DomůFórumKasinaNejsem schopen vybrat 2000 ze safírové sázky

Nejsem schopen vybrat 2000 ze safírové sázky

před 2 roky od James1234
|
6 606 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Odmítají žádost ve vaší recenzi Hrál jsem, protože dostanu bonusy Vložil jsem tolik včera Dnes jsem tolik prohrál Vložil jsem 750 n Vyhrál jsem 2 000 šel jsem požádat o výběr odmítli Ne neznám jejich klíč k výběru Našel jsem ve složce se spamem, pane, co mám dělat Myslel jsem, že bonusy výše sázení v tomto kasinu seděli, musíte vsadit na vloženou částku také co je to plz pomozte mi z této situace říkají, že jsem vložil 750, znamená to, že jsem hrál celkem jednou 750 wh pravidla jsou toto

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
James1234
před 2 roky

Ahoj,

je zcela běžným pravidlem, že pro úspěšné sázení je nutné vsadit také částku, kterou jste byli požádáni o vklad, nazývá se to politika proti praní špinavých peněz. Dovolte mi popsat celý proces:

  1. získáte bonus bez vkladu
  2. budete hrát a vyhrát naštěstí
  3. splníte požadavek na sázení pro bonus
  4. požádáte o odstoupení od smlouvy
  5. k výplatě výhry je vyžadován ověřovací vklad
  6. musíte vsazenou částku vsadit několikrát - ve vašem případě 1krát?

Pokud si nejste jisti, zeptejte se prosím znovu podporu. Vždy si přečtěte podmínky, abyste vždy věděli, co musíte splnit.

Dejte mi vědět, zda vám to pomohlo.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pane, vložil jsem 3650 v safírové sázce před 6 dny, stále není vloženo Poslal jsem snímek obrazovky 2 až 3krát Dostávám stejné odpovědi od podpory chatu n e-mailové podpory stejná odpověď od 6 dnů převedena do speciálního seznamu nebo má stejnou odpověď od jak podpora od 6 dnů pla help

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Odpovězte kdokoli

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Může někdo odpovědět

Automaticky přeloženo:
James1234
před 2 roky

Dobrý den znovu,

zapomněl jsi uvést odpověď, kterou dostáváš. Co je špatně?

Podařilo se vám projít předchozím sázením?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejde o sázení vložených peněz, které nejsou uloženy na můj safírový účet 3650

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Za posledních 6 až 7 dní

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mam radka pls odpovězte

Automaticky přeloženo:
James1234
před 2 roky

Neříkejte mi prosím "mami" 🙂

Můžete vložit nějaké vysvětlení ohledně aktuálního problému, které jste dostali od kasina? Dokud nepochopím, co je špatně, nemohu vám pomoci.

Obecně tedy platí, že pokud váš vklad chybí, kontaktujte poskytovatele plateb, kterého jste použili pro vklad, a zeptejte se na transakci. Hádám, že kasino dělá totéž s poskytovatelem plateb třetí strany, kterého používají pro správu transakcí. Buďte však připraveni, může to být trochu časově nákladné.

Nezapomeňte sdílet odpověď z kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pouze říkají, že váš problém je po 6 dnech předán specialistovi



Při dnešním posledním rozhovoru se omlouváme za nepříjemnosti, které to bude nějakou dobu trvat

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Poslední rozhovor


Naši specialisté na vašem problému stále pracují. Buďte prosím trpěliví a kontaktujte nás později, abychom obdrželi aktualizace

Automaticky přeloženo:
James1234
před 2 roky

Ahoj,

jak jsem popsal, kasino to kontroluje a bude to nějakou dobu trvat.

Takže jste se mezitím zeptali svého poskytovatele plateb, jak jsem navrhoval, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vstupenka je v revoluci, ukazuje se, že jsem odeslal chybí

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Poskytovatel plateb říká, že je mu dosaženo pouze tento den

Automaticky přeloženo:
James1234
před 2 roky

Dobrý den James1234, můžete prosím znovu vysvětlit, co vám řekl poskytovatel plateb? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Uložilo jim to ten den pouze oni uvedli poskytovatele plateb


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jak to funguje

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to bankovní aplikace, kterou jsem provedl upi trascation

Automaticky přeloženo:
James1234
před 2 roky

Pokud tedy chápu, podle vašeho poskytovatele plateb je transakce v pořádku a dorazila do kasina tentýž den – správně?

Znamenalo by to, že kasino musí čekat, až jejich poskytovatel plateb identifikuje problém a vyřeší jej.

To je však obvykle poměrně dlouhý proces.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky