Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Mexplay Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Dobré odpoledne, rád bych znal váš pohled nebo názor se všemi zkušenostmi, které ho podporují.
Mexplay má tomboly, zpočátku 2 měsíčně, nebylo drahé zaplatit 1 vstup.
Kvůli negativnímu výsledku, který měli s mexickým trhem, změnili své metody nebo strategie, aby zjistili, která z nich funguje nejlépe.
Moje osobní otázka ohledně tohoto, vím, že kasino může udělat, vrátit zpět, upravit, zrušit nebo cokoli, co je napadne, protože to stanoví nebo s touto ochranou předpokládají.
Bylo by ale fér, kdyby si někdo koupil tiket a za účast zaplatil skutečnými penězi, ale na základě toho, že kasino nedosáhne cíle, jednoduše změní datum a následně začne rozdávat vstupenky hráčům z jiných oblastí jako výhoda dobíjení? BUDE TO FÉR? Vím, že to dokážou a dokázali, ale myslím si, že je to kontraproduktivní, klienty ztratili, místo aby je získali.
Good afternoon, I would like to know your point of view or opinion with all the experience that supports it.
Mexplay has raffles, initially 2 monthly, it was not expensive to pay for 1 entry.
Due to the negative result they have had with the Mexican market, they have been changing their methods or strategies, to see which one works best.
My personal question regarding this, I know that the casino can do, undo, modify, cancel, or anything they can think of, because they stipulate it, or they anticipate with that protection.
But would it be fair that if someone purchases a ticket, paying with real money to participate but on the basis that the casino does not achieve the objective, they simply change the date and subsequently begin to give away the tickets to players from other areas as a recharge benefit? WILL IT BE FAIR? I know they can do it and they did, but I think it is counterproductive, they have lost clients instead of gaining.
Buena tarde, a mi me gustaría saber, su punto de vista u opinión con toda la experiencia que le respalda.
Mexplay tiene sorteos, inicialmente 2 mensuales, no eran caro pagar por 1 entrada.
Debido al negativo resultado que han tenido con el mercado mexicano, han estado cambiando sus métodos o estrategias, a ver cual le llega a funcionar mejor.
Mi pregunta personal referente a esto, se que el casino puede hacer, deshacer, modificar, cancelar, o todo lo que se les ocurre,, por que así lo estipulan, o se anticipan con esa protección.
Pero ¿sera justo que si alguien adquiera entrada s pagando con dinero real para participar pero en base a que el casino no logren el objetivo , sin mas modifique fecha y posteriormente comiencen a regalar ya las entradas a jugadores de otras áreas como beneficio por recarga? ¿SERA JUSTO? se que lo pueden hacer y lo hicieron, pero creo es contraproducente han perdido clientes en vez de ganar.
Nejprve bych rád vyjádřil své uznání za rozmanitý výběr her kasina Mexplay. Vždy je potěšením prozkoumat řadu dostupných her a zapojit se do vzrušujících herních zážitků. Navíc jsou zde nabízené bonusy a akce docela lákavé a je skvělé mít fórum, kde se můžeme ponořit do těchto nabídek a jejich podmínek.
Diskuse o platebních metodách je navíc zásadní pro bezproblémový herní zážitek. Ať už jde o vkládání finančních prostředků nebo výběr výher, pochopení dostupných možností je zásadní. Je uklidňující mít místo, kde hledat rady nebo sdílet zkušenosti související s těmito transakcemi.
Kromě toho je pro udržení bezpečného a příjemného herního prostředí životně důležité řešení problémů s našimi účty nebo vyhledání pomoci s funkcemi odpovědného hraní. Mít platformu pro diskusi o těchto záležitostech podporuje pocit důvěry a transparentnosti.
Firstly, I'd like to express my appreciation for Mexplay Casino's diverse game selection. It's always a pleasure to explore the array of games available and engage in thrilling gaming experiences. Additionally, the bonuses and promotions offered here are quite enticing, and it's great to have a forum where we can delve into these offers and their terms.
Moreover, discussing payment methods is crucial for a seamless gaming experience. Whether it's depositing funds or withdrawing winnings, understanding the options available is essential. It's reassuring to have a place to seek guidance or share experiences related to these transactions.
Furthermore, addressing issues with our accounts or seeking assistance with responsible gambling features is vital for maintaining a safe and enjoyable gaming environment. Having a platform to discuss these matters fosters a sense of trust and transparency.
Platforma Mexplay má v Mexiku neobvyklé alternativy ohledně turnajů. Nepochybně má velmi dobrou dávku strojů, proces stažení je rychlý, problém, který vždy hledáme.
Zadejte několik dalších pozitivismů, které bych mohl přidat.
V Mexiku se však vyznačujeme službami, kvalitou a vřelostí pozornosti. Jsem obchodník a podnikatelka a svůj úspěch přičítám především upřímnému zájmu uspokojit tuto potřebu mého klienta, ať už tak či onak.
Jednoduchý detail, který toto kasino NEMÁ, takže všechny dobré věci, které mohlo mít, byly podhodnoceny. Osobně ztrácím veškerý zájem bez ohledu na to, kolik společnost nabízí, pokud si neváží zákazníka. Už jsem tam nikdy nehrál.
Ignorování vás, nevšímání si vás, nulový zájem a ještě k tomu to dělají roboticky. NEPŘIJATELNÝ
Nutno podotknout, že to nevycházelo z jedné situace, bylo jich více s různými filtry a vždy se stejným vzorem.
-----POUZE OSOBNÍ ZKUŠENOST-------
The Mexplay platform has unusual alternatives in Mexico regarding tournaments. It undoubtedly has a very good batch of machines, the withdrawal process is quick, an issue that we always look for.
Enter a number more positivisms that I could add.
However, in Mexico we are characterized by service, quality and warmth of attention. I am a merchant and businesswoman, and I attribute my success mainly to the sincere interest in satisfying that need of my client, in one way or another.
Simple detail that this casino does NOT have, leaving all the good things it may have undervalued. Personally, I lose all interest no matter how much a company offers if it does not value the customer. I never played there again.
Ignoring you, not paying attention to you, zero interest, and to add to that, they do it robotically. UNACCEPTABLE
It should be noted that it was not based on one situation, there were several with different filters and always with the same pattern.
-----PERSONAL EXPERIENCE ONLY-------
La plataforma Mexplay, tiene alternativas poco común en México refiriéndome a los torneos. Tiene indiscutiblemente un muy buen lote de maquinas, el proceso de retiro es rápido, cuestión que siempre buscamos.
Entre un numero mas de positivismos que pudiera yo agregar.
Sin embargo, en México nos caracteriza el servicio, la calidad y calidez de atención. Soy comerciante y empresaria, y el éxito se lo atribuyo principalmente al interés sincero en satisfacción de cubrir esa necesidad de mi cliente, de una forma u otra.
Simple detalle que este casino NO tiene, dejando desvalorado todo lo bueno que pueda tener, en lo personal yo pierdo todo el interés por mucho que ofrezca una empresa si no valora al cliente Yo ya no volví a jugar ahí.
Ignorarte, no prestarte atención, cero interés interés, y para sumarle que lo hacen de forma robótica. INACEPTABLE
Cabe aclarar que no fue en base a una situación, fueron varias con distintos filtros y siempre con el mismo patrón.
-----EXPERIENCIA PERSONAL UNICAMENTE-------
Dobré odpoledne, rád bych znal váš pohled nebo názor se všemi zkušenostmi, které ho podporují.
Mexplay má tomboly, zpočátku 2 měsíčně, nebylo drahé zaplatit 1 vstup.
Kvůli negativnímu výsledku, který měli s mexickým trhem, změnili své metody nebo strategie, aby zjistili, která z nich funguje nejlépe.
Moje osobní otázka ohledně tohoto, vím, že kasino může udělat, vrátit zpět, upravit, zrušit nebo cokoli, co je napadne, protože to stanoví nebo s touto ochranou předpokládají.
Bylo by ale fér, kdyby si někdo koupil tiket a za účast zaplatil skutečnými penězi, ale na základě toho, že kasino nedosáhne cíle, jednoduše změní datum a následně začne rozdávat vstupenky hráčům z jiných oblastí jako výhoda dobíjení? BUDE TO FÉR? Vím, že to dokážou a dokázali, ale myslím si, že je to kontraproduktivní, klienty ztratili, místo aby je získali.
Good afternoon, I would like to know your point of view or opinion with all the experience that supports it.
Mexplay has raffles, initially 2 monthly, it was not expensive to pay for 1 entry.
Due to the negative result they have had with the Mexican market, they have been changing their methods or strategies, to see which one works best.
My personal question regarding this, I know that the casino can do, undo, modify, cancel, or anything they can think of, because they stipulate it, or they anticipate with that protection.
But would it be fair that if someone purchases a ticket, paying with real money to participate but on the basis that the casino does not achieve the objective, they simply change the date and subsequently begin to give away the tickets to players from other areas as a recharge benefit? WILL IT BE FAIR? I know they can do it and they did, but I think it is counterproductive, they have lost clients instead of gaining.
Buena tarde, a mi me gustaría saber, su punto de vista u opinión con toda la experiencia que le respalda.
Mexplay tiene sorteos, inicialmente 2 mensuales, no eran caro pagar por 1 entrada.
Debido al negativo resultado que han tenido con el mercado mexicano, han estado cambiando sus métodos o estrategias, a ver cual le llega a funcionar mejor.
Mi pregunta personal referente a esto, se que el casino puede hacer, deshacer, modificar, cancelar, o todo lo que se les ocurre,, por que así lo estipulan, o se anticipan con esa protección.
Pero ¿sera justo que si alguien adquiera entrada s pagando con dinero real para participar pero en base a que el casino no logren el objetivo , sin mas modifique fecha y posteriormente comiencen a regalar ya las entradas a jugadores de otras áreas como beneficio por recarga? ¿SERA JUSTO? se que lo pueden hacer y lo hicieron, pero creo es contraproducente han perdido clientes en vez de ganar.
Ahoj, také bych byl toho názoru, že je to kontraproduktivní a že kasino spíše ztratí než získá, pokud bude pokračovat v podobných věcech. Jak jste však zmínil, je na samotném kasinu, jakou cestou se vydá, a pokud to tak bude, myslím, že to pro vás pravděpodobně bude no go zóna.
Každopádně, jestli se můžu zeptat, je to výrazná změna data?
Hi, I would also be of the opinion that this is counterproductive and that the casino stands to lose rather than gain if it continues to do things like this. However, as you mentioned, it's up to the casino itself what path it takes, and if it's going to be that, I think it's probably going to be a no go zone for you.
Anyway, If I may ask, is this a significant change in date ?
Platforma Mexplay má v Mexiku neobvyklé alternativy ohledně turnajů. Nepochybně má velmi dobrou dávku strojů, proces stažení je rychlý, problém, který vždy hledáme.
Zadejte několik dalších pozitivismů, které bych mohl přidat.
V Mexiku se však vyznačujeme službami, kvalitou a vřelostí pozornosti. Jsem obchodník a podnikatelka a svůj úspěch přičítám především upřímnému zájmu uspokojit tuto potřebu mého klienta, ať už tak či onak.
Jednoduchý detail, který toto kasino NEMÁ, takže všechny dobré věci, které mohlo mít, byly podhodnoceny. Osobně ztrácím veškerý zájem bez ohledu na to, kolik společnost nabízí, pokud si neváží zákazníka. Už jsem tam nikdy nehrál.
Ignorování vás, nevšímání si vás, nulový zájem a ještě k tomu to dělají roboticky. NEPŘIJATELNÝ
Nutno podotknout, že to nevycházelo z jedné situace, bylo jich více s různými filtry a vždy se stejným vzorem.
-----POUZE OSOBNÍ ZKUŠENOST-------
The Mexplay platform has unusual alternatives in Mexico regarding tournaments. It undoubtedly has a very good batch of machines, the withdrawal process is quick, an issue that we always look for.
Enter a number more positivisms that I could add.
However, in Mexico we are characterized by service, quality and warmth of attention. I am a merchant and businesswoman, and I attribute my success mainly to the sincere interest in satisfying that need of my client, in one way or another.
Simple detail that this casino does NOT have, leaving all the good things it may have undervalued. Personally, I lose all interest no matter how much a company offers if it does not value the customer. I never played there again.
Ignoring you, not paying attention to you, zero interest, and to add to that, they do it robotically. UNACCEPTABLE
It should be noted that it was not based on one situation, there were several with different filters and always with the same pattern.
-----PERSONAL EXPERIENCE ONLY-------
La plataforma Mexplay, tiene alternativas poco común en México refiriéndome a los torneos. Tiene indiscutiblemente un muy buen lote de maquinas, el proceso de retiro es rápido, cuestión que siempre buscamos.
Entre un numero mas de positivismos que pudiera yo agregar.
Sin embargo, en México nos caracteriza el servicio, la calidad y calidez de atención. Soy comerciante y empresaria, y el éxito se lo atribuyo principalmente al interés sincero en satisfacción de cubrir esa necesidad de mi cliente, de una forma u otra.
Simple detalle que este casino NO tiene, dejando desvalorado todo lo bueno que pueda tener, en lo personal yo pierdo todo el interés por mucho que ofrezca una empresa si no valora al cliente Yo ya no volví a jugar ahí.
Ignorarte, no prestarte atención, cero interés interés, y para sumarle que lo hacen de forma robótica. INACEPTABLE
Cabe aclarar que no fue en base a una situación, fueron varias con distintos filtros y siempre con el mismo patrón.
-----EXPERIENCIA PERSONAL UNICAMENTE-------
Ahoj, pro každého hráče jsou samozřejmě důležité jiné věci. Jako pozitivum jste samozřejmě zmínil například rychlé výběry, nebo várku strojů.
Ale jak jsem si všiml, hlavní je pro tebe přístup k hráči. Je to hlavní důvod, proč už v tomto kasinu nechcete hrát? Pro mě osobně by to byla také jedna z hlavních věcí, takže vám to nevyčítám.
Je však ještě něco, co se vám na kasinu líbilo nebo co pro vás bylo negativní?
Hi, of course different things are important for every player. You of course mentioned as a positive, for example, the fast withdrawals, or batch of machines.
But as I noticed, the main important thing for you is the approach to the player. Is that the main reason why you don't want to play in this casino anymore ? For me personally it would also be one of the major things, so I'm not blaming you.
However, is there anything else that you liked about the casino alternatively what was a negative for you?
Děkuji, že jste si udělal čas na interakci, definoval bych to ani ne jako přístup, protože ten mají, zkuste, že když se přihlásíte, chat se sám aktivuje, s otázkou, zda něco požadujete automatizovaným způsobem, samozřejmě to ví pouze programátor, protože o tom poradci nevědí.
Pro mě je velmi důležité, aby odborníci byli vyškoleni a znali buď jejich službu nebo produkt, tady je to nula, protože hráč získává určité znalosti na toto téma, a nyní ještě více s nekonečnými alternativami, které existují online. a dobře, v Mexplay jsem to našel nedostatek a kromě toho, že neznali obecné informace o platformě, které se nemusí nutně učit nazpaměť, ale spíše rozumět a vědět, jak používat každý nástroj, který mají, neplatí pozornost, tím méně Všimněte si zájmu o podporu, u jejich robotických reakcí je těžké si toho nevšimnout.
Pokud jde o váš komentář, naprostý souhlas s různými problémy, které v kasinu hledáme, proto jsem komentoval svůj názor, který je založen na mé osobní zkušenosti.
Nehraju a nehrál bych, protože v interakci s personálem, ať už chatem, emailem... je to pokaždé zklamání, takže ne, už jsem to vícekrát kontroloval a není potřeba,
Thank you for taking the time in the interaction, I would define it not so much as an approach, because they have that, try that when you log in the chat activates itself, with a question if you require something in an automated way, of course this only the The programmer knows it because the advisors don't know about it.
For me it is very important that the experts are trained and know either their service or product, here it is null, as a player one acquires certain knowledge on the subject, and now even more so with the endless alternatives that there are online. and well, in Mexplay I found the lack of this, and apart from not knowing the general information of the platform, which does not necessarily have to be memorized, but rather understood and knowing how to use every tool they have, They do not pay attention, much less Note the interest in support, with their robotic responses it is difficult not to notice this.
Regarding your comment, in total agreement about the different issues that we look for in a casino, that is why I was commenting on my opinion which is based on my personal experience.
I don't play and I wouldn't play, because in interaction with staff, whether by chat, email... it's disappointing every time, so no, I've already checked it more than once, and there's no need,
Gracias por tomar el tiempo en la interacción, lo definiría no tanto Como acercamiento, por que eso lo tienen, prueba que al iniciar sesión el chat se activa solo, con una pregunta si requieres algo de forma automatizada, por su puesto que esto solo el programador lo conoce por que los asesores no saben al respecto.
Para mi es muy importante que los expertos estén capacitados y conozcan ya sea su servicio o producto, aquí es nulo, como jugador uno adquiere ciertos conocimientos en el tema, y ahora mas con las sin fin de alternativas que hay online. y pues en Mexplay me pareció La falta de esto, y fuera de no saber ni la información general de la plataforma, que no necesariamente tiene que ser memorizada, si no comprendida y saber utilizar toda herramienta que tienen, No prestan atención, mucho menos se nota el interés en el apoyo, con sus respuestas robotizadas es difícil no percatarse de esto.
Referente a su comentario, en total acuerdo sobre los diferentes cuestiones que buscamos en un casino, por ello comentaba sobre mi opinión que es en base ami experiencia personal.
No juego y no jugaría, por que en interacción con personal ya sea por chat, mail... cada vez es decepcionante, así que no, ya lo comprobé mas de una vez, y no hay necesidad,
Přečtení a zohlednění toho, že jsem neodpověděl na něco dalšího dobrého nebo špatného, ANO... podle mého názoru mají v některých akcích, ne ve všech, rollover nebo objem hry, který je docela přijatelný a ne stejně šílené jako na jiných stránkách, bez. Negativní věcí však je, že jejich propagace, kromě prvních 3, každá s příslušným vkladem, jsou velmi špatné, možná absurdní... kdo, řekněte mi, budete chtít samozřejmě dalších 7 procent v nesplatitelném kreditu, z vkladu? minimálně 600 SEDMI PROCENT, myslím... a já to nijak nesrovnávám, ale víme, že se to momentálně nabízí online, kromě toho přijímám bonusy a tím je vše u konce, vyniká neschopnost proveďte výběr při této akci, dokud není požadavek splněn, žádají tolik za tak málo. NE, nemají dobré propagační akce.
Jejich věrnostní program nebo pro VIP klienty, no pokud máte úroveň, je to přijatelné, takže to znamená dosáhnout toho hahahaha --- Ale když není úroveň, NENÍ ŽÁDNÁ VÝHODA, taky nechci všechno zadarmo, ale v den vašich narozenin vám dají 17 pesos. Myslím,.... 1x za rok... možná to není tvůj nejlepší klient, ale 17 pesos, ne, díky, radši to ani nedávali, bylo by to lepší.
Reading and taking into account that I did not answer about something additional good or bad, YES... in my opinion, they have in some promotions, not in all of them, a rollover, or volume of play that is quite acceptable and not as crazy as on other sites, without However, the negative thing is that their promotions, outside of the first 3, each with its respective deposit, are very bad, perhaps absurd... who, tell me, are you going to want the additional 7 percent in non-redeemable credit of course, of the deposit? minimum of 600 SEVEN PERCENT, I mean... and I don't make any comparison but we know that it is currently offered online, in addition to this, accepting bonus and with that everything is over, it stands out not being able to make a withdrawal taking this promotion until the requirement is met, They ask so much for so little. NO, they don't have good promotions.
Their loyalty program or for VIP clients, well if you have the level, it is acceptable, so it means reaching that hahahaha --- But if there is no level, THERE IS NO BENEFIT, I don't want everything for free either, but they give you 17 pesos, in your birthday,. I mean,.... 1 time a year... maybe not your best client, but 17 pesos, no thanks, they better not even put that in, it would be better.
Leyendo y tomando en cuenta que no respondí sobre algo bueno o malo adicional, SI ... para mi ver, tienen en algunas promociones, no en todas un rollover, o volumen de juego bastante aceptable y no tan descabellado como en otros sitios, sin embargo lo negativo es que sus promociones, fuera de las 3 primeras, cada una con su respectivo deposito, son muy malas, quizá absurdas... quien, dígame, vas a querer el 7 porciento adicional en crédito no redimible por supuesto, del deposito mínimo de 600 SIETE PORCIENTO, osea.... y no hago ninguna comparación pero sabemos, que se ofrece actualmente online, adicional a esto, aceptando bono y con ello todo termino, resalta no poder realizar retiro tomando esta promoción hasta cumplir el requisito, piden tanto por tan poco. NO, buenas promociones no tienen.
Su programa de lealtad o para clientes vip, pues si tienes el nivel, esta aceptable, por lo que implica llegar a eso jajajaja --- Pero si no hay nivel, NO HAY BENEFICIO, tampoco quiero todo regalado, pero te dan 17 pesos, en tu cumpleaños,. digo,.... 1vez al ano... quizá no tu mejor cliente, pero 17 pesos no gracias, mejor que ni pongan eso, seria mejor.
Ano, samozřejmě, nikdo také není povinen hrát a já nebudu, ale už jsem si to koupil, takže musím počkat. Na vaši otázku ohledně termínu jsem nemohl odpovědět, protože ještě není datum.
Yes, of course, no one is obliged to play either, and I won't, but I already purchased it, so I have to wait. I couldn't answer your question about the date, because there isn't a date yet.
si claro, nadie estamos tampoco obligados a jugar, y no lo hare, pero ya adquirí, así que debo esperar. No podría responder tu pregunta sobre la fecha, por que no hay una fecha aun
Děkuji, že jste si udělal čas na interakci, definoval bych to ani ne jako přístup, protože ten mají, zkuste, že když se přihlásíte, chat se sám aktivuje, s otázkou, zda něco požadujete automatizovaným způsobem, samozřejmě to ví pouze programátor, protože o tom poradci nevědí.
Pro mě je velmi důležité, aby odborníci byli vyškoleni a znali buď jejich službu nebo produkt, tady je to nula, protože hráč získává určité znalosti na toto téma, a nyní ještě více s nekonečnými alternativami, které existují online. a dobře, v Mexplay jsem to našel nedostatek a kromě toho, že neznali obecné informace o platformě, které se nemusí nutně učit nazpaměť, ale spíše rozumět a vědět, jak používat každý nástroj, který mají, neplatí pozornost, tím méně Všimněte si zájmu o podporu, u jejich robotických reakcí je těžké si toho nevšimnout.
Pokud jde o váš komentář, naprostý souhlas s různými problémy, které v kasinu hledáme, proto jsem komentoval svůj názor, který je založen na mé osobní zkušenosti.
Nehraju a nehrál bych, protože v interakci s personálem, ať už chatem, emailem... je to pokaždé zklamání, takže ne, už jsem to vícekrát kontroloval a není potřeba,
Thank you for taking the time in the interaction, I would define it not so much as an approach, because they have that, try that when you log in the chat activates itself, with a question if you require something in an automated way, of course this only the The programmer knows it because the advisors don't know about it.
For me it is very important that the experts are trained and know either their service or product, here it is null, as a player one acquires certain knowledge on the subject, and now even more so with the endless alternatives that there are online. and well, in Mexplay I found the lack of this, and apart from not knowing the general information of the platform, which does not necessarily have to be memorized, but rather understood and knowing how to use every tool they have, They do not pay attention, much less Note the interest in support, with their robotic responses it is difficult not to notice this.
Regarding your comment, in total agreement about the different issues that we look for in a casino, that is why I was commenting on my opinion which is based on my personal experience.
I don't play and I wouldn't play, because in interaction with staff, whether by chat, email... it's disappointing every time, so no, I've already checked it more than once, and there's no need,
Gracias por tomar el tiempo en la interacción, lo definiría no tanto Como acercamiento, por que eso lo tienen, prueba que al iniciar sesión el chat se activa solo, con una pregunta si requieres algo de forma automatizada, por su puesto que esto solo el programador lo conoce por que los asesores no saben al respecto.
Para mi es muy importante que los expertos estén capacitados y conozcan ya sea su servicio o producto, aquí es nulo, como jugador uno adquiere ciertos conocimientos en el tema, y ahora mas con las sin fin de alternativas que hay online. y pues en Mexplay me pareció La falta de esto, y fuera de no saber ni la información general de la plataforma, que no necesariamente tiene que ser memorizada, si no comprendida y saber utilizar toda herramienta que tienen, No prestan atención, mucho menos se nota el interés en el apoyo, con sus respuestas robotizadas es difícil no percatarse de esto.
Referente a su comentario, en total acuerdo sobre los diferentes cuestiones que buscamos en un casino, por ello comentaba sobre mi opinión que es en base ami experiencia personal.
No juego y no jugaría, por que en interacción con personal ya sea por chat, mail... cada vez es decepcionante, así que no, ya lo comprobé mas de una vez, y no hay necesidad,
Děkujeme za zmínku o nejsociálnějším aspektu a také o nejsložitější části podnikání v online kasinu!
Pokud někdy najdete kasino s vynikajícím zákaznickým servisem a dobře vyškolenými operátory chatu, dejte nám prosím vědět 😉🙌
Thank you for mentioning the most social aspect and also the most tricky part of the online casino business!
If you ever find the casino with excellent customer service, and well-trained chat operators, please - let us know 😉🙌
Ano, samozřejmě, nikdo také není povinen hrát a já nebudu, ale už jsem si to koupil, takže musím počkat. Na vaši otázku ohledně termínu jsem nemohl odpovědět, protože ještě není datum.
Yes, of course, no one is obliged to play either, and I won't, but I already purchased it, so I have to wait. I couldn't answer your question about the date, because there isn't a date yet.
si claro, nadie estamos tampoco obligados a jugar, y no lo hare, pero ya adquirí, así que debo esperar. No podría responder tu pregunta sobre la fecha, por que no hay una fecha aun
Dovolte mi otázku: - Je tato tombola zdarma nebo placená? Vždy říkáme, že jakmile hráč riskuje s vlastními skutečnými penězi, všechna pravidla a podmínky musí být jasně stanoveny bez skrytých pastí.
Allow me a question: - Is this raffle free or paid? We always say once the player takes a risk with own real money all rules and conditions must be clearly stated without hidden traps.
Je to placené slosování a ano... samozřejmě mají své podmínky ochrany, které již stanoví, že mohou provádět úpravy, rušení atd., co chtějí. není moc co dělat
It is a paid draw, and yes... they of course have their terms and conditions for their protection, already stipulating that they can make modifications, cancellations, etc. whatever they want. there's not much to do
Es un sorteo de paga, y si.... tienen por supuesto sus términos y condiciones a su protección, ya con estipular que pueden hacer las modificaciones, cancelaciones, etc. que les venga en gana. No hay mucho que hacer
Ano, ano, rozumím. Mají to spočítané podle toho, co říkáte. Každopádně, jak jste uvedl výše, budeme muset počkat a uvidíme, kam se případ dostane. Přál bych si, aby to pro vás nakonec mělo šťastný konec. Dáte nám prosím vědět, pokud získáte nějaké nové informace? 🙂
Yes, yes, I understand. They have it figured out according to what you say. Anyway, as you mentioned above, we will have to wait and see where the case goes from here. I'd like it to have a happy ending for you in the end. Would you let us know if you get any new information please ? 🙂
Ano, ano, rozumím. Mají to spočítané podle toho, co říkáte. Každopádně, jak jste uvedl výše, budeme muset počkat a uvidíme, kam se případ dostane. Přál bych si, aby to pro vás nakonec mělo šťastný konec. Dáte nám prosím vědět, pokud získáte nějaké nové informace? 🙂
Yes, yes, I understand. They have it figured out according to what you say. Anyway, as you mentioned above, we will have to wait and see where the case goes from here. I'd like it to have a happy ending for you in the end. Would you let us know if you get any new information please ? 🙂
Samozřejmě ano, v tuto chvíli kasino stále nereaguje na mé zprávy prostřednictvím e-mailu.
a stejně tak mě tady odmítají, když chci vložit recenzi, kvůli podobnosti, tedy nechápu s kým, když je jen 1... a kdyby to tak bylo, tak si to představuji je to kvůli podobným situacím, které máme, to je zřejmé
Of course yes, at the moment the casino still does not respond to my messages via email.
and in the same way, here they reject me if I want to post a review, due to similarities, that is, I don't understand with whom if there is only 1... and if that were the case, I imagine it is because of the similar situations that we have, that is obvious
claro que si, por el moemnto el casino sigue sin responder mis mensajes via mail.
y de igual forma, aqui me rechazan si quiero poner resena, por similitudes,o sea no entiendo con quien si solo hay 1... y si fuera el caso, me imagino que es por las situciones similares que tenemos,eso es obvio
Děkuji. Samozřejmě, že pokud náš systém zaznamená podobnosti s ostatními uživatelskými recenzemi, nemusí to být hned problém, protože hráči mají často podobné problémy.
Je však důležité si uvědomit, že na účet je vždy povolena jedna uživatelská recenze. Vždy se snažíme, aby uživatelské recenze byly nestranné a autentické. Pokud tedy budeme mít podle našeho systému podezření, že tomu tak není, uživatelskou recenzi odmítneme.
Thank you. Of course, if our system picks up similarities with other user reviews it may not be a problem right away, because players often have similar problems.
However, it is important to note that one user review is always allowed per account. We always try to keep user reviews unbiased and genuine. So if we suspect under our system that this is not the case, we will reject the user review.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.