FórumKasinaMarathonbet Casino - všeobecná diskuze

Marathonbet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Jonatasouzaa1
|
1493 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Marathonbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Sázka Marathon zablokovala můj účet a zabavila všechny vklady a výhry. Dokonce potvrdil mou identitu

Automaticky přeloženo:
Jonatasouzaa1
před rokem

Ahoj, řeklo ti kasino, proč tomu tak je a proč ti zablokovali účet a vzali ti všechny peníze?

Váš účet byl plně ověřen podle vaší druhé věty, proto by mě zajímalo, v čem byl problém?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Pane Jaro, jen mi řekli, abych si u nich nezakládal další účty, že mi budou zabaveny finanční prostředky, jak je uvedeno v emailu. Chat mi odmítá odpovědět nebo mi to zdůvodnit, nutili mě pořizovat selfie s mými doklady (CNH a ID), držet v druhé ruce papír s číslem, které řekli, po téměř 3 týdnech mi zablokovali 1 426 realů file

Automaticky přeloženo:
Jonatasouzaa1
před rokem

Takže kasino vás vlastně obvinilo, že máte více otevřených účtů? Nemá někdo, kdo s vámi sdílí IP adresu, také účet v tomto kasinu? Podle odstavce, který vám zaslali, je uvedeno, že musíte zadat správné osobní údaje. Je možné, že jste něco zadali špatně?

Pokud jde o přiložený snímek obrazovky, ano, vidím, že všechny vaše výhry a zůstatek byly vybrány.

Každopádně se podívejme, kam se náš reklamační tým dostane a co se dá řešit. Bylo by možné nás aktualizovat, pokud uslyšíte něco nového, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu zaručit, že jsem jediný ve svém domě, kdo používá tuto platformu, nevím, co se stalo s tímto zablokováním a naznačuje to, že to nejsem já, a to i se všemi bankovními důkazy (výpisy), fotografiemi dokumentů a důkazem společného bydliště. selfies. Něco není v pořádku, cítím se ukřivděný a odmítají mi dát jakoukoli odpověď na částku 1 426 realů, protože už nemám zájem znovu používat Marathom, jen moje peníze zpět!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pane Jaro, nebyly tam žádné nesprávné číslice, protože to byly fotografie mých dokumentů, bankovních výpisů a selfie! Nebyly tam žádné číslice za minutu, jen jsem vytvořil účet na svém CPF a začal vkládat přes pix a sázet, vkládat a vybírat normálně. Dokud se tato blokáda nestala o několik dní později, netrvala myslím ani 5 dní

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pane Jaro, přijde mi divné, že v poslední zprávě uvedli „stačí oficiální bankovní výpis, na kterém je vaše jméno a pixla, takže chápu, že došlo k vnitřní chybě na jejich straně a špatně to vyhodnotili ."


moje jméno se nemění

CPF

narození

Všechno

Ale říkám vám v slzách, se slzami v očích, miloval jsem tento maraton, snad kvůli jejich svolení, budu pokračovat v sázení, pokud mi to dovolí, také se stanu affiliatem, protože jsem také propagátorem dobrých domovů, mám diplom z informačních technologií a kybernetické bezpečnosti, mohl bych velmi pomoci samotné Marathom, kdo ví, najdu si práci bezpečnostního analytika v ? Rrsrsrs Směju se víc 'Věřím, že mi nedají moje právoplatné peníze, pane Jaro...



ale blokovaly části

nejprve zablokovali

Musel jsem udělat nějaké změny, zaregistroval jsem se, pak když jsem se k tomu dostal na počítači, zůstatek zmizel, na mobilu se objevil... tak jsem využil příležitosti a udělal screenshoty

Mám skupinu lidí, kteří mě silně sledují, pokud jde o domov, ale bohužel, jak mohu doporučit tento? Pokud první kontakt, který jsem měl, byl už špatný… 1 427 realů pro ty, kteří tam jsou. S lednicí plnou vajec a vody je to prostě těžké... bookmakeři nemají s nikým soucit, jen opravdu doufám V Boha A v jeho schopnost zprostředkovat tuto trapnou situaci



Pokud je to možné, pošlete mi zprávu na WhatsApp nebo e-mail a já předám všechny své dokumenty a prohlášení a vše, o co požádali


Automaticky přeloženo:
Jonatasouzaa1
před rokem

Ahoj. Chápu, že se cítíte frustrovaní a že je dobrý krok otevřít stížnost , protože náš tým se vám pokusí pomoci, když si myslíte, že se z vaší strany nestalo nic špatného.

Co se týče chybných údajů, také vidím, že říkáte, že se nic takového na vaší straně nestalo.

Co se týče screenshotů, určitě je pošlete Veronice ke stížnosti, protože ona vaši stížnost stále prošetřuje a určitě se jí budou hodit. Myslíte, že by to bylo možné? Je mi líto, že máte problémy, protože toto kasino máte docela rádi, ale pevně věřím, že tento problém lze vyřešit. Pokud máte něco nového, dejte vědět. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky