr, který čeká již 5 dní a pokaždé, když se zeptám podpory, co se děje, dají mi přehled a pak se stále ptají, co ještě potřebujete. Tato kasina dostávají vklady okamžitě, ale když se pokoušíme vybrat prostředky, musíme hrát čekací hru. A ano, můj účet je ověřený.

Automaticky přeloženo:
kbbest98
před 9 měsíci

Ahoj,

Viděl jsem poslední uživatelskou recenzi a určitě to někdy zní podobně. Viděl jsi to? Bylo zveřejněno právě před týdnem:

"Vložit je vždy snadné, ale pokud jde o výběr, je to úplně jiný příběh. Nejprve nemají kreditní kartu jako možnost, pokud chcete vybrat, takže jsem musel použít bankovní převod a hlásí to pouze "neúspěšné", i když jsou všechna čísla 100% správná. Měl jsem 25-30 e-mailů týmu podpory po dobu 2-3 dnů, a vše, co požadují, poslali třikrát a požadují stejný snímek obrazovky zeptá se jiného oddělení, takže bych nikomu nedoporučoval, aby zde někdy hrál, pokud jste polovelký hráč a získáte dobrou výhru, možná budete muset čekat měsíce, než se vaše výhry dostanou, protože limit výběru je extrémně nízký.

Jaké obchůzky jsi měl?


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Omg, tak se na to podívejte...řekli, že poslali moje peníze do mé banky a byly přijaty, ale to je nemožné, protože moje banka je online banka a nepřijímají bankovní převody. Nevěděl jsem to...a teď mi kasino říká, že za to nenesou odpovědnost, jakmile tam opustí platformu. Mluvil jsem se svou bankou a řekli mi, že za žádných okolností by se ani nedostali do nepořádku, že to bylo přijato, protože je nepřijímají. Takže toto kasino v podstatě krade peníze. Zákazníci, jak to vypadá. Kontaktuji svého právníka a kohokoli, kdo řídí toto kasino

Automaticky přeloženo:
kbbest98
před 9 měsíci

Oh, teď to zní velmi podobně... Je to opravdu současná strategie kasina? Je to opravdu trochu hloupé, protože vše, co potřebujete, je zpráva nebo telefonát do banky, abyste zjistili, zda je to možné nebo ne.

Co kdybyste zkusili reklamovat pomocí našich specialistů? Máme na to celý tým. Proces je bezplatný; jedinou investicí je čas a úsilí.

Cílem je poskytnout kasinu celých 14 dní na vyplacení peněz; nicméně v této situaci to skoro zní, jako by kasino už věřilo, že jsou mimo. Což je podle mého názoru velmi mylný předpoklad.

Pokud vám tato alternativa vyhovuje, může vám v rozhodování pomoci tento průvodce 👈.

Dejte mi prosím vědět, co si myslíte, protože je třeba něco udělat.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už 3 týdny čekám na ověření a snažím se odtud vybrat peníze. Ale když mě po téměř 2 týdnech konečně ověřili, rozhodli se nyní odstranit možnost bankovního převodu. Nemohu tedy vybrat na kartu a nemohu vybrat do banky. Nemám žádnou jinou možnost, takže mi tam jen uvízly peníze? Nebo neví někdo, jak dostanu peníze na svůj bankovní účet? Kartu jsem používal pouze pro vklady.

Je to 250 €, takže bez toho budu žít v pohodě, ale v tuto chvíli už to není o penězích

Chci jen důrazně doporučit, abych tam nehrál, je to nejhorší kasino, ve kterém jsem kdy hrál, a podpora není ani 1/10

pokud tam chcete hrát, můžete jim stejně dobře poslat peníze, protože už nic z toho neuvidíte


Automaticky přeloženo:
Zinslotter
před 8 měsíci

Na ověření se čekalo opravdu dlouho.

Zkusili jste se zeptat podpory, proč pro vás není bankovní převod dostupný?

Možná se jim podaří situaci napravit.

Pokud si však myslíte, že by náš tým pro stížnosti měl zasáhnout a pokusit se nějak pomoci, klikněte na tento odkaz a odešlete svou stížnost. Následně se spojíme s kasinem a snad celou situaci vyřešíme.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kasino mě hrozně vyčerpává 😥

1. Nemáte povoleno se ověřit… podle podpory je to možné pouze po zpracování výplaty. 2. Výplatu nezpracovávají 🙈… takže jsou to skoro 3 dny a stav se nezměnil.

3. Teď se věci opravdu komplikují, bonus za druhý vklad si můžete vzít až po schválení vkladu (předtím je zakázáno hrát 🚫)

4. Je to taková škoda, kasino má skvělý výběr her a super přátelskou a rychlou podporu, ale když se jim nepodaří vyřídit výplatu, prostě litujete, že jste tam hráli.

Jsem fakt naštvaná 🤦‍♀️ Nehrála jsem už měsíce a chtěla jsem hrát jen jeden den. Ani jsem nechtěla vyhrát, 🙈 jen jsem si chtěla vyzkoušet nejnovější hry a teď mám stres z odstoupení. Kéž bych prohrála...

ps: Budu vás informovat o tom, co se děje... jestli stále vyplácejí atd. Mám pocit, že bohužel ne... Mám problém se dostat na vaše stránky kasinového guru a nedostávám od vás žádná další oznámení... mohli byste mi prosím poslat e-mail, protože je tu něco divného (nikdy jsem neměl problém se sem přihlásit, teď se mi jen zobrazuje zpráva „zakázáno 🚫" a myslím, že kód 403 nebo 404... Jen přeji vše nejlepší 🍀😀, hlavně Jarovi, který byl vždycky mým osobním talismanem pro štěstí haha ​​Ale samozřejmě zdravím i zbytek týmu ✌🏻 pokud neodpovím, budu mít problém se znovu dostat na vaše stránky. Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
Leeamaria
před 2 měsíci

Dobrý den, je mi opravdu líto, že kasino s tak úžasnými funkcemi věci takhle komplikuje.

Myslíte si, že je to příliš nešťastně nastavený systém? Mohlo by to tak vypadat.

Prosím, dejte nám vědět. Pokud se věci ještě více pokazí, a já doufám, že ne, určitě se prosím vraťte.

Ohledně problémů s přihlášením, mohu vás požádat o vyzkoušení následujícího?

Některé VPN služby, zejména ty, které používají sdílené nebo anonymizované IP adresy, mohou aktivovat bezpečnostní systémy, jako je Google reCAPTCHA. To může vést k zablokování přístupu, neúspěšným pokusům o ověření nebo k tomu, že se stránky vůbec nenačtou.

Zkuste přepnout prohlížeč, použít anonymní/soukromý režim nebo vypnout rozšíření prohlížeče.

Některé doplňky nebo přísná nastavení soukromí mohou narušovat načítání webových stránek. Pomoci může i vymazání souborů cookie nebo přepnutí sítě. Chybové reakce však mohou být nekonzistentní nebo nejasné.


Pokud některý z nich funguje, pošlete prosím pár podrobností na [email protected] :

Přesný čas, kdy k problému došlo (pokud možno s uvedením časového pásma)

Konkrétní odkaz nebo stránka, ke které jste se pokoušeli dostat – snímek obrazovky celého webu

Vaše IP adresa v daném okamžiku (najdete ji na whatismyip.com)

Ať už jste používali VPN, proxy nebo anonymizační službu

Vaše přibližná poloha (stačí stát)

Jakákoli chybová zpráva nebo chování, se kterým jste se setkali (např. prázdná stránka, nenačtení CAPTCHA, přesměrování atd.)

Vaše zařízení a prohlížeč (např. Windows + Chrome, iPhone + Safari atd.)


Předem děkuji a hodně štěstí s kasinem!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Ahoj 🙋‍♀️


Nemyslím si, že je to špatně navržený systém. Měl jsem ale pocit, že vás spíše bude lákat k pokračování ve hře nebo ke zrušení výběru. Proces ověřování se také nezdá být úplně fér.


Abych byl spravedlivý, konečně jsem dostal svou výplatu třetí den 🍀. Poté jsem si účet zavřel, protože hraní se stalo stresujícím a přestalo být zábavné.


Mimochodem, dnes je to poprvé, co se mi podařilo znovu se přihlásit na váš web. Doufám, že to tak zůstane, protože i když si v kasinu nějakou dobu hrát nebudu, nechci si váš web nechat ujít.

Ps: Přihlašuji se přes iPhone, nepoužívám VPN, ... prohlížeč je Safari a hlásí chybu 403 🌻✌🏻Přeji všem hezký zbytek víkendu.

Automaticky přeloženo:
Leeamaria
před 2 měsíci

Ahoj, milá Leemario!

Jsem rád, že jsi platbu obdržel/a a můžeš se s touto zkušeností vyrovnat. Je to trochu hořká příchuť, že?

Pokud má někdo pocit, že podpora nebo péče o zákazníky není příliš starostlivá, nebo se řekněme zaměřuje spíše na to, aby hráče držely v pasti a prodělávaly peníze, není divu, že taková ztráta důvěry je okamžitá.

Proto bych rád řekl, že jsem tvůj fanoušek; dát si pauzu zní dobře a doufám, že si v dohledné době neprojdeš podobnou zkušeností. 🙌

Děkuji za ty technické podrobnosti. Měl jsem obavy, že se nám kvůli problému s přihlášením neozvete. To je úleva!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, mám problém s výběrem.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, mám problém s výběrem.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem tu už dva týdny a říkají mi, že mají technické problémy...

Automaticky přeloženo:
Berrrr
před měsícem

Ahoj.

Prosím, sdělte nám, kdy přesně jste požádali o výběr a zda je váš účet plně ověřen.

Jaký mají technický problém, řekli vám?

Náš tým pro vyřizování stížností by vám v této situaci mohl snad pomoci, a pokud chcete podat stížnost, udělejte tak prosím zde .

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj.

Prosím, sdělte nám, kdy přesně jste požádali o výběr a zda je váš účet plně ověřen.

Jaký mají technický problém, řekli vám?

Náš tým pro vyřizování stížností by vám v této situaci mohl snad pomoci, a pokud chcete podat stížnost, udělejte tak prosím zde .

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

filefile No, dnes to zase zrušili.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nedovolí mi to ověřit, říkají mi, že to není nutné, dnes jsem se znovu pokusil o výběr, myslím, že živé chaty jsou boti... Nevím, co mám teď dělat 😔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

filefile No, dnes to zase zrušili.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

filefilefilefilefile Říkají mi, abych počkal/a

odnětí


Automaticky přeloženo:
Berrrr
před měsícem

Vidím, že jste stále nepodal(a) stížnost, a takhle s tím bohužel nebudeme moci nic dělat.

Pokud se situace týká toho, že se kasino stále točí v kruhu, určitě bych vám doporučil, abyste to co nejdříve odeslali.

Automaticky přeloženo:
12 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.