FórumKasinaLuckynova Casino - všeobecná diskuze

Luckynova Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Anonymized103
|
7067 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Jedním z nejvýznamnějších rozdílů je, že hráč může hrát doslova kdekoli a kdykoli. Existuje neuvěřitelné množství způsobů, jak se přihlásit na stránky online kasina bez jakýchkoli omezení. Můžete hrát z počítače, tabletu nebo mobilní aplikace. Většina online kasin nabízí svým zákazníkům bezplatná otočení, bonusy nebo zajímavé nabídky. Při hraní v kamenném kasinu však můžete ztratit kontrolu a utratit mnohem více, než bylo plánováno. Navíc při hraní s přáteli může hrát roli i kolektivní dopad a tlačit vás k tomu, abyste přidali další částku.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Souhlasím s tebou. Také mě více baví hrát online kasina

Příspěvek od lametcalyf Upravil Daniel
Důvod: odkaz
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Guru, nemohu dokončit své ověření KYC na Luckynova. Dokončoval jsem to, ale chyběl mi dokument, který jsem v té době neměl, takže to bylo napůl hotovo a jsou to týdny, co už nemám přístup na stránku KYC, abych dokončil proces ověření. Můžeš mi prosím pomoct?


Už jsem mluvil na chatu, kde mi řekli, abych mluvil o ochraně údajů e-mailem, ale na můj e-mail nikdy neodpovídají. Jeden tlačí na druhý a můj účet je stále zmrazen, protože své ověření neuzavřu.

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před 8 měsíci

Jak dlouho čekáte na odpověď na tento mail? Předpokládám, že v kasinu neexistuje žádný vyhrazený modul pro ověřování a že postupy KYC se provádějí s třetí stranou, jako to dělá mnoho kasin, že? Poslali jste již požadovaný dokument příslušnému oddělení nebo jste je právě kontaktovali pro více informací? Pokud ne, zkuste jim poslat e-mail s vaším dokumentem a poté kontaktovat živou podporu, aby jim oznámila, že dokument je již odeslán, možná to pomůže urychlit ověření

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 8 měsíci

OK. Zkusím to.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 8 měsíci

Zatím to nevyšlo, nikdy jsem neviděl kasino tak nezaujaté a tak pomalé se zákazníky. Vypadá to, že si ze mě dělají legraci, promiň. Nejtěžší na tom je, že tam nemůžu ani zavřít svůj účet!

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před 8 měsíci

Podejte stížnost, myslím, že jste už čekali dost, možná je veřejná stížnost přiměje zkontrolovat dokument. Pokud máte na účtu zůstatek, nežádejte o uzavření, nedávejte kasinu snadné peníze, ověření bude stále probíhat, i když svůj účet zrušíte, pokud se nemýlím, ale záležitost to ještě více zpomalí . V tuto chvíli bych jen doporučil podat stížnost na opožděné ověření: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zatím to nevyšlo, nikdy jsem neviděl kasino tak nezaujaté a tak pomalé se zákazníky. Vypadá to, že si ze mě dělají legraci, promiň. Nejtěžší na tom je, že tam nemůžu ani zavřít svůj účet!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Sunsetgaze vše popsal správně a myslím, že není co dodat. Zahájení stížnosti byl dobrý krok, protože živý chat ani podpora nejsou užitečné.

Náš tým se vám každopádně pokusí pomoci a uvidíme, kam tato situace dospěje.

Pokud se vám podařilo nahrát dokumenty nebo jste dostali odpověď z kasina s nějakou novou informací, neváhejte nám dát vědět zde na fóru, stejně jako Petronella v sekci stížností.

Přeji dobré nervy.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky