Oh, teď to zní velmi podobně... Je to opravdu současná strategie kasina? Je to opravdu trochu hloupé, protože vše, co potřebujete, je zpráva nebo telefonát do banky, abyste zjistili, zda je to možné nebo ne.
Co kdybyste zkusili reklamovat pomocí našich specialistů? Máme na to celý tým. Proces je bezplatný; jedinou investicí je čas a úsilí.
Cílem je poskytnout kasinu celých 14 dní na vyplacení peněz; nicméně v této situaci to skoro zní, jako by kasino už věřilo, že jsou mimo. Což je podle mého názoru velmi mylný předpoklad.
Pokud vám tato alternativa vyhovuje, může vám v rozhodování pomoci tento průvodce 👈.
Dejte mi prosím vědět, co si myslíte, protože je třeba něco udělat.
Oh, now it sounds very similar... Is this really the current casino strategy? It is kind of dumb, really, since all it takes is a message or a phone call to the bank to find out if this is possible or not.
How about you try to complain using our specialists? We have a whole team for that. The process is free of charge; the only investment is the time and efforts.
The idea is to provide the casino 14 full days to pay out the money; however, in this situation, it almost sounds like the casino already believes they are out of the matter. Which, in my opinion, is a very wrong assumption.
If you find this alternative convenient, this guide 👈 may help you decide.
Please let me know what you think because something has to be done.
Automaticky přeloženo: