FórumKasinaMoje zkušenosti s kasinem Stellare

Moje zkušenosti s kasinem Stellare

před 3 měsíci od Radka
|
995 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Vyhrál jsem více než 1 400 eur na stránce hvězdného kasina...přidávám snímek obrazovky NIKDY nezaplať....dodávám, že hra Gate of Olympus je ovládána...přes chat jsem jim vysvětlil, že když vyhrajete otočení zdarma a pak vyjdou další 3 brány Olympu, když vyhraješ ještě 5 ALE TO NENÍ PRAVDA... jsou tam jen 4 další hry.... nerozumí tomu, co říkám v chatu, tak nevím co dělat dál... je tu možnost získat peníze jsou podvodníci file

Automaticky přeloženo:
michela
před 3 měsíci

Pokud kasino není schopno pomoci, navrhuji, abyste podali stížnost zde s naším týmem a doufejme, že se nám podaří přijít na kloub všemu.

Stačí kliknout na tento odkaz a dejte nám vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Díky, už jsem Petrone psal na email

Automaticky přeloženo:
Michelabo
před 3 měsíci

Omlouvám se, už jsem Petronele psal na email

Automaticky přeloženo:
Michelabo
před 3 měsíci

Žádné starosti. Nezapomeňte také aktualizovat své vlákno stížnosti, protože časovač stále běží. Odpovězte, prosím, na otázky a můžete i napsat, že jste Petronele poslali email.😉

Vlastně vidím, že toto je vaše druhá stížnost na toto kasino. Že jo? Mohu se zeptat, jaký byl výsledek toho prvního?


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno Romi

Ano, toto je moje 2. stížnost... negativní i s první.

Mohu se zeptat, jak budete postupovat? Existuje možnost získat zpět mých 1 400, které jsem vyhrál?

Automaticky přeloženo:
Michelabo
před 3 měsíci

Chápu to správně, že se vám nepodařilo získat peníze z první reklamace? Bohužel jste to neaktualizovali, takže jsme se nikdy nic nedozvěděli.🤷‍♀️

Na vaši otázku zatím nejsem schopen odpovědět, protože je ještě velmi brzy na to vědět. Určitě budu doufat v to nejlepší, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Děkuji moc Romi věřím ti.....

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ano, přesně Romi, peníze jsem nedostal ani při 1. reklamaci

Automaticky přeloženo:
Michelabo
před 3 měsíci

Doufám, že se vše vyřeší.

Příště bude dobré, když aktualizujete i svou stížnost, aby náš tým věděl, co se děje.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Jak jej mohu aktualizovat? Co mám napsat?

Automaticky přeloženo:
Michelabo
před 3 měsíci

Časovač je nastaven tak, abyste mohli odpovědět. Stačí tedy do vlákna napsat například, že jste email odeslali Petronele. Časovač tedy půjde našemu reklamačnímu týmu a neskončí na vás. Rozumíš co myslím? Pokud potřebujete pomoc, dejte nám prosím vědět a vše společně probereme.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno Romi,

Moc nechápu, jestli na mé reklamaci pracujete a jak se pohybujete... a především kdy dostanu své peníze

Už jste kontaktovali Stellar Casino?

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Michelabo
před 3 měsíci

Dobrý den. Jak vidím, stále jste svou stížnost neaktualizovali, takže to znamená, že nemůžeme dostávat oznámení o žádné z vašich zpráv, takže se časovač vrátí našemu týmu pro stížnosti, aby pokračoval v práci na stížnosti. Již jsem vám řekl ve svých předchozích příspěvcích, že je opravdu nutné udělat, aktualizovat vaši stížnost.

Dokážete to nyní?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Dobrý večer Romi

Promiňte, ale možná tomu nerozumím... co znamená aktualizace stížnosti? Napsal jsem vše, co jsem měl napsat o Casino Stellare...a navíc jsem se zeptal, jestli jste je kontaktovali, tak jak to jde?

Automaticky přeloženo:
Michelabo
před 3 měsíci

Ahoj, myslím, že Romi myslela, že Petronela odpověděla na stížnost, kterou jsi podal. Položila vám pár otázek, na které by bylo vhodné odpovědět, a proto vám Romi napsala, abyste stížnost aktualizovali nebo odpověděli. Bylo by to prosím možné, aby se náš tým posunul v řešení vašeho případu kupředu?😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno

Mohu zjistit vývoj mé stížnosti? Kontaktovali jste Stellar Casino pro mé peníze?

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Michelabo
před 3 měsíci

Ahoj,

I když chápu, že čekání musí přinést spoustu stresu, všechny informace máte neustále na dosah ruky. Nech mě to vysvětlit:

Časovač říká, že Casino Guru, jmenovitě Petronela, má téměř 5 dní na odpověď. Takže ne, upřímně řečeno, nedošlo k žádnému vývoji. Abych k vám byl naprosto upřímný, zdá se, že jste přehlédl řadu otázek, které vám byly položeny. Stížnost se nedostane do další fáze, dokud neodpovíte na tyto otázky.

Znovu, upřímně řečeno, z výše uvedeného důvodu nebyl zástupce kasina kontaktován.

Pečlivě si prohlédněte svou stížnost a aktualizujte společnost Petronela.

Ke stížnosti se dostanete přímo odtud 👈

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Dobrý večer Radko,

Odpovídám na vaše otázky (stejný e-mail jsem poslal Petronele)


Bohužel si nepamatuji datum mé výhry 1 400 eur v kasinu Stellar... červen určitě, ale nepamatuji si přesné DD... mám pouze snímek obrazovky, který ukazuje můj kredit přes 1 400. .

-Nemám snímek obrazovky, který by potvrdil, že otočení zdarma nejsou to, co říkají...Hraji s mobilním telefonem, hra je v pohybu a i kdybych chtěl, nemohl bych to vyfotit ...

- Nemám žádnou komunikaci z kasina, proto je nemohu poskytnout

- žádná komunikace z kasina za účelem přijetí mých peněz

- Vždy a pouze jsem hrál s hvězdným kasinem a bez jiného online kasina....

To jsou všechny informace, které mám. .Upřímně nechápu, jak dlouho trvá, než dostanu své peníze zpět..hry jsou řízeny...tím jsem si jistý..když musí vzít peníze na kartu, jsou velmi rychlé, pokud mají platit výhry mnohem méně... je nějaká naděje, že dostanu své peníze?

Děkuji

Michela

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Michelabo
před 3 měsíci

Jistě, bylo by nejlepší napsat to také do vlákna stížností, protože to pak vypadalo, že jsi vůbec neodpověděl. Petronela je také na dovolené, jak je vidět, takže to může být důvod, proč je to trochu pomalejší. Nicméně, když se dostane na váš e-mail, určitě odpoví a budete vědět více. Budete muset být trochu trpěliví.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky