Dobře, to je dobrý začátek!
Ptali jste se kasina, co se zdá být špatně? Dostali jste možná nějaké e-maily s vysvětlením? Obvykle, jakmile je verifikace spuštěna, jsou hráčům dány pokyny. Můžete prosím potvrdit, že jste odeslali správné dokumenty ve správném formátu, jak jste měli?
Jsem rád, že kasino bylo oceněno vysokým indexem bezpečnosti , vždy je lepší se s takovým kasinem vypořádat, pokud by byla nutná stížnost - například. Beru to jako dobré znamení.
Budu čekat na vaši zpětnou vazbu.
Ok, that is a good start!
Have you asked the casino what seems to be wrong? Have you received some emails with explanations perhaps? Usually, once the verification is triggered, the instructions are given to players. Can you confirm you've submitted the correct documents in the right format the way you were supposed to, please?
I'm glad the casino was awarded by high safety index, it is always better to deal with such a casino if a complaint became necessary - for instance. I take that as a good sign.
I'll wait for your feedback.
Automaticky přeloženo: