Ahoj,
Je mi líto, že to slyším. Můžete prosím specifikovat, ve kterém kasinu tento problém vznikl?
Podělte se prosím o další podrobnosti a možná zjistíme, co se děje, nebo vám dokonce pomůžeme.
Hello,
I'm, sorry to hear this. Can you specify in which casino this problem arose, please?
Kindly share more details, please and maybe we can find out what's happening or even help you.
Lopoca kasino a jsou pouze 120 eur
Lopoca casino and are only 120 euros
Lopoca casino e sono solo 120 euro
je tam stránka s písemným odstoupením ale nefunguje Poslal jsem i Iban na převod ale nic se neděje. kasino je Lopoca
there is a page with written withdrawal but it does not work I also sent the Iban for a transfer but nothing happens. the casino is Lopoca
cè una pagina con scritto prelievo ma non funziona ho anche mandato l'Iban per un bonifico ma non succede niente. il casino è Lopoca
Dobrý den, děkuji za odpověď, dovolte mi reagovat najednou:
Za prvé, je to prosím váš první výběr v tomto kasinu?
Pokud je odpověď ano, pak váš účet s největší pravděpodobností nebyl dříve ověřen. Váš účet může být nyní zablokován, protože výběr spustil ověření účtu. Nebuďte nervózní, je to normální postup.
Nejprve ověřte svůj účet a poté, pokud se vám dříve podařilo splnit všechny požadavky a pravidla, budete mít nárok na výběr.
Obdrželi jste prosím nějaký e-mail týkající se zablokování účtu?
Hello, thank you for your reply, allow me to react all at once:
Firstly, is this your first withdrawal ever made in this casino, please?
If the answer is yes, then your account has not most probably been verified before. Your account may now be blocked because the withdrawal triggered the account verification. Don't get nervous, this is a normal procedure.
Just verify your account first and then, if you previously managed to meet all requirements and rules, you will be eligible for the withdrawal.
Have you received any email concerning the account being blocked, please?
Omlouvám se, ale špatně jsem zadal příponu, místo .it jsem dal .com
I apologize but I typed the extension wrong, instead of .it I put .com
mi scuso ma avevo digitato male l'estensione, invece di .it avevo messo .com
ano, toto je můj první výběr, ale chilli777 mi také musí od 8. května platit 210 eur
yes, this is my first withdrawal, but chilli777 also has to pay me 210 euros from 8 May
si è il mio primo prelievo, ma anche chilli777 mi deve pagare dall'8 maggio 210 euro
Chápu.
Mohu prosím vědět, zda byl váš účet plně ověřen?
Prošli jste ověřením KYC?
Navíc, jaké jsou nejnovější informace, které jste z kasina získali?
Jen pro jistotu, tento problém souvisí s Chilli777 Casino , že?
I see.
May I know whether your account has been fully verified, please?
Have you passed the KYC verification?
Furthermore, what is the latest information you got from the casino?
Just to make sure, this issue is related to the Chilli777 Casino, correct?
Prošel jsem všemi kontrolami.
Z kasina, do kterého jsem tolikrát psal, mi nikdy neodpověděla, odpověděla mi pouze operátorka mého live chatu s tím, že nemůže nic dělat.
Simona
I have passed all the checks.
From the casino to which I wrote so many times she never answered me, only the operator of my live chat replied telling me that she could not do anything.
Simona
ho superato tutte le verifiche.
Dal casino a cui ho scritto tantissime volte non mi ha mai risposto, solo l'operatrice della live chat mia ha risposto dicendomi che lei non poteva fare niente.
Simona
Stále nechápu, zda byl váš účet ověřen nebo ne. Můžete mi odpovědět, prosím?
Ani úplně nechápu, v čem je problém, ale myslím, že byste měli podat stížnost. Pokud vám kasino nemůže pomoci a neobdrželi jste své výhry, musíme to zkontrolovat.
Chcete-li odeslat stížnost, klepněte/klikněte sem: https://casino.guru/complaints
I still do not understand whether your account has been verified or not. Can you answer me, please?
I do not even fully understand what the problem is, but I think you should submit a complaint. If the casino can't help you and you have not received your winnings, we need to check it out.
To submit the complaint, tap/click here: https://casino.guru/complaints
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.