DomůFórumKasinaMrPunter Casino - všeobecná diskuze

MrPunter Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

12 168 zobrazení 112 odpovědí |
před 10 měsíci
|
1 2 3...6
Přidat příspěvek
Romi
před 10 měsíci

Možná se uklidníte a zkuste použít svůj mozek, protože tento mrpunter je podvodné kasino a protože vy lidé přišli o peníze, dávám vám důkazy, ale nepodporujete mě, ale podvodné kasino, to je velmi špatné.


Ano, máte své recenze, lidé věří pilotním recenzím a uvidíte podvod kasino mrpunter, protože zde můžete přijít o své peníze

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Možná se uklidněte, snažím se pomáhat lidem, protože Mrpunter je podvodné kasino, ale vy tyto podvodníky podporujete, poslal jsem vám důkazy

Lidé také nevěří pilotním recenzím a vidíte, jak velký podvod je mrpunter.

Automaticky přeloženo:
piotrkitaedinburgh
před 10 měsíci

Navrhuji, abyste místo tohoto fóra zaměřili svou plnou pozornost na stížnost. Pokud se domníváte, že kasino je podvod, protože máte podezření, že používají roboty nebo umělou inteligenci, nemám co dodat. Oslovili jste nás úplně stejně jako kasino a řekl jsem vám, že to není vhodné. Uklidněte se a začněte jednat rozumně, prosím.

Možná jste si toho nevšimli, ale žijeme ve světě, kde je umělá inteligence na vzestupu, což znamená, že je stále populárnější v celém podnikání. Takže ne, bot chat nedokazuje, že kasino je podvod. To je mimochodem velmi běžné.

Hodně štěstí s reklamací. Když už jsme u toho, přijměte prosím reklamační časovač - Branislav má více než 6 dní na to, aby se vám ozval:

file

Také jsem tam zahlédl trochu vysvětlení, takže doplním, co je ve vaší stížnosti; možná nám to všem pomůže pochopit vaše obavy:

"CELOU DOBU MĚ OLODĚLI A LHALI, ŽIVÉ KASINO JE VELKÝ PODVOD, NIKDY MI NEVYPLATILO VÝHRU A ANI NEVRÁTILO SÁZKU, POKRÉ JSEM MĚL NA ČÍSLO 5 LIBRA, CELÁ SÁZKA BYLA 110 WOWN 180 POUNDING A BOUND PENÍZE NEBYLY, NAHLÁSIL JSEM TO NÁPOVĚDNÍMU ODDĚLENÍ LŽALI, ŽE PENÍZE BUDOU ZA CHVÍLI NA MÉM ÚČTU A NIKDY JSEM JE NEPŘIJAL, TAKÉ ŘEKLI, ŽE MŮŽU STÁLE HRÁT, PROTOŽE VŠECHNO UŽ BYLO ZA CHVÍLE FUNGOVAT. BRÁNA JEDNOU BUDOU SÁZKA ZA 190 LIBRA, NA VÝHERNÍ ČÍSLO JSEM MĚL 15 LIBRA A VYHRAL JSEM 540 LIBRA, UKÁŽE TO VÝHRU, ALE NENÍ ŽÁDNÉ PENÍZE A ZŮSTATEK JE 0, UKÁŽE, ŽE JSTE VYHRALI, ALE VÁŠ ZŮSTATEK JE 0 A VÁŠ ZŮSTATEK FIGTA ODDĚLENÍ POMOCI JE VELKÝ PODVOD, STÁLE LŽOU, OLODĚLI MĚ, TOTO KASINO BY MĚLO BÝT ZAVŘENO."

Takže to není o chatbotovi, jak se zdá.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Kasino, které používá Chat bot nebo SI, je sračky kasino, protože vždy budete mít problém.

ALE TOTO CASINO MRPUNTER1.COM MĚ VYLOUDIL, ROZUMÍTE? OLOUD MĚ, OLOUD MĚ VKLADY, NEPLATÍTE MI VÝHRY, MÁTE VŠECHNY DŮKAZY! TAK PŘESTAŇTE MI TO ŘÍKAT....! MRPUNTER1.COM JE PODVOD!! LIDÉ SE PODÍVAJÍ, JÁ JSEM VKLADY A MRPUNTER1.COM SCAM CASINO NEZAPLATIL VÝHRU MECMY A TAKÉ MĚ OLOUDIL MÉ VKLADY!!!! filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
piotrkitaedinburgh
před 10 měsíci

Myslím, že téma bot je mimo rozumnou diskusi.

Navíc stále KŘIČÁTE stále stejné prohlášení. ROZUMÍTE??! - používat svůj vlastní způsob komunikace s námi.

Tak doufám, že vám stížnost pomůže.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
DanLaura11
před 9 měsíci

Mám stejný problém. Není normální.

Automaticky přeloženo:
Sherry81
před 9 měsíci

Domnívám se, že jste o problému s uzavřením účtu psali ze své stížnosti . Právo?

Celá situace mě opravdu mrzí a doufám, že náš reklamační tým bude moci zasáhnout.

Nejdůležitější je v takových případech jasně uvést důvod uzavření účtu a kasino by pak mělo okamžitě reagovat, kdykoli je to samozřejmě kvůli problémům s hazardem.

Už jste tak učinili, pokud vám nevadí, že se ptám?🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, udělal jsem to několikrát pravdivý mail a chat. Ale můj účet je stále otevřený. Je jim to opravdu jedno…

Automaticky přeloženo:
Sherry81
před 9 měsíci

V tomto případě je od kasina opravdu nezodpovědné něco takového udělat a nechat to stále otevřené.

Náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby vám pomohl. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

reagují včera na můj mail, ale můj účet je stále otevřený. Taková špatná věc. Ano, v to doufám! Posílám všechny důkazy e-mailu a chatu (mám z toho snímky obrazovky).

Automaticky přeloženo:
Sherry81
před 9 měsíci

Dobře, že jste to všechno poslali svému reklamačnímu specialistovi. Je to velmi důležitý důkaz, který bude ve vašem případě použit k tomu, abychom jej vyřešili tím nejlepším způsobem pro vás.

Vydržte, prosím, a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

ano, doufám, že tam převezmou zodpovědnost a vrátí mi peníze. Můj účet je stále otevřený a už mi neodpovídají na e-maily 🙁 Myslím, že doufají, že vložím víc.

Automaticky přeloženo:
Sherry81
před 9 měsíci

Dobrý den, Romi se chystá odjet na dovolenou, tak mi dovolte, abych vám odteď dělal společnost. 🙂

Pokud mohu říci, úplně nerozumím přístupu kasina, protože se zdá, že jste je informovali docela dobře...

S trochou štěstí si to uvědomí, až bude stížnost pokračovat.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Dobrý den, ano, posílám jim tolik e-mailů a kontaktuji také chat, nechápu, co dělají s hráči, kteří říkají, že mají problém s hazardem. Využívají je tím, že nechají účet otevřít. Nikdy jsem to neměl v žádném jiném kasinu a věřte mi, že jsem hrál hodně.

Automaticky přeloženo:
Sherry81
před 9 měsíci

Chápu, že to zní divně nebo spíše nejistě, takže podání stížnosti byla dobrá trefa. Samozřejmě nemusím říkat, abychom se vyhnuli dalším vkladům nebo jakékoli jiné činnosti – to jste řekl dříve.

Při vší upřímnosti nevím, co si o tom myslet.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nerozumím, co tím myslíš? Překladač to dělá divně 🙈

Automaticky přeloženo:
Sherry81
před 9 měsíci

S tím si nedělej starosti. 🙂

Snažil jsem se tě podpořit. Dále chci vyjádřit, že jednoduše nechápu, proč kasino neuzavřelo váš účet v době vaší žádosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Aha, díky za podporu. Napadá mě jen jeden důvod, a to ten, že od července 2024 utrácím spoustu peněz v kasinu, opravdu si myslím, že to dělají na purpase, protože také vidí, že jsem závislý. Nechápu proč jinak

Automaticky přeloženo:
Sherry81
před 9 měsíci

Věc se má tak, že ve chvíli, kdy někdo zmíní problém s hazardem, musí přestat všechny tržní strategie a účet musí být co nejdříve uzavřen. I když jste byli klientem nejvyšší úrovně, kasino musí správně reagovat na naléhavé požadavky.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

S tím naprosto souhlasím. Tak se musí v tu chvíli chovat. Opravdu zjišťuji, že musí vzít na sebe odpovědnost, že zde udělají chybu, a vrátit mi peníze od okamžiku, kdy požádám o uzavření účtu. Kolik času normálně trvá, než se dostanete do kontaktu s kasinem, pokud jste obdrželi stížnost?

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.