DomůFórumKasinaMůže mi někdo pomoci s ověřením adresy?

Může mi někdo pomoci s ověřením adresy?

 od Lizzleon
|
2 029 zobrazení 8 odpovědí |
|

Dobrý den, hrál jsem ve Vulkan Vegas a vyhrál jsem, prošel jsem ověřením, ale adresa neprojde, poslal jsem faktury, dokumenty, fotky, základní servisní formulář (není na mé jméno) dokonce jsem poslal svůj bankovní smlouvu a jdou za mnou. Odeslání zprávy, která nahraje daný dokument

Automaticky přeloženo:
Lizzleon

Ahoj.

Znamená to, že jste možná při registraci zadali nesprávnou adresu? Řekl bych, že jste uprostřed ověřování, pokud kasino potřebuje, abyste nahráli dokumenty.

V čem je prosím problém? Mohl bych použít lepší vysvětlení.


Automaticky přeloženo:

Dobrý den, vše jsem již ověřil a včera jsem podal žádost o výběr a nyní se zdá, že můj uživatel je zablokován, a ptám se, proč je to splatné, říkají mi, že je to proto, že zaznamenávají, že jsem vstoupil z jiné země, když jsem v Ekvádoru včera, co Ingreae, dostal jsem zprávu, že někdo používá účet, ale neudělal jsem snímek obrazovky, protože jsem se vyděsil a pokusil jsem se vstoupit a teď jsem zablokován

Automaticky přeloženo:
Lizzleon

Hmm, to nezní dobře. Mohl by snad někdo jiný získat přihlašovací údaje k vašemu účtu?

Zní to, jako by to bylo hacknuté, každopádně byste si v takové zoufalé situaci měli vždy pořizovat snímky obrazovky, je škoda, že momentálně nic nemáte.

No zkuste štěstí s reklamací, lepší možnost pro vás nemám. 🙁

https://casino.guru/complaints/create

Mohl byste mi prosím specifikovat toto "Ingreae"?

Automaticky přeloženo:

Ne, nikdo jiný nemá přístup k mému účtu, ale dostal jsem zprávu, že chci zadat, že jej používá někdo jiný, a poté jej zablokoval

Omlouvám se, že jsem špatně napsal, že jsem vstoupil

Automaticky přeloženo:
Lizzleon

Ahoj.

Nedělejte si s tím starosti! Jsem rád, že vaše stížnost již pokročila!

Věřím, že proces KYC by měl pomoci tuto záležitost vyřešit nebo nás alespoň přiblížit k vyřešení.

Pokud vám to nevadí, dejte nám vědět zde na fóru.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, no, nemám odpověď, řekli mi, že musím poslat dokument, který dokazuje, že jsem byl v Chile, ale již jsem odeslal všechny své dokumenty a zprávu, kterou posílám při zadávání svého účtu, a jediná věc, kterou mi řekli, je, že můj případ je posuzován a neexistuje žádné řešení, a tak jdu na týden nebo déle file

Automaticky přeloženo:
Lizzleon

Ahoj!

Jak jsem řekl dříve, váš účet byl pravděpodobně hacknut, podle snímku obrazovky jste také uvedli, že váš účet použil někdo jiný, aniž byste to věděli.

To je docela abnormální situace.

V tomto bodě bych se vás chtěl na něco zeptat – podle stížnosti „Mohl byste prosím potvrdit, že jste nikdy nepřistupovali ke svému účtu z jiné země než z Ekvádoru"

Protože, abych byl upřímný, nechápu důležitost dokumentů dokazujících, že jste byl v Chile.

Automaticky přeloženo:

Neopustil jsem zemi Jsem pouze v Ekvádoru Nemám ani platný pas, abych řekl ok, pokud cestuji, nepoužívám VPN, protože mobilní telefon, který používám, má aplikaci payjoy, která mi neumožňuje používat určité aplikace z tohoto důvodu tento typ věcí nepoužívám

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky