FórumKasinanenutí mě vystoupit z kasina

nenutí mě vystoupit z kasina

před 2 roky od simona900
|
3665 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

nenutí mě vystoupit z kasina

Automaticky přeloženo:
simona900
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že to slyším. Můžete prosím specifikovat, ve kterém kasinu tento problém vznikl?

Podělte se prosím o další podrobnosti a možná zjistíme, co se děje, nebo vám dokonce pomůžeme.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Lopoca kasino a jsou pouze 120 eur

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

je tam stránka s písemným odstoupením ale nefunguje Poslal jsem i Iban na převod ale nic se neděje. kasino je Lopoca

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

také uzavřeli můj účet na lopoca.it

Automaticky přeloženo:
simona900
před 2 roky

Dobrý den, děkuji za odpověď, dovolte mi reagovat najednou:

Za prvé, je to prosím váš první výběr v tomto kasinu?

Pokud je odpověď ano, pak váš účet s největší pravděpodobností nebyl dříve ověřen. Váš účet může být nyní zablokován, protože výběr spustil ověření účtu. Nebuďte nervózní, je to normální postup.

Nejprve ověřte svůj účet a poté, pokud se vám dříve podařilo splnit všechny požadavky a pravidla, budete mít nárok na výběr.


Obdrželi jste prosím nějaký e-mail týkající se zablokování účtu?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Omlouvám se, ale špatně jsem zadal příponu, místo .it jsem dal .com

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

ano, toto je můj první výběr, ale chilli777 mi také musí od 8. května platit 210 eur

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Omlouvám se, ale špatně jsem zadal příponu, místo .it jsem dal .com

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

kde jsi prosím špatně zadal příponu? Věřím, že se to týká kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ano, toto je můj první výběr, ale chilli777 mi také musí od 8. května platit 210 eur

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu.

Mohu prosím vědět, zda byl váš účet plně ověřen?

Prošli jste ověřením KYC?

Navíc, jaké jsou nejnovější informace, které jste z kasina získali?

Jen pro jistotu, tento problém souvisí s Chilli777 Casino , že?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Prošel jsem všemi kontrolami.

Z kasina, do kterého jsem tolikrát psal, mi nikdy neodpověděla, odpověděla mi pouze operátorka mého live chatu s tím, že nemůže nic dělat.

Simona

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

ano, jen kasino chilli777


Automaticky přeloženo:
simona900
před 2 roky

Stále nechápu, zda byl váš účet ověřen nebo ne. Můžete mi odpovědět, prosím?

Ani úplně nechápu, v čem je problém, ale myslím, že byste měli podat stížnost. Pokud vám kasino nemůže pomoci a neobdrželi jste své výhry, musíme to zkontrolovat.

Chcete-li odeslat stížnost, klepněte/klikněte sem: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky