Ahoj, doufám, že mě někdo uklidní. Otevřel jsem si účet u Neospinu a omylem jsem vložil 550 $ místo 50 $, okamžitě jsem kontaktoval live chat a vysvětlil chybu v překlepu a že potřebuji peníze zpět. Pokus o výběr na mém účtu byl stále odmítán. Poslal jsem mnoho zoufalých e-mailů, ve kterých jsem vysvětloval mou situaci a finanční situaci, která na mě měla akutní dopad, což mi způsobilo velké utrpení. Znovu jsem se přihlásil k účtu, abych zjistil, zda mohu vybrat, a byl uzamčen zprávou, která říkala, že jsem se vyloučil, což jsem neudělal. Poslal jsem e-mail zákaznické podpoře, abych se zeptal, co se děje, a odpověď byla, že můj účet uzavřeli, protože berou zodpovědné hraní velmi vážně! Což nedávalo smysl, protože mých 549 $ tam stále je... a teď se obávám, že to právě zavřeli, aby mi nemuseli vracet peníze 😰 Mnohokrát jsem jim psal e-mail a doufal jsem, že mě ujistí, že mi budou peníze vráceny, ale vše, co říkají, je, že se vaše žádost zpracovává. .. To mi říká, že by se to dalo popřít! Zabýval se už někdo s Neospinem? Mohou si ponechat můj vklad a uzavřít můj účet?
Hello I’m hoping someone can put my mind at ease. I opened an account with Neospin and accidentally deposited $550 instead of $50, I immediately contacted live chat and explained the typo error and that I needed the money back. Trying to withdraw it in my account kept getting rejected. I sent many desperate emails explaining my situation and that financial this was going to acutely effect me which was causing great distress. Once again, I logged into the account to see if I could withdraw and it was locked with a message that said self exclusion which I did not do. I emailed customer support to ask what was going on and there response was they had closed my account because they take responsible gambling very seriously! Which made no sense, as my $549 is still in there.. and now I’m worried they just closed it so they won’t have to refund my money 😰 I have emailed them numerous times hoping for reassurance that I will eventually get refunded but all they say is your request is being processed. .. To me this say it could be denied!Has anyone dealt with Neospin before? Can they just keep my deposit and close my account?