FórumKasinaNašel jsem závadu v jedné z kasinových výherních automatů

Našel jsem závadu v jedné z kasinových výherních automatů

před 3 měsíci od 65b5dcg9y5
|
646 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Snažím se kontaktovat vývojáře nebo někoho jiného, protože v jejich hře je chyba, která vám v podstatě poskytne neomezené peníze zdarma na blíže neurčenou dobu. Pokud mohu říci, neexistují žádné skutečné možnosti podpory.


Mám také dotazy k jejich ověřovacímu procesu. Byl jsem požádán o ověření své identity, což jsem udělal, ale nyní mě žádá o ověření mého bydliště. Moje současná adresa je na mém DL, který jsem jim dodal. Tak jsem pokračoval a poslal jsem jim kopii nedávného účtu za energie a ten byl zamítnut. Na účtu bylo moje jméno i jméno mých spolubydlících. Takže to nebylo přijato. A ze zřejmých důvodů ochrany soukromí rozhodně nechci posílat své daňové formuláře nebo bankovní výpisy. Co mám tady dělat?

Automaticky přeloženo:
65b5dcg9y5
před 3 měsíci

Ahoj!

Řekl bych, že nejlepší by bylo navštívit oficiální stránky poskytovatele hry a pak najít něco jako „kontaktujte nás".

Pokud jde o ověření, řekl bych, že byste měli poskytnout alespoň bankovní výpis, protože se jedná o běžně používaný dokument. Pokud se vám tato myšlenka nelíbí, měli byste o tom přemýšlet, než vložíte peníze do kasina. Založením účtu bych se vsadil, že tím zároveň potvrdíte svůj souhlas s jejich podmínkami. Slušná kasina obsahují seznam dokumentů, které byste měli být připraveni předložit, abyste prošli ověřením KYC (poznejte svého zákazníka). Jo, já vím, že to zní, jako bych tě chtěl poučovat; je to ale právě naopak. 🙏

Možná vám tento bezplatný e-kurz poskytne představu, jak to společně funguje:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Budu tu pro vaši odpověď.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Radko!


Děkuji za vaši rychlou odpověď. Vaše informace jsou pro mě informativní a užitečné. Podařilo se mi kontaktovat vývojáře a měli jste pravdu, byl tam odkaz Kontaktujte nás, který jsem přehlédl. Pro výběr nabídky používají místo slov ikony, a proto mi to chybělo. Nahlásil jsem závadu, aktualizoval jsem software telefonu a aktualizoval jsem aplikaci, ale závada stále existuje. Mé svědomí je čisté, protože cítím, že jsem udělal náležitou péči, abych je informoval. Dostal jsem zpět e-mail, že jsou na dovolené. Jen mě ta reakce překvapila.


Poslal jsem jim kopii výpisu z účtu a jen jsem zredigoval čísla účtů a zákaznická čísla a použil jsem účet, který opravdu nepoužívám. Jen jsem měl obavy o soukromí. a byl schválen téměř okamžitě poté, co jsem nahrál bankovní výpis. A byl jsem rád, že jsem mohl udělat e-kurz. Byli jste velmi nápomocným člověkem a za to vám děkuji.

Automaticky přeloženo:
65b5dcg9y5
před 3 měsíci

Nazdárek!

Vaše upřímnost a nasazení jsou tak inspirující! Jsem opravdu rád, že vám oba návrhy dobře vyšly.

A e-kurz, samozřejmě!

Víte, že proces KYC se může snadno stát trochu složitějším, ale jsme přesvědčeni, že cílem slušného kasina je poskytovat dobrou podporu a udržovat hráče po celou dobu dobře informované.

Totéž platí pro poskytovatele her a jejich část průmyslu, když o tom teď přemýšlím.

Pokud vidím, nejhorší nedorozumění a tendence k divokým „vysvětlování" většinou pocházejí z nedostatku komunikace.

Každopádně moc děkujeme za milou zpětnou vazbu. Pokud budete mít někdy pocit, že byste mohli využít nějaké rady, přijďte a vyzkoušejte naši komunitu. 😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Radko!


Děkuji za milá slova. Jen jsem se chtěl vrátit a dát vám stručnou aktualizaci. Předpokládám, že se vývojáři vrátili z dovolené a bylo jim řečeno, že v současné době s vývojáři na závadě spolupracují. Domnívám se, že možná zpočátku existoval kulturní rozdíl a komunikační bariéra, ale nyní věřím, že chápou, co jsem se jim snažil vysvětlit, a v současné době pracují na řešení.


PS Vaše odpověď o nedorozuměních a divokých obviněních byla téměř poetická, byla tak dobře řečeno. A souhlasím s tím, že tyto morální standardy férovosti, poctivosti a otevřené komunikace platí nejen pro mecenáše, poskytovatele a průmysl obecně, ale určitě jdou ruku v ruce s těmi, kteří poskytují dobrou podporu.

Předpokládám, že ten pocit může pocházet pouze z lidského aspektu chápání, které ještě ani umělá inteligence nedokáže napodobit.


Ještě jednou děkuji a opatrujte se

Automaticky přeloženo:
65b5dcg9y5
před 2 měsíci

Ahoj a vítej zpět.

No, zůstal jsem beze slov. 🙂 Jsem ráda, že to nakonec všechno dobře dopadlo.

A samozřejmě naprosto souhlasím s vaším velmi vhodným postřehem o lidských emocích. Podle mého názoru není komunikace jen verbální výměna slov, celý kontext je docela snadno pochopitelný, když můžete skutečně udržovat oční kontakt nebo jen vidět osobu, se kterou mluvíte. Což se velmi blíží přirozenému jednání a odrážení vašeho chování k tématu prostřednictvím vašich skutečných pocitů.

AI je chytrá, ale zároveň jí chybí organická chemie (alespoň zatím) 😀.

Mějte se krásně a zůstaňte úžasní!


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky