DomůFórumKasinaNepochopitelné online kasino podvodníci!!

Nepochopitelné online kasino podvodníci!!

před 2 roky od matrosov033
|
3 434 zobrazení 16 odpovědí |
|
před 2 roky

Pomozte, kdo může vyřešit problém s kasinem, které nedává peníze s odkazem na ověření výher a žádostí o výběr. Faktem je, že původně jsem žádal o odstoupení od 11.7.22, pak 12.11.22 přišla žádost o ověření, kterou jsem prošel. Dne 13.11.22 mi byla nasazena dodatečná kontrola, která dle provozovatele online chatu nemá dle předpisů žádné lhůty, kontrola je údajně individuální. Ve skutečnosti klubový řád taková pravidla pro takovou kontrolu nemá. Není možné si stěžovat Administrátorovi nebo někomu něco psát, napsat můžete pouze operátorovi chatu !! Tento web vyžaduje licenci od široké veřejnosti, ale píší, jako by existovala, a skrývají ji pro účely zabezpečení webu. Stránka má dvě zrcadla; je prostě prakticky nemožné je najít ve veřejné doméně, jména s logem na stránkách chybí i na samotném webu !!!! Mohu vám ukázat screenshot samotné stránky, stránka se údajně jmenuje Online Casino, podivné jméno s tímto názvem je prakticky nemožné najít. Na jejich stránky jsem se dostal úplnou náhodou, hledal jsem online kasino ve vyhledávání Google a hledal jsem a vypadlo mi to, což jsou zřejmě PODVODNÍCI! Zkontroloval jsem a viděl, že kasino má měnu UAH a tato stránka mi zařídila investování 2 000 UAH, byl mi nabídnut bonus 2 000 UAH, který jsem použil, poté, co jsem vyhrál zpět, také jsem vyčerpal peníze a dal 30 000 UAH na výběr. Od 11/07/22 nemohu získat své výhry. Dnes je 21.11.22 file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Odpovězte, pokud někdo hrál v tomto kasinu, od 11/07/22 si nemohu vyzvednout výhry. Kasino se jmenuje Online Casino, možná někdo také trpěl tímto zjevně nepoctivým online kasinem. file

Automaticky přeloženo:
matrosov033
před 2 roky

Ahoj, je mi líto, že máš potíže. Všiml jsem si, že jste již podal stížnost , což byl dobrý krok. Doufám, že vám můj kolega Nick pomůže. Určitě není dobrý nápad vyhledávat kasina a navštěvovat je přes vyhledávání Google, aniž byste si je předtím podrobně prověřili, jako například zde přes Casino Guru. Kde si můžete zkontrolovat hodnocení reputace (příklad) v každém uvedeném kasinu nebo si obecně prohlédnout sekci stížností a rozhodnout se, než tam budete hrát. Chápu, že bonusy jsou velmi lákavé a mohou na hráče zapůsobit, ale nezapomínejte, že jde pouze o marketingový nástroj, jak zaujmout veřejnost. Pokud se jedná o pouhou prohru, stává se to většinou v kasinech, ale v horším případě může k podvodu dojít i v nepoctivých kasinech a je třeba počítat i s tím, že hráči často předávají svá citlivá data k ověření. Výběr kasina by proto každý hráč rozhodně neměl podcenit. Odpovězte prosím na Nickovy otázky a zůstaňte s námi v kontaktu. Děkuji

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

Díky za přání právě teď posílám všechny doky na této stránce pro žádosti o výběr na šeky obecně a dělám to, doufám, že mi nějak pomůžete vyřešit tento problém.

Automaticky přeloženo:
matrosov033
před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za všechny dokumenty a podrobný popis, které jste nahráli ke své stížnosti . Řekl jste, že samotné ověřování začalo 12.11.2022 a dodatečná kontrola o den později. Chápu, že je to nepříjemná situace a jejich T&C se zdají být nejisté, ale jak již Nick uvedl ve své odpovědi, v případě, kdy se řeší ověření účtu, dáváme kasinům celých 14 dní na ověření účtu a provedení platby.

Myslím, že by bylo moudré ještě chvíli počkat, alespoň do konce tohoto týdne. Chápu, že když řeknu: „Odpověděl jsem na vaši otázku v plném rozsahu, žádná další vysvětlení nebudou", by se mohlo zdát, že už spolu nebudou komunikovat, ale na druhou stranu mohou potřebovat prostě více času na to, aby to zvládli. Zůstaňte prosím trpěliví a počkejte znovu na Nicka. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už čekám na další výběr, nemám jinou možnost, samotné ověření mé identity bylo dokončeno 12.11.22, tento web lze okamžitě označit za ne ten nejčestnější ve vztahu k hráčům, protože před přihláškou a komu jinému jsem 22.11.2022 nabízel, že projdu ověřením dvakrát, dalo by se říci, že se ptám sám sebe, odpověděli mi, že je zbytečné to dělat, protože ověření není pro odstoupení nutné a odpověděli, že zpracování doba na aplikaci byla do 5 dnů, představte si, že maximální doba těchto pěti dnů je vhodná a 3 hodiny před tím požadují ověření, i v tu chvíli se mi to zdálo podezřelé, protože z mé praxe a hraji a hrajem hodně kde na poctivých stránkách rovnou požadují ověření až do 24 hodin a nečekají pět dní a pak o to požádají.

Automaticky přeloženo:
matrosov033
před 2 roky

Ahoj,

Krátce jsem zkontroloval vaši stížnost , abych zjistil, že Nick bude určitě potřebovat více času, aby ji prošel.

Považuji za velmi zajímavé, že kasinu pravděpodobně chybí název, pokud mohu soudit. Na druhou stranu mi dovolte říct, že někdy ověření trvá i týden, takže bych řekl, že tohle není tak špatné - ať už je to cokoliv. Doufejme jen, že se dočkáte výhry.

Jste schopni se v tuto chvíli spojit s operátorem nebo podporou? To je vždy dobré znamení.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, mám spojení s operátorem chatu, po podání mé stížnosti začali reagovat trochu lépe, protože jsem je na to upozornil. Název stránky, jak se provozovatelé kasinových chatů nazývají, se nazývá Online Casino. Jména jsou samozřejmě taková (i když na samotném webu, jak také vidíte, ve skutečnosti žádné jméno není.

Automaticky přeloženo:
matrosov033
před 2 roky

Ahoj matrosov033, tak to je alespoň pozitivní zpráva, že se snaží lépe komunikovat. Je také velmi důležité, aby začali komunikovat s Nickem. Doufám, že pro vás v tomto případě najdou pozitivní řešení.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, souhlasím s vámi, budu čekat na zprávy od Nicka)

Automaticky přeloženo:
matrosov033
před 2 roky

Ahoj,

byl byste tak laskav a přepsal, co je uvedeno na PrintScreen, který jste zveřejnil ve své stížnosti , prosím?

Chtěl bych znát odpověď kasina, ale vše je v ukrajinském jazyce, takže to nemůžu přečíst. 🙁

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Radko Moc jsem nepochopil, na co ses mě ptal. Co je PrintScreen?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hurá!!!! Právě jsem dostal první částku 4900 UAH, právě těch 30 000 tisíc bylo rozděleno do 6 parcel

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano ano

Automaticky přeloženo:
matrosov033
před 2 roky

Ahoj, prostě "screenshot" jinými slovy 😉

Automaticky přeloženo:
matrosov033
před 2 roky

Ahoj ještě jednou, to je skvělé, gratuluji! Někdy věci nejsou tak špatné, jak se na první pohled zdá, že? 🙂 Stále nás prosím informujte. Doufám, že to bude hladký proces. 🤞

Automaticky přeloženo:
salanovicmuhamed919
před 2 roky

Ahoj, "ano, ano" souhlasíte s názvem tohoto vlákna? ..Nějaké zkušenosti?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky